با احکام نرگس محمدی و سعید طوسی عدالت را تجربه کنید!!: وحید فرخنده خوی فرد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

با رسانه ای شدن تجاوزات جنسی سعید طوسی در این مدت و عدم پیگیری های قوه قضاییه در این سالها (از سال 91 تا 95) اشخاص قربانی و خانوده های ایشان را خشمگین کرده است تا جایی که آنها مجبور شدند تا بعضی از جزییات این موضوع را انتشار بدهند.

سعید طوسی متهم به تجاوز جنسی به نوجوانان کیست ؟

محمد گندم‌نژاد طوسی (زاده ۱۳۴۹ در تهران)، معروف به سعید طوسی قاری بین‌المللی قرآن، کارشناس شورای عالی قرآن، آموزگار کلاس‌های قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان است.او که در بسیاری از جلسات قرآنی بیت رهبری و دیگر مسولان نظام شرکت دارد چهار سال است که پرونده ای در رابطه با لواط در قوه قضاییه کشور در جریان است. شاکیان پرونده پس از پیمودن مراحل قضایی در مدت چهار سال و عدم نتیجه در تعقیب قضایی تصمیم به رسانه ای کردن این موضوع گرفتند. جالب اینجاست که پس از باز پخش شاکیان پرونده توسط رسانه ها مسولین نظام به جای تعقیب شخص متجاوز ، رسانه هایی که آن را پخش کرده اند را متهم میکند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حشمتی»، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار یادداشتی از مردم شریف درخواست کرد تا در مواجهه با این گونه حوادث و شاعیه ها؛ ضمن خودداری از انتشار اجازه ندهند نسبت به مقدسات به ویژه قرآن کریم و خادمان قرآن سوء برداشتی پیش آید. به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ متن یادداشت در پی می آید:

“بسم الله الرحمن الرحیم

یا نِساءَ النَّبِیِّ لَسْتُنَّ کَأَحَدٍ مِنَ النِّساءِ إِنِ اتَّقَیْتُنَّ فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَیَطْمَعَ الَّذِی فِی قَلْبِهِ مَرَضٌ” احزاب ۳۲

متاسفانه خبر ناگواری در رسانه های مجازی منتشر شد که افراد متدین بویژه جامعه قرآنیان را متاثر کرد. صرف نظر از ماهیت موضوع و وقوع یا عدم وقوع جرم که کاملاً به حوزه قضایی مربوط است، انتشار آن مصداق اشاعه فحشاء است.

دشمن عملکردهای غلط را مستمسکی قرار می دهد تا به نوعی تقدس زدایی کند. کارنامه درخشان جامعه قرآنی و نیروهای انقلاب با خطای یک یا چند نفر از بین نمی رود. ضمن تقبیح انتشار اسرار مردم از ریاست محترم قوه قضائیه تقاضا می کنم دستور فرمایند رسیدگی به این پرونده در اولویت قرار گرفته و بر اساس دستور العمل قرآنی در صورت تخلف از سوی هر کسی به ویژه افرادی که انتظار می رود تربیت قرآنی شده باشند حکم صادر و اجرایی شود. از شاکیان محترم تقاضا می کنم که با صبوری و متانت در احقاق حق تلاش نمایند. از مردم شریف انتظار می رود در این گونه حوادث ضمن خودداری از انتشار، اجازه ندهند نسبت به مقدسات به ویژه قرآن کریم و خادمان قرآن سوء برداشتی پیش آید.

لازم به ذکر است اصرار به عدم اشاعه فحشاء برای همه افراد و اقشار باید لحاظ گردد. هر گناهکار و مجرمی در ازای جرمی که مرتکب می شود باید کیفر و عقوبت داشته باشد و انتشار عکس، پرونده و تخلف مجرمین، خود جرم دیگری است که نابخشودنی است.

“در پایان باور دارم که بعضی اقشار نظیر روحانیون، انقلابیون، متدینین و به ویژه قاریان قرآن و مداحان در جایگاه ویژه ای قرار دارند که خطای آنان ناخودآگاه باورهای دینی مردم را تضعیف می نماید و برای همین آیه شریفه ۳۰ احزاب می فرماید:

یا نساء النبی من یأت منکن بفاحشه مبیّنه یضاعف لها العذاب ضعفین”

«ای همسران پیامبر در صورتی که هر یک از شما گناه آشکار و فاحشی مرتکب شود (به دلیل آثاری که در جامعه می گذارد) عذابش دو چندان خواهد بود.»

ایشان در خود این نامه به مجرم شخص متجاوز اذعان داشته و تنها نگرانی اش این است که کارنامه جامعه قرآنی لکه دار نشود ودر جایی دیگر  از شاکیان تقاضا می کند که پس ازگذشت چهارسال از شکایت خود در این پرونده دست کشیده و صبوری پیشه کنند و جالتر اینجاست که در آخر شاکیان را محترمانه تهدید می کند که اگر عکس یا فیلمی را انتشار دهند گناهی نابخشودنی ست.

قوه قضاییه یا قوه لواطیه؟

هرگاه سخن از نظام اسلامی از نوع جمهوری اسلامی می شود نام قوه قضاییه و عملکرد آنها از ابتدای انقلاب تا به امروز می درخشد. قوه ای که بنیانگذارش به صغیر و کبیر رحمی نداشت نتیجه اش همین می شود که امروز شاهدش هستیم. از خلخالی تا لاریجانی هیچگونه تغییر ساختاری در این قوه دیده نشده است. با اینکه در تمام زمانها از طرف مقامات عالی رتبه نظام بیان شده است که این قوه مستقل عمل می کند اما واقعیت چیز دیگری را نشان می دهد.

برای مثال چند مورد را برایتان می آورم که نشان می دهد این قوه تحت تاثیر مستقیم فرمان آقای خامنه ای عمل می کند.

یک : حکم عاملان حمله به سفارت عربستان که ماه هاست از امروز به فردا موکول می شود.

دو:سعید مرتضوی قاضی القضات محبوب شخص رهبری که جنایات او در کهریزک ،قتل زهرا کاظمی و… برهمگان آشکار شده است.

محمدرضا محمدی کشکولی قاضی پرونده سعید مرتضوی که رسیدگی به پرونده های مربوط به شکایت سازمان تأمین اجتماعی و موضوع کهریزک را به عهده دارد  اظهار داشت:”سعید مرتضوی در رابطه با شکایت سازمان تأمین اجتماعی، به رد مال و حبس محکوم شد.

وی ادامه داد:”همچنین در رابطه با معاونت در قتل و گزارش خلاف واقع در پرونده کهریزک، مرتضوی تبرئه شده است.

رئیس شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران درباره اینکه آیا بخش بعدی پرونده تأمین اجتماعی به شعبه ارجاع شده است یا خیر، گفت: “فعلاً در این زمینه موضوعی مطرح نبوده و هنوز معلوم نیست به این شعبه ارجاع بشود یا به شعبه دیگری برود.

سه : سعید طوسی که بیش از چهار سال بدون هیچ دلیل و توجیهی پرونده قضایی اش مسکوت مانده است.

البته نمونه های اینچنین بسیار است و هدف بنده تنها نام بردن چند تن  از این بی قانونی ها بود که ثابت شود شخص سعید طوسی اولین و آخرین فرد مورد حمایت از بیت رهبری نبوده و نیست.

از سوی دیگر همین قوه قضاییه که به سادگی از قتل ، تجاوز و بی قانونی ها چشم میپوشد، بسیاری از جوانان پاک و آگاه ما را با حکم های سنگین راهی زندان و چوبه های اعدام می کند.

در ماه های اخیر شاهد بسیاری از این حکم ها بوده ایم که عنوان خواهم کرد:

یک: شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی، خانم محمدی را به جرم تاسیس و عضویت در جمعیت لگام (گروهی برای لغو مجازات اعدام) به ۱۰ سال حبس، و برای تبلیغ علیه نظام، اجتماع و تبانی و اقدام علیه امنیت ملی، مجموعا به شش سال دیگر حبس محکوم کرد.

دو: حکم صادره در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران توسط قضات قمی‌زاده و حوزوان برای چهار فعال مدنی؛ آتنا (فاطمه) دائمی، امید علی‌شناس، ئاسو رستمی و علی نوری، به ترتیب احکام حبس دادگاه بدوی آن‌ها به ۷، ۷، ۲ و ۲ سال حبس تقلیل یافت.

سه :مریم اکبری منفرد که سه برادر ویک خواهرش در دهه شصت اعدام شدند با حکم پانزده سال حبسی روبروست که هشت سال آن را متحمل شده است.

صد البته که تعداد بسیاری از جوانان اسیر شده توسط این نظام در این نگارش نمیگنجدو چه بسا بسیاری از جوانان گمنام ما در این سلول ها و کهریزک ها بوده و یا کشته شده اند که هیچ شخص یا رسانه ای از آن خبر دار نیست.

شاخص های عدالت قوه قضاییه جمهوری اسلامی در مقایسه بالا به خوبی قابل روییت است.

اشخاص متجاوز،دزد و جنایتکار به خوبی وخوشی در کشور زندگی شکیلی دارند و جوانان نابغه،فعالان و مبارزان علیه ظلم و جور،یا در پشت میله های زندان شب را صبح می کنند ویا در قبرستان ها آرمیده اند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.