باید به این مردم احترام گذارد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

نوشته زیر از ایران براى ما رسیده است. از زاویه دیگرى نگاه و مطلب جالبى بیان میکند. را نویسنده اهل فکر و قلم است. براى اطلاع خوانندگان در اینجا انتشار میدهیم.

اگر کسی امروز، پس از سی و هفت سال استبداد و بیداد، هنوز به این چرا نرسیده باشد، به این حرفها هم نخواهد رسید! باید فکر دیگری کرد!
جناب قاسمی عزیز، به نظرم باید به این ملت احترام گذارد. ملتی که با سلاح تقیه و ریا، انسان ستیز ترین حاکمیت را که جز کشتار منتقدین و دگراندیشان، درک دیگری از مدیریت نداشت، به روزی انداخته است که حالا ناچار شده تا ناتوانی خویش در تربیت نیروی مدیریتی را با تبدیل بازجویان و نیروهای اطلاعاتی به مدیر و وزیر و …. جبران کند. در عین حال بنا به تضاد ماهوی بین سیستم های خلافتی و جمهوری، ناچار شده که یک صادر کننده ی احکام قتل های دستجمعی و کاندیدای اول جانشینی رهبری، از یک سو، و یک فاسد تمام عیار، که در فهرست جرایمش جعل مدرک تحصیلی، ۱۸سال ریاست شورای امنیت کشور و صدور انواع و اقسام فرمان های سرکوب و کشتار مثل واقعه دانشگاه تهران، غارت ثروت ملت و این اخری که هرروز با بالا گرفتن دعوای انتخابات افشا می شود، یعنی قتل فرزند خویش با اسحله ی خود در منزل شخصی، را در کارنامه دارد. از سوی دیگر، به نمایش مضحک انتخابات بکشاند. به نظز شما این ملت دیگر چگونه می توانست هنرمندی و ذکاوت خود در به زوال کشانیدن یک حکومت توتالیتر را به نمایش بگذارد. آیا به نظر شما دیگر یک نفر، حتی خود رهبری، نیز می تواند در این مملکت مدیریت کند؟ یادتان باشد، این ملت یک روز برای پایان دادن به جنابات اکبر شاه، در داخل و خارج از کشور، از درون خود سیستم، یک خانمی را رو کرد تا به بساط کشتارها پایان دهد و پس از ان یک احمدی نژاد رو کرد تا شکافی غیر قابل جبران در بدنه نظام وارد کرده و دیگر اجازه ندهد که باندهای قدرت بتوانند همچون گذشته به جان ملت بیفتند و برادر وار بر سر خوان این ملت بنشینند. این داستان اخیر نشانگر انست که نمایش هوشمندی و ذکاوت و سیاستمداری این ملت به بخش های پایانی خود رسیده است. نیروهای فکری فعال در داخل و خارج اگر ذره ای هوشمندی داشته باشند، باید به جای تعیین تکلبف های بیهوده برای ملت و توهین به ان به سبب عدم اعتنا به شعارهای خودشان، بنشینند و به جای خود برتر اندیشی و خود محوری و تفرقه و تخریب یگدیگر، راهی برای وحدت و انسجام جهت حضور فعال تر و مفید تر در تعیین سرنوشت جامعه ی مقارن با قردای امروز بیابند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. بله این نویسنده ی بالا درست نوشته است. من نیز مطلبی را از یک اداره ی دولتی برای سایت رادیو فردا و زمانه فرستادم اما آنها آنرا منتشر نکردند. نوشته بودم که ما از امام قتل عام و امام سربرنده ی یهودیان بنی قریضه و آن شمشیر خونچکان آن حضرت که حتا به آن فرد زخمی هم رحم نکر و حتا به اسب او نیز رخم نکر و آنرا پی کرد و البته نامش را بیاد ندارم به این روز سیاه آیت الله قتل عام و آن مردک سیاه روی بیشرف قالیباف و البته قاتل فرزند روحانی رسیده ایم. اگر فردا به آن اداره بروم حتما آنرا براتان خواهم فرستاد. آری این مردم قابل اعتناء هستند. و بله آنچه اینها از هم افشاء کردند یک از هزاران است. و همه اش راست است. مردم ایران باید سری به هتلهای بالای شهر تهران و اصفهان بزنند و ببینند تیلیاردر ها چگونه در حال خرج کردن پول شما ملت هستند. چگونه بدن استثناء دو کلیتی هستند. بروید ببینید که برای یک عروسی میلیاردها خرج می کنند از کیسه ی شما٬ بروید ببینید برای یک جشن تولد چگونه ملیاردها برای یک بچه ی دو یا سه ساله خرج می کنند. بروید به هتلهای بالای شهر سر بزنید تا بفهمید چرا شماها فقیرید٬ بروید ببینید آنها چگونه زندگی می کنند تا بفهمید چرا این رژیم سر کار است و چگونه این ثروتمندان دستشان در جیب شماهاست. بروید ببینید چگونه در یک شب بربر خرج یک استان گرنه ی سیستان و بلوچستان٬ یا لرستان یا خوزستان اینان خرج ختنه سورون بچه شان می کنند. ًاتلان و حقه بازان و مومنین و بیشرفان دزدان و شکنجه گران و متجاوزین به عنف و ازاله بکارت کاران بر قدرتند. هزار و چهارصد سال است که این متجاوزین در کمین ما بودند و خوردند و فربه شدند .و حالا البته قدر مفت خواری و مفت زیستی و مفت گاییدن را این گونه میدانند و دست درد نکنی ما را اینگونه جبران می کنند. آری مردم ما داعشیان را واداشته اند تا خودشان خودشان را رسوا کنند. در ضمن بهاییان بی پناه را که از مظلومترینهای تاریخ مایند فراموش نکنیم. مرگ بر اسلام. ایران می گویم که چرا که عموی من که انسان بسیار خوب و مومنی بود و می گفتند در دامانش می شود نماز خواند بی آنکه او هوس تجاوز بکند. در یزد فرزند خودش را واداشت تا در تیر باران چند مجاهد خلق شرکت کند. او خودش نیز ایستاد و بر آن تیر باران نظاره کرد. او پنج سال پیش سقط شد. در ضمن صدوقی آن مردک مخنث که کارهای ولاییش بسیار از کارها و لواط رهبری با سید سعید طوسی بدتر بود سه جوان چهارده پانزده و هفده ساله را به جرم همخوابگی با یک روسپی در گورستان خلد برین یزد تیرباران کرد.این فتوای تیرباران را مردکی مخنث٬ صدوقی داد که تا دیروز سقط شدنش خودش رابطه لواطی با مردان قلچماق دهات اطراف یزد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.