بانوان شیر دل و جوانان دلاور ما قله های پر غرور چشم انداز ایران فردا اند.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بررسی رویدادها با هوشنگ کردستانی: بخش ۱۳۷
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ پاریس

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. علیرضا پناهیان: در مورد قدرت سخن رانده و در مورد قدرت ملکه انگلستان گفته که شهبانو الیزابات قدرتش هزاران بار بیشتر از خامنه ای به عنوان رهبر مسلمین و احمقین . احمقات پیشنهاد داده تات برود هزاران بار کون ملیکمه انگلیس را بلیسد تا او نیز همقدرت او شود.
    بنده گزارش مبسوط این سخنان را در زیر انزال میکنم به شرطی که دهان هرزه ولی عسر آن زیر باز باشد تا هدر نرود.
    کیررنا – مدرس حوضچه های گه در قم با بیان اینکه غربی‌ها افکار عمومی را بازی می‌دهند گفت: نباید اجازه بدهیم، انتخابات کشور ما مثل انتخابات انگلیس و فرانسه شود، انگلستان قانون اساسی ندارد. اساسش بر اختیار ما گذاشته خایه های انگلیسی هاست تا بمالیم تا ما را برای مداوا به لندن راه بدهند! ایشان فرمودند اختیارهای ملکه انگلیس هزاران بار بیش از ولی فقیه است، برای همین رهبر مومنین و مسلمین جهان باید برود و برالی تقرب کون ملکه را بلیسد. البته به شرطی که پیش آن امام عج انزال نزول کرده باشد و با زبان مبارکش آن مقعد را شسته باشد. خانم ملکه قانون را از شورتش بیرون می آورد و مردم انگلیس هوپرا میکشند. در عوض مردم احمق ما با هر زوزه رهبر مخنث مان صد بار الله اکبر میگوزند! مایشان به طول عمر ملکه هم اشاره کردند و گفتند که آنها به طول عمر ملکه مینازند! ولی اگر رهبر فرزانه ما حتا یک روز به لیسیدن کون ملکه و پشت سر امام جلق نرود و دونفری با امام جلق کون ملکه و ماکرونی ٰسیبس جمهور فرانسه را نلیسد هر از حیز انزال ساقط خواهنمد شد. الکنیست! ی سرزمین انگلستان است و مردم در ملک او زندگی می‌کنند. مثل اینجا نیست کمه همه چیز در غارت غارتگران و مقاربتچی های رهبری باشد و وحید ابنه ای و حاج سید سعید طوسی! نه خیر!

    حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان روز چهارشنبه در گردهمایی مبلغان ماه محرم در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، خاطرنشان کرد: ما باید باور به تمدن غرب را سر ببریم! امام ما و مولای ما که از بچه بازانی بود که پیرو پیامبر بچه باز بود بیش از صد هزار نفر را شخصا سربرید. در تاریخ آمده که مولای ما حتا برای تجلق ( تجلق از فعل جَلَقَ، یَجلِقٌ، تَجلیق می آی، یعنی جلق زدن) از خون یهوپدیان بنی قریضه استفاده میکرد. پیامبر رحمت نیز در زمانی که عایشه سه چهار تا شش سالش بود به حاطر احخترام به آن زن برای تزلیز یعنی لیز شدذن از خون کفار استفاده میکردند و با یک تیر سه نشان را می زدند. خون کفار ریخته، از سر رحمت مقعد عایشه لیز شده وپ پیامبر رحمت متزلزل شده و انزال می فرمودند. حالا تازه این فقط یک موردش است! ایشون ادامه دادند که باور به پیشرفت و قدرت غربی‌ها، کفر است و هرکس گفت که مثلا تلکنوپژی غربی ست وپ تلفن همراه ساخت جای دیگری غیر از حوضچه حیضیه است باید فورا سرش را برید تا همه تابع قانون باشند! ایشان خاط نشان کردند که هر مبلغ مذهبی که نتواند تمدن غرب را به خوبی با عمامه اش و با آب دهان هرزت بقیه الله العشک مدفوعنا له الفدا گه مالی کند، ایمانی که به مردم می‌دهد، فایده ندارد.

    پناهیان همچنین با تاکید بر اینکه او الت الله ست گفت باید بت بزرگی که از غرب ساخته شده را با پتک ولایت بشکنیم ادامه داد: مبلغی که نتواند این بت را بشکند، باید بر لواط دسته جمعی به حرامسرای بیت رفته و تحت نظارت امام جلق سعید طوسی او را بکند! ( جمله معترضه اینکه حاج اقا حاج سید سعید طوسی که در مجلس حضور داشت و دستش در شلوار عبد الله یک نوجوان سیزده ساله بود برآشفت و گفت امام خامنه ای دستور داده بود تا چندی ایشون سکوت کند برای فراموشی و چرا ناکگهان دوباره نامش سرزبانها افتاده و اگر قرار بر افشای نام باشد خواهد گفت که از سیزده سالگی امام امت او را میکرده و از ۲۰ سالگی این ایشون بوده که رهبر را می گائیده ووو…) ایشون تصریح کردند که گاهی مقعد طلاب به قدری تنگ است که حتا خدا هم نیز نمی‌تواند درست معامله را جا بیندازد.
    حتا خدا ! ۰ حتا خدا را با فریاد فرمودند)
    وی یادآور شد: کشورهایی مانند پاکستان و مصر که دنبال غرب رفتند، چیزی را به‌دست نیاوردند، آنهایی هم که از غرب چیزی نصیبشان شده، آسیب پذیرند.

    این مدرس حوضچه گنداب تصریح کرد: اگر فرجام بی‌حجابی را در تمدن غربی توصیح داده بودیم، الان مشکل حجاب در خیابانهایمان نداشتیم.
    یکی از حاظران از پرسید : پس حرامزاده تجاوززاده آدمکش ۱۳۵۷ سال و این ۴۳ سال کمتان بوده! و آیت الله دستور دادند تا او را ببرند در زیر زمین و بدهندش بدست امام جلق تا را بکندش تنبیه. و امام جلق آن پیرمرد را منورد تجاوز قرار دادند تا او دیگر بیشتر از گلیمش بر اسلام و ولایت و تبوت و امامت نریند!

    پناهیان گفت: اگر مبلغ مذهبی نتواند تمدن غرب را مورد فحاشی قرار دهد، امام جلق فورا ظهور میکند و بلافاصله با قتعام بشریت جهان رال پر از عدل و داد خواهد کردش! و ایمانی که ما روحانیون و مداحان و طلاب به مردم از راه حلقوم حقنه میکنیم، فایده ندارد، ایمان باید با توسری و قتل و تجاوز به مردم تزرریق کرد.

    وی با بیان اینکه غربی‌ها افکار عمومی را بازی می‌دهند گفت: ما با سربریدن با تجاوز با قتلعام با ازاله بکارت با اسید پاشی این دین رحمت را تا دسته و تا بیخ بر مردم فرو کنیم. نباید اجازه بدهیم، انتخابات کشور ما مثل انتخابات انگلیس و فرانسه شود،ما باید با بمب گذاری و تروریسم همه را جا را اسلامیزه و شیعیزه کنیم.و شنیده شده که در تیلند قران کریم را روی دستمال توالت چاپ کرذده اند و تایلندی ها و مهمانانشان و گردشگرانشان آن آیت را در کون گهیشان می مالند و حتا از آن بدتر عکس هرزت امام الله خان خامنه ای و آیت الله شهید رفسنجانی و خانم الله هیکس را روی آن کشیده بودند. البته خوشبختان جواسیس رهبر فرزانه لوله های توالت را هک کرده بودند و تمامی مواد را برای رهبری از تایلند آوردند و به اذن امام جلق که از غار چاه سامرا آمده بودند یک آش رشته درست کردند و همه مریدان سر سفره ولایت آن آیات رات خوردند و رستگار شدند. امام جلق و نایبشان امام الله خان خامنه ای هر دو هی آروغ می زدند.

    وی گفت: رضاخان قلدر یک مقداری از زمین‌ها را گرفت، اما ملکه انگلیس همه این کشور را تصاحب کرده است. البته تا نانم از رضا شاه آمد. بی اختیار همه گفتند ٰضا شاه روحت شاد. و ایشون فرمودند که رضا شاه اصلا روح نداشته! در همانم حخال یکی از شنوندگان شوارش را پائی کشید و وسط مجلس رید! چند نفر بلا ساطور حمله کردن تا او را بکشند و کسیدر میان جمعیت گفت السلام ای امام زمان ادرکنی. همه فهمیدند که خود امام جلق بوده و همه رفتند سراغ مدفوع آن هزرت و جنگ و جدلی شد و آن بابا فرار کرد و معلوم شد یکی از یریدگان از اسلام نحس بوده و اصلا بزرگترین توهین به او امام جلق نامیدنش بوده.

    پناهیان با تاکید بر اینکه در هر منبر می‌توانیم دست کم کم کم صدهزار اشکال را در مورد تمدن غرب مطرح کنیم بیان کرد: غرب به زور اسلحه توانسته دانش و تکنولوژی ایجاد کند. و ما فقط با حمد و سوره تلقین و جلق و استنمناء و تفخیذ و وطی با شیرخوارگان به عرش خدا نزدیک شده ایم.
    السلام علی من تبعدا الهدای تا بیخ دسته ! –

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.