انتقال ۲۲ میلیون دلار توسط قاسم سلیمانی به عراق

انتقال ۲۲ میلیون دلار توسط قاسم سلیمانی به عراق

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

انتقال ۲۲ میلیون دلار توسط قاسم سلیمانی به عراق

اینگونه شد که ایران فقیر شد؛ اعتراف حماس به دریافت پول از سلیمانی: چمدان‌هایمان دیگر جا نداشت

این زن برای دویست هزار تومان کولبری میکند اما قاسم سلیمانی در سال ۲۰۰۶ ‏⁧ چمدانهای ۴۰ کیلویی دلار⁩ به عراق میفرستاده است

یکی از فرماندهان حوثی : قاسم سلیمانی ۲۲ میلیون دلار در چمدان در فرودگاه به ما تحویل داد.

حمود الزهار، عضو ارشد گروه فلسطینی حماس در مصاحبه با “العالم” شبکه عربی تلویزیون ایران گفته است پس از دیدار اول خود با قاسم سلیمانی ۲۲ میلیون دلار دریافت کرده و در چمدان‌های آنها دیگر جایی نبوده است…..

محمود الزهار، عضو ارشد جنبش فلسطینی “حماس” در گفت‌وگو با شبکه العالم فاش کرده است پس از گرفتن پست وزارت خارجه در سال ۲۰۰۶ در راس یک هیئت به چند کشور از جمله ایران آمده و با وزیر امورخارجه و چندین مسئول ایرانی دیدار داشته که آخرین دیدار نیز با قاسم سلیمانی بوده است.

قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس، بازوی برون‌مرزی سپاه پاسداران بود که در حمله پهپادی آمریکا در ژانویه ۲۰۲۰ کشته شد.

محمود الزهار افزود: دیدار با احمدی نژاد رئیس جمهوری وقت نیز مثبت بود که از وی درخواست هایی داشتیم که من را به قاسم سلیمانی ارجاع دادند. وی گفت: در این دیدار گفتیم مشکل اساسی ما حقوق کارمندان و خدمات اجتماعی و کمک هایی بود که باید به مردم می دادیم زمانی که پس از موفقیت در انتخابات ما را محاصره کرده بودند.

این عضو ارشد حماس تصریح کرد: حاج قاسم فورا درخواست ما را پاسخ داد به گونه ای که روز بعد باید سفر می‌کردم ۲۲ میلیون دلار در چمدان‌های فرودگاه مهر آباد دیدم.

وی افزود: قرار بود مبلغ بیشتری پرداخت شود اما ما ۹ نفر بودیم که نمی‌توانستیم بیش از این حمل کنیم زیرا هر ساک ۴۰ کیلو گنجایش داشت از این رو من احساس کردم وی صادق و مرد عمل بود که می‌توانست از عهده کارها به خوبی بربیاید و مسئولیت های زیادی نیز داشت.

الزهار افزود: وی یک روز پس از درخواست کمک دولت فلسطین در غزه، نیازهای اساسی نوار محاصره شده غزه از سوی رژیم صهیونیستی را تامین کرد.

انتقال ۲۲ میلیون دلار توسط قاسم سلیمانی به عراق

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.