افشاگری خانم مرکل صدراعظم آلمان در مورد اردوغان رئیس جمهوری ترکیه!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

«آنجلا مرکل» صدراعظم آلمان که هفته گذشته برای مذاکره در مورد آوارگان جنگ داخلی سوریه به ترکیه رفته بود در بازگشت از آنکارا مطالب جالبی از اغتشاش فکری و روانی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را افشا کرد.
خانم مرکل که آشکارا میکوشید در پرده و با احتیاط صحبت کند اظهار داشت: ترکیه کشوری بود که طی دهه گذشته با سرعت به دنیای مدرن و پیشرفته پرتاب شد اما اکنون در حال بازگشت به روزگاران سیاه گذشته است!
همچنین «هانس شیللر» مترجم وزارت خارجه آلمان که در این سفر همراه صدراعظم آلمان بوده است در مصاحبه با خبرنگاران آلمانی از وجود اشیا تاریخی و باستانی سوریه و عراق در کاخ عظیم تازه ساخت ریاست جمهوری ترکیه ابراز شگفتی کرد و گفت سرکرده داعش آثار منحصر به فرد موزه های عراق و سوریه را به ترکیه اهدا کرده است!»
مترجم آلمانی صدراعظم آلمان که در ملاقات های خانم مرکل با اردوغان حضور داشته است با ابراز شگفتی از انتقال اشیا و آثار تاریخی موزه های عراق و سوریه به کاخ ریاست جمهوری ترکیه فاش ساخته است که صندلی تمام طلای باستانی منسوب به حمورابی یکی از پادشاهان باستانی توسط ابوبکر البغدادی به شخص اردوغان هدیه شده است!
در این سفر اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از صدراعظم آلمان دعوت کرده تا روی این صندلی بنشیند اما خانم مرکل این دعوت را رد کرده است!
مترجم آلمانی خانم مرکل که قبلا در سفارت آلمان در ترکیه خدمت کرده است به خبرنگاران گفته است:» اردوغان در ملاقات با صدراعظم آلمان بیشتر شبیه یک بیمار روانی خود شیفته به نظر میرسید تا رئیس یک کشور! و در اظهارات خود رعایت عرف دیپلماتیک و پروتکل ها را نمی کرد! وی در حین مذاکرات از سابقه کار خانم مرکل در آلمان شرقی سابق سئوال کرد و پرسید آیا حقیقت دارد پدر شما (پدر صدراعظم آلمان ) برای سازمان جاسوسی و امنیت آلمان شرقی سابق (اشتازی) کار میکرده است؟»
هانس یوهان شیللر (مترجم ترکی استانبولی وزارت خارجه آلمان) همچنین گفته است علت اصلی جنگ در سوریه منابع عظیم گاز قطر است!
داعش را کمپانی های نفت و گاز اروپا و آمریکا با حمایت مالی گسترده و سخاوتمندانه قطر و عربستان سعودی ایجاد کردند تا با تغییر رژیم سوریه گاز قطر و نفت عربستان را از طریق خط لوله و با عبور از سوریه و ترکیه به اروپا برسانند و وابستگی اروپا به نفت و گاز روسیه را برای همیشه قطع کنند!

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.