افشاگری تکان دهنده ناصر سوداگری کارمند سابق بهشت زهرا در خصوص قتل عام ۶۷

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

[youtube_sc url=”https://www.youtube.com/watch?v=x133GCLguIM&feature=share&app=desktop”]

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

7 پاسخ

  1. https://vimeo.com/180802171

    https://vimeo.com/119738626

    با سلام خدمتتان. من این فیلم را در صفحه ای دیگر نیز گذاشتم. من فرزند یکی از قربانیان سال ضصت و هفت هستم. پدر من را در شانزده سالگی دستگیر کردند و در بیست و یک سالگی هنگامی که من یک ساله بودم تیر باران کردند٬ جرم پدر من حظور در یک لحظه ای و در جایی که نیاید بوده باشد بود. حتما این فیلمها را ببینید. و واکنش نشان دهید. معلوم نیست ما را چه رسیده که اینچنین خوابآلوده هستیم. عافیت نشینان بدانند که هر لحظه ممکن است نوبت آنها نیز برسد.

  2. خانم مهوش بدبختی ما از درون خودمان است. ما مردم به غایت بیشرم و حیا و ریاکار و مزوریم. ما را همان رسیده که تو میدانی. ما اسلامزدگان قرون وسطاییم. ما دیوانگان و جن زدگانیم. ما مردمی حقه باز و چاچوله بازیم. ما ملتی قواد و قواد پروریم و سفله. ما هعمراهان بادیم٬ ما نان به نرخ روز خورانیم. ما دریوزگان تاریخی و تاریخ این سرزمینیم. و گر نه کدام ملت٬ کدام مردم٬ کدام انسان چنین آدمخواری را از درون قرون و اعصار بیرون می کشد و بر خود مسلط می کند. بگو کدام؟؟؟ کدام ملتی چنین سقوط می کند که عکس قاتل خودش را و فرهنگ و تمدنش را و تاریخش را و فرزندانش را و متجاوز به عنفش را در ماه ببیند. بگو کدام ملت. کدام ملت است که فیلسوفی داشته باشد که چون فیلسوف ما داریوش شایگان که از اسلام راستین دفاع کند٬ فیلسوفی داشته باشد چون ما که قاتل فرهنگ و تمدنش باشد عبدالکریم سروش٬ سینماگرش این چنین آب بر آسیاب کشتار بریزد مسعود کیمیایی٬ و در برابر اینهمه جنایت سکوت کند و دم از نیچه و هایدگر و کانت بزند و بر دوگانه سید بودنش بنازد همین چند روز پیش: سید جواد طباطبایی فیلسوف. در برابر قتل دیگر اندیشان و دیگر دینان سکوت کند بهاییان و زرتشتیان و کافران. محسن امیر اصلانی. در برابر قتل میلیونها نفر ساکت بمان. آری کدام ملت غیر از ملت ما دارای چمیم ثرپتی هنگفتی از عدم عزت نفس است. بگو کدام. من در آن سالها جزو کمیته امام شیاطین بودم از نزدیک ناظر آن همه جنایت بیکران بودم. از روزهای زندگیم شرم دارم. آنچه را ناصر سوداگری می گوید و آنچه را ایرج مصداقی می گوید و آنچه را بلندیان برسمیت می شناسد یک ملیونها ست. این دین اسلام دین شقاوت نامردی ست. دین رزالت و خونریزی ست. این دین هرگز هرگز قابلیت اصلاح ندارد. این دین آنقدر بیشرف است که حافظ و سعدی و مولوی و ابن سینا و خارزمی و فارابی و… هر کس مجبور بوده در سراسر زندگیش دم از اسلام بزند تا زنده بماند. این دین دین ضد بشر و ضد بشریت است. هممیهن. نتوانستام پاسخت ندهم. زنده باشی و مرگ اسلام را ببینیو مرگ بر اسلام و لعنت بر خمینی و هاشمی رفسنجانی و خاتمی و روحانی و هر کس که این لباس مقدس و آدمکشی را بر تن دارد. ای مردم پس کی بیدار می شوید!!!؟؟؟ ای کسانیکه در این همه جنایت از دور و نزدیک دست اندرکار بوده اید اطلاعات دارید آیا ذره ای عذاب وجدان ندارید. اسلام اینچنین شرافت شما را آخته کرده است. بگویید و بنویسید.

  3. اسلام اصولا و اساسا همین است. جالب است که مقام امنیتی ایران و معاون پورمحمدی می گوید که امام علی در یک روز چهارهزار نفر را از دم شمشیر گذراند. اینان خودشان در آدمکشی و قسی القلبی مقرند و مفتخر. اما ما مردم همچنان مسلمانیم. شاید کسانیکه شاهدان ماجرا بوده اند حتا مشارکت داشته اند بتوانند ما مردم را از عمق بیشرفی اسلام و حکومت اسلامی آگاه کنند. خامنه ای اینروزها چنان ترسیده که می گوید دشمن می خواهد از طریق اینترنت در جوانان شک و شبهه ایجاد کند. بنا بر این آنها که میدانند و سند صدا و تصویر دارند بسیار در برابر تاریخ مسئولیت دارند.

  4. با سلام در خبرها آمده که گروه سازمان جهادگران مجاهدین خلق از عراق فرار کرده اند و بخش مهمی به عربستان رفته اند و بخش دیگر به آلبانی و اروپای شرقی و مرکزی و غربی رفته اند. در سایتها طرفداران مستنمری مجاهدین به جوش و خروش آمده اند.
    بله البته ساندیس خور فقط در حکومت اسلامی خلاصه نمی شود. هر فرقه و هر گرو ساندیس خور خودش را دارد. کافی ست به نظرات نذری هواداران امام مسعود رجوی توجه کنیم تا بفهمیم که حزب فقط حزب الله و رهبر فقط عین الله نیست٬ بلکه حزب فقط حزب السعد است و رهبر فقط ابن السعد. واقعا که اگر این مجاهدین خلق یک ذره راستی در سخنشان بود. این گروه را منحل اعلام می کردند. سازمان مجاهدین خلق و حکومت اسلامی از خراسات تا تهران و شام و عراق بزرگترین خیانت را به ملت ایران کرده اند. این خیانت با بزرگترین جنایات همراه بوده است. اینکه حکومت اسلام ناب بر پایه آدمکشی و قتل استوار است یک مسئله تاریخی و شیعی و سنی ست. اما بر همین پایه سازمان مجاهدین خلق نیز بر آن استوار است. آنچه را سازمان مجاهدین و با سوره و آیه قرآن به ما پیشنهاد می کند کپی برابر با اصل اما رقیب با حکومت اسلامی ایران است. سپاه پاسداران و بسیج و سازمان مجاهدین خلق همگی پیروان علی ابن ابی طالب و روح الله خمینی و شریعتی هستند. هیچ فرقی بین آنها نیست و هر آینه رهبری در ایران سر کار آید که با بسیج و یا پاسداران مشکل داشته باشد ما با همان مسئله سازمان مجاهدین روبرو خواهیم شد. همچنانکه کمی زاویه در زمان خاتمی ما شاهد کفن پوشان بسیجی و تحصن جلو مجلس و چوب و چناق های آماده بودیم که ما را یکراست به شانتاژ های مجاهدین راه می برد. من به اعضاء و طرفداران مجاهدین و حتا فرماندهانشان پیشنهاد می کنم تا خودشان را منحل کنند تا یکی از پایه های عظیم حکومت روحانیون در ایران فرو بریزد. چرا که با آبروی به نهایت منفی و رزیلانه ای که از سازمان مجاهدین در اذهان عمومی هست حکومت اسلامی از خراسان تا شام و عراق و تهران لبنان با انگشت سازمان مجاهدین را نشان می دهد که اگر من بروم این گروه تروریست می آید. بنا بر این مردم ایران با همه نحوست این حکومت آنرا بر حکومت جمهوری بازهم اسلامی تر مجاهدین ترجیح می دهند. من دوستانه به سازمان مجاهدین خلق پیشنهاد می کنم که :
    ۱- خودشان را منحل کمنند و دست از مجاهد بازی که همانان تروریست بودن است بردارند. که جهاد یعنی جنگ مسلحانه و یعنی چریک بازی و در نهایت یعنی تروریسم و یعنی همان کاری که مجاهدین پنجاه سال است که می کنند و یعنی اینها در جامعه بشری امروز جایگاهی ندارند.
    ۲- اینکه بابا ملت ایران از مقنعه و چادر و روسری استفراغشان گرفته و شماها در اروپا و آمریکا باز هم از این قبیل حجابها پیشنهاد می کنید. آخر شماها که هنوز دولتی ندارید جامعه ی فرقه ایتان چنان بسته است که حتا یک نفر جرآت ندارد از درون به شما انتقاد کند. آخر این چه فاشیسمی ست!
    برادرانه گفتم. مریم خانم حاج آقا مسعود حرف مرا گوش کنید. با احترام فراوان به سایت رنگین کمان که یگانه است. در ضن اگر خبر مجاهدین را پخش می کنید این نظر را در آن بخش پحش کنید. در ضمن در خواست می کنم کسانیکه بیطرفانه می توانند قضاوت کنند سخنان ناصر سوداگری بسنجند و برای ما تجزیه و تحلیل کنند.. سپاسگزاریم.

  5. بله معلو نیست چرا شما همیشه عقبید. سازمان مجاهدین آدمکش و رقبای سپاه پاسداران و بسیج باعث و بانی این کشتارها بوده اند. هر دوتاشان مقصرند و مردم ایران از هکمه مقصر تر است که این دو گروه که آبشخور هر دوتاشان قرآن جنایتگر و خیانت گر ساز است را کنار نزدند. دو گروه تروریستی یکی روحانیت و دیگری مجاهدین با هم رقابت داشتند. خمینی و مسعود رجوی همدیگر را خوب می شناختند هرکدامشان می دانستند که اگر دیگری چرت بزند آن یکی سر آن دیگری را به فرمان و با شمشیر علی خواهد برید. هیچکدام چرت نزدند. اما این مردم ایران بودند که چرت زدند و حالا هم می زنند. اما سازمان مجاهدین هم قابلتش را داشت و هم خمینی و با کشتاری که کرد و سازمان هم بی رودربایستی تا توانست کشت و هم اعلام کرد هر دو را و با اغراق همه کشته شده هایش را هم آنها را که خودش می گشت برای همین قابلیت تبدیل شدن به خدماتچی اتاق خواب صدام حسین و قصی و عدی پسران صدام را داشتند و حالا هم هر جا لازم باشد به صورت مزدور وارد خواهد شد تا پولی به جیب بزند. اما حیف از آن همه نیرو و جوانی که اگر در اخلاقیاتشان سالم بودند می توانستند واقعا سرتا سر ایران را بگیرند. برای اولین قدم بایستی از مجاهد بازی و قاتلوهم های قرآن و فضل لله المجاهدین بازی فاصله بگیرند اما چه کنند و چه کنیم که نهادشان بر این بازیهای قرآنی بود. ما باید به صورت صد در صد مجاهدین را لفنه شده و هدر شده و تخریب شده به حساب آوریم و تلقی کنیم. این بسیار دردناک است اما بدبختانه اینان همانند که فردوسی می گوید:
    چه تیره شود مرد را روزگار +++
    همه آن کند کش نیاید بکار.
    اینان هر چه می کنند فرو تر می روند. حیف از اینان و حیف از بسیجی ها و پاسداران که همگی هموطنان مایند. ریوفی از خیابان کرمان در تهران

  6. با سلام سرانجام آخوندی عیار سخن گفت!
    شنبه 20 شهریور 1395
    نامه ی شاگرد آیت الله منتظری به آیت الله جنتی

    46546.jpg

    بسم الله الرحمن الرحیم

    آیت الله آقای جنتی؛ با سلام و حفظ احترام.

    از اظهارات امروز شما در خطبه ی جمعه مانند بسیاری از خطبه های دیگرتان نهایت تاثر و تاسف خود را ابراز می دارم و بلکه با این اظهارات باید تسلیت عرض کنم.

    ۱- تعبیر به شیخ ساده لوح درباره ی فقیه ناموری که در جامعیت علمی و تبحر و احاطه بر آرای فقهای اسلام اعم از شیعه و چهار مذهب اهل سنت در عصر خود بی نظیر یا بسیار بسیار کم نظیر بوده است، خلاف عدالت و حداقل سخت صحت خطبه و نماز جمعه را مورد شک و تردید قرار می دهد.

    شخصیت علمی و فقهی بزرگی که حداقل چیزی که می توان گفت اینست که بسیاری از شاگردان او از حضرتعالی از نظر فقهی قوی ترند. کوچک ترین شاگرد آیت الله العظمی منتظری رضوان الله علیه بنده حقیر هستم. یکبار دیگر در نامه به فقهای شورای نگهبان حضرتعالی را به مناظره ی فقهی و اصولی دعوت کرده [لینک]، الان نیز تکرار می کنم بنده بر سر قرار خود هستم، کافیست که فقط چند ساعت قبل، اطلاع داده شود در هرکجا و هر زمان آماده ی بحث با شما هستم.

    ۲ – آیا تعبیر به شیخ ساده لوح شایسته ی آقای منتظری است یا …؟ آقای منتظری ساده لوح بود یا کسی که تا آخرین تیر در چله آنگونه از احمدی نژاد حمایت کردید؟

    پدیده ی احمدی نژاد همه را حتی جلوی سلطنت طلب ها شرمنده کرد. به هشتاد نود سال قبل برگردید. اولین نخست وزیر رضاخان چه کسی بود؟ محمد علی فروغی که فعلا کاری به گرایش های مذهبی او و این که عضو فراماسونر بوده یا نه ندارم، اما او دانشمندی مسلم و ادیبی برجسته و مصحح آثار ماندگار سعدی و نویسنده ی کتاب ارزشمند سیر حکمت در اروپا که رفیق قدیمی شما جناب آقای مصباح یزدی و تیم فلسفی او با همه ی توش و توان علمی و فلسفی خود، هنوز که هنوز است از این اثر ارزشمند در تحقیقات خود بهره می گیرند. اما احمدی نژاد که شما به عنوان رییس جمهور کشور اسلامی دو بار تایید و با آن جبهه بندی محکم از او حمایت کردید از نظر ادبیات نازل ترین و شرم آور ترین ادبیات را به کار می برد که از ذکر کلمات او معذورم. آقای منتظری شیخ ساده لوح بود؟ جنابعالی نامه ی چنین فردی [احمدی نژاد] را به رئیس جمهور آمریکا از الهامات الهی دانسته و در همین خطبه ی جمعه ی تهران ابراز داشتید که باید در کتب درسی آورده شود؛ مانند نامه ی امام به گورباچف؟!

    آقای منتظری شیخ ساده لوح بود؟ حضرتعالی برخلاف اخلاق و عرف جهانی مرگ پادشاه عربستان را تبریک گفته و باعث آن همه بگو مگو و گوشه و طعنه و بلکه هزینه برای جمهوری اسلامی شدید.

    ۳ – یکی از بی انصاف ترین داوری هایی که امروزه انجام می گیرد و متاسفانه در خطبه ی امروز جنابعالی هم شاهد بودیم اینست که اعتراض مرحوم آیت الله منتظری درباره ی اعدام های سال ۶۷ چه از نظر حکم و چه از نظر موضوع، حمایت از منافقین تلقی می شود و این شما هستید که باید پاسخگوی این داوری غیر عادلانه و غیر منصفانه در روز قیامت باشید و نه آقای منتظری.

    ۴ – جناب آقای جنتی حضرتعالی در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی و چند دوره ی مجلس خبرگان به ویژه دوره ی اخیر، صدها نفر را رد صلاحیت کرده اید، آن هم بر اساس گزارشات یکطرفه که به طور جزم و یقین می توان گفت پاره ای از آنها از اساس، دروغ و تهمت و تحریف و قلب واقعیت بوده و نیز بکار گیری استانداردهای دوگانه و بدون شنیدن دفاعیات افراد رد صلاحیت شده و این شما هستید که باید در دنیا و عقبا جواب خدا و خلق او را بدهید.

    ۵ – جناب آقای جنتی؛ کوکبه ی قدرت ممکنست چند صباحی با تمام قدرت بتازد اما هرچه حرکت آن بیشتر باشد ممکنست به طور طبیعی دچار فرسودگی درونی شده و گاهی هم از بیرون دچار باتلاقی غیر قابل پیش بینی شود که دیگر نتواند قدم از قدم بردارد. در آن هنگام سرنشین های آن وقتی متوجه می شوند که به پدیده ی گذشته و اُحدوثه عبرت تبدیل شده است. نیک می دانید که حضرت عالی در انتخابات خبرگان – صرف نظر از اعتراضات رقبا و اخبار دیگر – با همه ی تلاش های سازمان یافته ای که برایتان صورت گرفت در مرز حذف بودید. قال مولانا امیرالمؤمنین علیه السلام ما اکثرالعبر و اقل الاعتبار. والسلام علیکم و رحمه الله.
    جمعه ۱٩\۶\٩۵ برابر با ۷ ذی الحجه الحرام ۱۴۳۷
    حسین عرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.