اعتراض به بازداشت بانو گیتی پورفاضل حقوقدان مبارز و مدافع حقوق بشر

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بیاینه جبهه ملی ایران – سامان ششم

هم میهنان گرامی
در شرایطی که میهن عزیزمان از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فقر و بیکاری و فساد و خشونت ساختاری و ناکارآمدی و فساد حکومت رنج می برد، که ماجراجویی های نظام حاکم باعث تحریم های شدید اقتصادی و خطر جنگ علیه میهن ما شده است، شوربختی آنکه حاکمیت بجای شنیدن صدای مردم و دگردیسی، بازداشت و زندان و اعدام معترضان را پیشه کرده است.
در پی این واکنش های خشونت آمیزو در بی اعتنایی به خواست مردم، روزی نیست که بهترین های ما را بازداشت نکنند. با کمال تاسف حاکمیت دیروز بانو گیتی پور فاضل، این شیر زن مبارز و آزادیخواه و عضو هیئت رهبری جبهه ملی ایران (سامان ششم) را احضار و به زندان افکنده است.
گناه ایشان “اقدام علیه امنیت ملی” یعنی انتقاد از جمهوری اسلامی و درخواست از رهبر جمهوری اسلامی که از دیدگاه قانون اساسی خودتان مسئول تمامی خرابی ها، فساد و عقب افتادگی و فقر و تباهی زندگی مردم ایران است، به کناره گیری از قدرت است. سی سال تجربه شکست خورده کافیست. رفتار ضد بشری نهادهای امنیتی علیه مردم مصداق بر شاخ نشستن و بُن بریدن است.
اقدام علیه امنیت ملی غارت صدها میلیارد دلار از ثروت ملت و انتقال به کشورهای “مرگ بر استکبار جهانی” است که شعار آقایان برای کور کردن چشم مردم بوده است، اقدام علیه امنیت ملی هزینه کردن درآمد کشور بجای آبادانی کشور و رفاه مردم در ماجراجویی های شکست خورده صدور انقلاب و ترویج شیعیگری است. اقدام علیه امنیت ملی فروش کشور به روسیه و چین برای تضمین بقای خود است.
اقدام علیه امنیت ملی ورشکست کردن کارخانه های تولیدی ما که روزی بهترین در آسیا بوده اند و توسط آقازاده های شما غارت و ورشکسته شده اند است. اقدام علیه امنیت ملی غارت بودجه حقوق و مزایای کارگران و کارمندان، صندوق بیمه درمانی و صندوق بازنشستگی مردم ایران است.
اقدام علیه امنیت ملی سیستم قضایی فرمایشی است که زورش به ابردزدان و غارتگران و خیانتکاران نمیرسد، ولی دختران و جوانان معترض را به بند میکشد و حکم اعدام میدهند.
اقدام علیه امنیت ملی آزادی مافیاهای قاچاق از مبادی ورودی بندرها و اسکله های رسمی است که بخش عمده ای از اقتصاد کشور را در دست دارند، نه گمرکی میدهند نه مالیات سود فروش، ارز دولتی میگیرند و با ارز آزاد به مردم میفروشند و کالاهای ضروری را احتکار میکنند؛ وحتی تحمل زندگی کولبران در تلاش برای معاش را ندارند و آنان را با تیر می کشند.
اقدام علیه امنیت ملی خیلی چیزهاست که در این مقوله نمی گنجد، ولی متهم آن خود حاکمیت است. آری، شما آقایان خود بزرگترین تهدید کنندگان امنیت ملی در چهل سال گذشته بوده و هستید.
چگونه یک بانوی حقوقدان میهن پرست مدافع حقوق مردم عادی امنیت شما را بر هم میزند که او را باید در زندان از زندگی و فعالیت حقوق بشری برای احقاق مردم ستمدیده باز دارید؟ آیا این اقتدار شماست و به آن لاف میزنید: زندانی کردن و تهدید و اعدام؟
ما در جبهه ملی ایران (سامان ششم) با توجه به بازداشت و پرونده سازی غیرقانونی علیه یکی از هموندان خود در هیئت رهبری و وکیل شجاع و آزادیخواه، بانو گیتی پور فاضل، این اقدام ضد بشری و ضد امنیت ملی را شدیدا محکوم کرده و خواستارآزادی فوری ایشان هستیم.
به حاکمیت هشدار می دهیم که هر پیش آمدی ناشی از بازداشت بانو پورفاضل که به علت بیماری و ضعف جسمانیش برای ایشان پیش آید، متوجه حاکمیت بوده و جبهه ملی ایران این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت عدم رهایی سریع ایشان در مجامع بین المللی اقامه دعوی نماید.
جبهه ملی ایران – سامان ششم

تهران – ۱۷ شهریور ۱۳۹۹خ

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.