اطلاعیه انجمن قلم ایران در تبعید در محکومیت حمله تروریستی به اردوگاه مجاهدین خلق ایران در عراق

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

20151030102255749446601

عصر پنج شنبه 29 اکتبر 2015، عوامل تروریستی حکومت اسلامی ایران با ده‌ها موشک و با شدیدترین آتشباری به اردوگاه لیبرتی محل اسکان مجاهدین خلق ایران در نزدیکی فرودگاه بغداد حمله کردند. بر اثر این اقدام وحشیانه، بیست و سه تن از ساکنان این اردوگاه جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز زخمی شدند. هم‌چنین ده ها محل استقرار ساکنان این کمپ آتش گرفته است.

پیش از این و در سال 2013 نیز اردوگاه آزادی‌(لیبرتی) هدف حمله موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفته بود. ساکنان اردوگاه لیبرتی، اعضای سازمان مجاهدین خلق هستند که از سال 2012 از اردوگاه اشرف به این مکان منتقل شدند. بر اساس توافق سال 2011 دولت عراق و مقام‌های سازمان مجاهدین خلق در سال 2011 میلادی، قرار شد اعضای این سازمان به تدریج از اردوگاه اشرف به اردوگاه آزادی منتقل شوند و از آن‌جا مقدمات انتقال شان به دیگر کشورها فراهم گردد.

انجمن قلم ایران در تبعید، با محکوم کردن این اقدام تروریستی آشکار، جان‌باختن ساکنان اردوگاه لیبرتی را به نزدیکان و خانواده آنان، تسلیت می‌گوید.

ما از جامعه جهانی و نهادهای مدافع حقوق بشر و همه رزمندگان راه آزادی بیان و اندیشه می‌خواهیم که این اقدام جنایت‌کارانه حکومت اسلامی را محکوم کرده و خواهان اتخاذ تدابیر لازم و مکفی برای حفاظت از جان ساکنان اردوگاه لیبرتی شوند.

انجمن قلم ایران درتبعید

30 اکتبر 2015

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. اختلاف داشتن جدی با بساط مراد و مرید مریم و مسعود رجوی، و تضاد و تعارض با اهداف سازمان مخوف و مافیائی آنها، هرگز نباید چنان دور از ضرورت و واقعیت باشد که مارا از مفاهیم ارزشی انسانمدارانه، پشتیبانی از حقوق بشر انسان ها و تمرکز بر حق مبارزه ی آزاد سیاسی همه ی جریان مخالف بر علیه جنایتکاران خلافت داعش خامنه ای و باندهای غارتگر و نظامی اش، دچار دام های متعصبانه، تنگ نظرانه و فرقه ای کور سازد و یا از همبستگی انسانی ما را دورکند؛ تا که این دسیسه های انسان کش را نبینیم و یا با سکوت خود در برابر این ترور آشکار، موجب تشویق و جسارت بیشتر رژیم علیه کشتار اپوزیسیون بی دفاع در لیبرتی و یا…هر جای دیگر گردد. من به سهم خود این جنایت هولناک را محکوم کرده و از همه ی نوعدوستان دمکراتِ ملت هامان، نیروهای مترقی، انقلابیون مردمی، چپ و کمونیست تقاضا دارم به هر شکل مورد دلخواه خود این اقدام ضدبشری ولایت فقیه را محکوم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.