اسماعیل بخشی، شکنجه و به بیمارستان منتقل شده است!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بر اساس گزارشاتی که تا کنون بدست ما رسیده است، نیروهای امنیتی پس از بازداشت اسماعیل بخشی، وی را مورد ضرب و شتم و شکنجه شدید قرار داده اند. در همین رابطه گزارش شده است که به وی از ناحیه سر و صورت ضربات متعددی وارد شده است، به نحوی که صورتش کبود و متورم شده است. مامورین، ضربات شدیدی بر بدن او وارد کرده اند که وی دچار خونریزی شدید معده شده است و به دلیل شرایط خطرناک جسمی، نیروهای امنیتی وی را به یکی از بیمارستان های امنیتی منتقل و بستری کرده اند. احتمال می رود که اسماعیل بخشی در بیمارستان سپاه در اهواز بستری بوده باشد. پس از این انتقال وی به بیمارستان و پس از بستری شدنش و تا لحظه نگارش این خبر از سرنوشت او هیچ اطلاعی در دست نیست.
نیروهای امنیتی، با شکنجه و آزار روحی و جسمی فراوان تلاش کرده اند تا اتهامات واهی امنیتی را به اسماعیل بخشی تحمیل کنند اما وی در مقابل این توطئه و شکنجه  مقاومت کرده و این موارد را نپذیرفته است.
اسماعیل بخشی و سایر نمایندگان کارگری، فرزندان فداکار طبقه کارگر هستند و هیچ گونه سرکوب و ارعابی باعث به سکوت کشاندنشان و اعتراض به شرایط فلاکت بار خود و همکارانش نخواهد شد، بلکه خشم کارگران را نسبت به این شرایط صد چندان خواهد افزود. هرگونه فشار و اتهام امنیتی علیه اسماعیل بخشی چیزی جز اقدامات بیشرمانه و سبعانه علیه کارگران هفت تپه نیست. اسماعیل، فرزند آگاه و جسور طبقه کارگر و نماینده و صدای دادخواهی کارگران هفت تپه است و کارگران تا آزادی وی و رسیدن به مطالبات خود دست از تلاش و اعتراض برنخواهند داشت.
“اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران” ضمن هشدار شدید به دولت ایران درباره هرگونه شکنجه و آزار و اذیت اسماعیل بخشی، تلاش میکند با تمام توان در راستای افشای حاکمان سرمایه داری ایران در این مورد از تمامی ظرفیت های بین المللی خود و از ظرفیت تشکلات کارگری جهانی و رسانه های بین المللی، بهره گرفته آنها را تحت فشار قرار دهد. اسماعیل بخشی و خانم  سپیده قلیانى ، باید فوری و بدون قید و شرط آزاد گردد!
اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران
چهارشنبه هفتم آذرماه 97 – 28 نوامبر 2018

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.