از گروه «دادخواهان خاوران» کناره می‌گیریم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بیش از یک سال و سه ماه پیش ما جمعی از اعضای خانواده‌های فعالین سیاسی کشته شده در دهه شصت و تابستان ۶۷ با هدف ‌جلوگیری از تخریب خاوران دور هم گرد آمدیم و علیرغم دیدگاه‌های متفاوت،‌‌ فعالیت‌های‌مان را در جهت ارتقاء جنبش دادخواهی ادامه دادیم. در مدت محاکمه حمید نوری، برنامه‌های موفقی اجرا نمودیم. با هم گریستیم، درد مشترک‌مان را فریاد کردیم، دادگاه موفق حمید نوری را جشن گرفتیم و با هم رقصیدیم.

در حال حاضر اما، شرایط موجود گروه را برای فعالیت دائمی مناسب نمی دانیم. تفاوت درک ما از کار جمعی مستقل و قوانین حاکم بر آن مهم‌ترین مانع همکاری بین ماست و پیشرفت روان فعالیت‌های گروه را مسدود می‌کند.

تلاش‌های شخصی برای پیشبرد خواست‌های خود، عدم توجه به نظرات افراد و نادیده گرفتن کوشش‌های دیگران باعث دلسردی و از بین رفتن شور و شوق افراد می‌شود.

هم‌چنین اختلاف در ارزیابی توان گروه و نیز دیدگاه‌های متفاوت نسبت به کیفیت برنامه‌ها، و چگونگی دستیابی به اهداف گروه از دیگر عوامل بازدارنده ما برای ادامه همکاری می‌باشد.

ما اکنون برآنیم تا با کناره گیری از گروه به حفظ احترام متقابل و دوستی‌های‌مان کمک کنیم به امید اینکه در آینده باز بتوانیم همراه همدیگر شویم و گام‌های موثری در جهت اهداف جنبش دادخواهی برداریم.

برای دیگر دوستان گروه آرزوی موفقیت می‌کنیم.

پریسا امجدی، صدیقه حاجی محسن، عصمت طالبی کلخوران، منصوره بهکیش و مینا لبادی

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۰ اگوست ۲۰۲۲

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.