ابعاد (بخش هشتم) پلتفرم مشترک اپوزیسیون

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

ابعاد برنامه ای از جهانشاه رشیدیان: پلتفرم مشترک اپوزیسیون

تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان, بنیاد آزادی اندیشه و بیان اردیبهشت ماه ۱۳۹۷

مطالب مرتبط با این موضوع :

Raisi, fear-maker

Raisi, fear-maker Dr Bijan Eftekhari Dimensions, a program from Jahanshah Rashidian Producer: “Rangin Kaman” (Rainbow) TV: Foundation for Freedom of Opinion and Expression 25 Juillet

مطالعه بیشتر

2 پاسخ

  1. با سلام بر نامه جهانشاه رشیدیان بسیار جالب و مستدل و زنده است. من فکر می کنم که باید تبلیغ برای شناساندن این ایده به صورتی گسترده انجام شود. برایم بسیار جالب است که خانم فرح پهلوی در مورد پیکر رضا شاه و بی اخترامی به او از ملایان ملاتر به آنها یادآور می شود که نبش قبر در اسلام و تسیع حرام است! البته من اگر باشم بر پیکر رضا شاه بسیار احترام می گذارم و آنرا در جایی دفن می کنم. اما اینکه ایشون مثل یک آیت الله حرمکت نبیش قبر را تذکر می دهد بسیبار هشدار دهنده است. البته من میدانک که هم این خانم و خم پسرش رضا پهلوی بسیار خرافاتی و اسلامی و شیعه هستند. اما نمی دانستم که می توانند ادا و اطوار یک آخوند را هم در بیاورند. با اینحال باید بگویم که یک ایراد تکنیکی من به سایت شما دارم و آن این است که وقتی من و ما آدرسی از شما ر ا کپی می کنیم تا برای دیگران بفرستیم به خاطر وجود واژه های پارسی برای فرستادن آن دچار مشکل می شویم. مثلا شما توجه کنید به آدرس همین صفحه که میشود این:
    https://rangin-kaman.net/%d8%a7%d8%a8%d8%b9%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d9%87%d8%b4%d8%aa%d9%85-%d9%be%d9%84%d8%aa%d9%81%d8%b1%d9%85-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%da%a9-%d8%a7%d9%be%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86/
    من پیشنهاد می کنم که به جای حروف پارسی مثلا یک کد عددی و یا حروفی لاتین به آن بدهید. این مختص فقط این صفحه نیست و تمامی صفحات شما چنین ایرادی را دارد. من از شما درخواست می کنم تا حتما و ضرورتا این کار را بکنید. مسئله دیگر اینکه وسایلی فراهم آید تا بتوان چنین برنامه را دانلود – ضبط کرد و در تهران بتوان آنرا تکثیر کرد و… زنده باد یک جمهوری لاییک تمام عیار. بر هر ایرانی واجب است تا چنین نظراتی را برای دیگران بفرستد.

    1. با درود به شما
      برای به اشتراک گذاری مطالب می‌توانیم از لینک کوتاه که در زیر هر عکس قرار دارد استفاده کنید, به زودی امکان بارگیری فیلم ها با حجم کم بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

      سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.