آیا آیت الله العظما یعنی کسی که فتوای اعدام بی گناهان صادر می کند؟!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

محمد علی مهرآسا

آیت الله العظما مکارم شیرازی که زمانی از اعضای دولت و حکومت ولایت فقیه بود و برای رسیدن به عظمائی ترک مقام دولتی کرد و به قم رفت تا پس از چند سال سر بردن در متون هزار ساله و چشم گرداندن در کتابهای عربی هزار من به یک غاز خود را با حقه و تزویر بالا بکشد و در ردیف عظما ها قرار گیرد.

مذهب شیعه واقعاً مذهبی خنده دار و مسخره است . برای اینکه مکتوبات و محتویات هر دین و مذهب چیزی ثابت است و با تعیین خاخام جدید و مفتی و کشیش تازه یعنی مقدار عظماها چیزی نه ازآن کم می شود و نه به آن افزوده می گردد. به سخنی درست تر محتوای آنچه یادمی گیرند گوهر و تحفه ای جالب نیست که با تغییر ملاها، در آن نوعی نوآوری پدید آید. از زمان امام ششم شعیان جعفر صادق که کتاب فقه شیعه برایشان نوشت تاکنون فقه و شریعت شیعه همین است؛ و هنوز موسیقی حرام و هفت نگاه به صورت زن حکم زنا دارد و متعه و صیغه رواج دینی و اجر الهی برایش قائلند. عظما ها نیز بر این هجویات پای می فشارند و هرکدام قوی تر نعره بکشد مقامش برتر است.

تمام کتابهائی که این آیت الله ها به عنوان رساله می نویسند تا به این مقام سودآور برسند، همه به مانند هم است و چنان می نمایند که از روی کتاب همدیگر کپی کرده اند و تنها الفاظ و انشاء اندکی متغیر است؛ آنهم بسیار اندک؛ ابته با انشائی مفتضح که آبروی زبان پارسی را برده اند. این جماعت در زمینه موهومات فعالند و اوهام و خرافات را به مغز آدمیان نا آگاه فرو می کنند و از آنان اطاعت می طلبند. به علت و دلیل خواندن آیات قتال قرآن و دیدن احادیث کشت و کشتار در کتابهائی که از قول امامان روایت می شود، دل و مغزی چون فولاد دارند و از کشتن و آزار و اذیّت کسانی که اندیشه و ذهنیّتی مغایر آنان دارند به کمال مطلق شبیه بهائمند.

آیت الله العظما مکارم شیرازی یا بهتر است بگوئیم مکّار شیرازی فتوا داده است که تعدادی از این دلالان ارز را اعدام کنید تا بهای ارز تقلیل یابد؛ و شریعت شیعه آرام گیرد. چنانچه در پیش نیز اشاره شد، حقا که این عمامه برسران نه وجدان دارند، نه شرف دارند و نه ترحم در ذاتشان رخنه کرده است. برای کوچکترین کاری ولو دینی نباشد فتوای کشتار و اعدام می دهند. کشتن مردم بی گناه در نظرشان مثل همان «ضرب زیداً عمروا» است غافل از اینکه:

نخست این خود دولت است که دلار را گران می کند تا مقدار بیشتری اسکناس ایرانی به خزانه وارد شود و او از پس هزینه ها و پرداخت حقوق کارمندان برآید. و یا از تعطیل کارخانه ها و بیکاری کارگران جلوگیری کند. دلیلش همین است که دلار دولتی از 2900 تومان به 4200 تومان صعود کرده است و این نرخ بانک است.

دوم اینکه: قیمتها در هر مکان و زمانی تابع عرضه و تقاضاست و اگر عرضه تقلیل یابد و تقاضا همچنان باقی باشد بی تردید ارزش کالا اوج می گیرد و گاه از قدرت خرید عامه نیز بیرون می رود. دلار نیز شامل همین قانون است. ارزی که دولت به صرافان می دهد بی شک با بهائی بالاتر از حد معمول است و آنان مجبورند آن را به همان قیمت عرضه کنند. و چون چنین پیش آمدی به وقوع می پیوندد، دلالان نیز بهای دلار خویش را بالا می برند زیرا دولت به مردم به حد کافی دلار عرضه نمی کند و مردم نیازمند ارز مجبورند رفع نقص را از بازار آزاد بجویند. حکومت خامنه ای دلارهای نفتی را بیشتر به لبنان  و عراق شیعه یا نقد می دهد یا برایشان از خارج با دلار جنس تهیه می کند. و جنگجویان شیعه ی یمن نیز تاکنون مزد و اسلحه کافی دریافت کرده اند. و به این دلائل ذخیره ارزی بانک مرکزی رو به کسری می گذارد و صرافها زودتر از همه به این فضاحت آگاه می شوند. بازار آزاد نیز که با زحمت و مرارت دلار به دست آورده است نمی تواند با سود کم آن را عرضه کند و ناچار ارزش صعود می کند.

از سوی دیگر پول ایران یعنی تومان چنان بی ارزش و منفور شده است که هیچ ایرانی خردمندی حاضر نیست آن را نگه دارد؛ چه در بانک و چه در گاو صندوق خانه. بنابراین، این خود بهانه ای است که صاحبان پول نقد اسکناس بی ارزش ایرانی را تبدیل به پول محکم و جهانی دلار و یورو کنند و در نتیجه بهای این ارزها بالا و بالاتر می رود. . . با اعدام چند نفر بدبخت که دلار را خود بانک در اختیارشان می گذارد، هیچ تغییری در ماهیّت امر به وجود نمی آید و دلار و ارزهای خارج همچنان بهایشان تازنده مانده و شاید بی انتها شود.

آیات عظام شیعی فتوای قتل در نزدشان همانند لقمه ای است که می بلعند و در این میان آیت الله العظما مکّار شیرازی که با انحصار واردات شکر ثروتی هنگفت اندوخته و فزون بر خمس و حق امام در آمد یک شرکت بزرگ تجاری را نیز در دستهای مکار و غدارش دارد، قلبی به رأفت و لطافت سنگ خارا در سینه اش می طپد و به آسانی فتوای کشتار صادر می کند.

یکی دیگر از عمامه برسران که مقام عظما ندارد ولی روزنامه ها از وی به عنوان آیت الله نام برده اند، فرموده است:

«شهر قم را مستقل کنید و آن را به عنوان  پایتخت اسلامی جهان معرفی کنید …!»

این آخوند ابله گویا نمی داند جهان اسلام با جهان شیعه بسیار تفاوت دارد. درجهان کنونی بر روی هم چیزی حدود 100 میلیون شیعه وجود دارد که دربرابرش 1200 میلیون مسلمان به عنوان سنی زندگی می کنند. اما حضرتش می خواهد در میان شیعیان ایران که از هشتاد میلیون جمعیّت کشور تعدادشان از 60 میلیون بیشتر نیست پایتخت جهان برای کل اسلام بسازد و حکماً خودش هم یکی از وزرای پاپ شیعه که نمی دانیم که خواهد بود، بشود.

وقتی می گویم شیعیان ایران رقمی حدود 60 میلونند، به گزاف و بی مأخذ سخن نگفته ام. زیرا در ایران حدود 15 میلیون سنی در بلوچستان و کردستان و مرزهای کشور و تهران زندگی می کنند و 5 میلیونی هم ارمنی و یهودی و بهائی و عیسوی و علی الهی داریم. در اینجا کاری به تعداد بی دینها و آتئیستها ندارم.

امروز در روزنامه اطلاعات دوشنبه 24 آپریل گفتار جدیدی از آخوند مکار شیرازی دیدم که ضمن تعریف فراوان از شهر قم که محل زیارت است چون معصومه خانم و چاه جمکران دارد، خواسته بود دولت بذل توجه بیشتری نسبت به این ارض مقدس داشته باشد و گفته بود از نظر شیعیان آبروی جهانی است. اما استقلال معنی ندارد و حرف همکارش را رد کرده بود. اکنون عین سخن ایشان را می نویسم:

« ما بارها به مسئولان تذکر داده ایم که به قم به عنوان یک شهر معمولی نگاه نکنند. چرا که این شهر تعلق به تمام جهان اسلام دارد و آبروی آن آبروی جهان تشیّع است …»

حقا درست گفته است به شهر قم و مشهد هم باید به چشمی نگاه کرد که حریصان زن باز می نگرند و آنها را محل و پایتخت نکاح منقطع یعنی متعه و صیغه می دانند. صیغه همان فاحشه بازی معمولی است. در فاحشه بازی دو طرف با چانه زدن از هم راضی شده و به خلوت می روند و زن خودفروش بهای خود را می ستاند و از خدمت مرخص می شود. صیغه نیز بر همین روال است دو نفر مرد و زن با هم قرار می گذارند و مدتش را نیز تعیین کرده و کار ثوابی را که در شیعه خیلی با ارزش است انجام می دهند. علت ارزشش در شیعه برای این است که خود آخوندها از این راه که بهترین راه برای فاحشه بازی است، بسیار عبور کرده و پولهای فراوان خرج می کنند. البته با اجازه ی خود همسرشان زیرا همسران آخوندها فکر می کنند هرچه باشد از وجود «هوو» بهتر است.

کالیفرنیا    دکتر محمد علی مهرآسا   23/4/2018

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.