«…آن‌ جا که چون ناقوسِ عزا به نوا درآید کمتر می‌پرسند که از برای کیست، و عمر نیک‌ مردمان کوتاه‌ تر از عمر گُلی ا‌ست که بر کلاه می ‌زنند. و می‌ میرند پیش از آنکه بیماری گریبان‌ گیرشان شود.»

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

خبر کشته شدن پر ابهام و پررمز وراز آرمیتا گراوند،نو جوان دیگری از خانواده ملت ایران توسط مزدوران جنایت‌کار، هم‌چون خنجری زهرآلود بر پیکر افرادی که صادقانه دل در گرو میهن و ازادی و آبادی آن دارند، نشست. این حادثه تاسف انگیز در حالیست که حکومت تمام دارایی‌های ملت ایران را به یغما برده و آن را صرف کشتن انسان ها در درون و بیرون مرزهای مقدس این سرزمین می‌کند وبه فقر و درماندگی وبحران معیشتی ملت بزرگ ایران کمترین اعتنایی ندارد وعمل کردی را دنبال می کند که سرانجامی جز قتل، غارت و تجاوزبا خود به ارمغان نمی‌آورد. این رفتارجلادانی است که که کودکان را کشته، زنان را به مسلخ برده و مردان را بالای چوبه دار می‌کشند؛ بلکه با خون‌جوانان وطن بتوانند درخت خشکیده و بی‌حاصل اقتدار ننگین‌شان را آبیاری کرده و چند صباحی بیشتر به عمر نکبت بارشان ادامه دهند. مطمئنا دیرزمانی نمی‌پاید که دوباره آتش خشم این ملت شریف شعله‌ور شود و دامان این قوم را نیز شعله‌ور سازد. آن زمانی که سردمداران این رژیم طوفان بدروند و از صلح‌طلبان نیز کاری جز تماشای آن کارزار بر نیاید.

به امید روزی که هیچ دختری در راه مدرسه کشته نشود، هیچ شخصی از حقوق بنیادینش محروم نماند، چشمان هیچ مادری به اشک‌های ناشی از فراق فرزندش تر نشود. کودکان بتوانند کودکی کنند و سر از گورستان در نیاورند. و به‌طور خلاصه، به امید روزی که استبداد و دیکتاتوری بر این سرزمین حکم نراند و ملت شریف ایران بتواند بر سرنوشت خود مسلط شده و  طعم آزادی و استقلال و دولت ملی را بچشد.

یاد آرمیتا گراوند،آن نو جوان عزیز از دست‌رفته را گرامی می‌داریم و بار دیگر یادآور می‌شویم که این اراده ملت شریف ایران است که می‌تواند سرنوشت خود را تغییر دهد و ما ملیون وطن خواه از اراده آن‌ها پشتیبانی کرده و در این راه و در راستای برقراری حاکمیتی ملی که توانایی تامین آزادی و استقلال این مرز و بوم را داشته باشد، همراه کوچکی برای این ملت کبیر خواهیم بود.

                                                     سازمان دانشجویان جبهه ملی ایران

                                                      سازمان جوانان جبهه ملی ایران

                                                                                    هفتم آبان ۱۴۰۲

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. بفرمائید. قدری عکس العملی باشید. اینهمه لفتش ندهید. به روز و حتا به لحظه باشید! با مشروطه خواهان و چپ و راست و جمهوریخواه تشکیل یک جبهه بدهید. شماها خارج نشینان مارا کشتید. دستتان درد نکند با اینهمه تفرقه. با اینهمه رخوت با اینهمه خودپ محور بینی با این همه غرور. ما در ایران زیر ساطور اسلام ضد بشر هستیم و شماها در پی ۲۸ مرداد بازی جمهور اللهی بازی و شاه اللهی بازی و سازمان مجاهیدن لچکین و تروریسم هستید. واقعا به قول انگیسی ها مرسی!

    توانا: رونمایی از کسی که آرمیتا گراوند را هل داد

    توانا – روز یکشنبه ۹ مهر ،سه زن چادری در سکوی متروی میدان شهدا، بر سر حجاب اجباری با آرمیتا و دو دوست او، درگیر شده و پس از آمدن قطار، آنها زودتر وارد واگن شده و به محض ورود آرمیتا، یکی از آنها به او می گوید: برو بیرون و او را به شدت به عقب هل می دهد که سر آرمیتا به لبه درب قطار برخورد کرده و ضربه مغزی می شود.

    طبق بررسی های دقیق، ضارب، زنی ۳۷ ساله به نام بهاره جنگروی می باشد‌. وی بصورت تیم سه نفره و تکنفره و عمدتا در مناطق مرکز تهران، سابقه دهها مورد درگیری با دختران را به بهانه امر به معروف ،داشته که موجب‌ بازداشت تعدادی از آنان شده است.

    همچنین گزارشات او، موجب پلمپ دهها واحد صنفی در تهران شده است. وی از نیروهای شاخص و شناخته شده ستاد مرکزی امر به معروف و عضو رسمی سپاه تهران می باشد. او روابط و همکاری با ارگانهای حکومتی مانند سازمان تبلیغات اسلامی، و شهرداری تهران دارد.

    آخرین بار او در مراسم خاکسپاری مهرجویی در بهشت زهرا رویت شده است. پاتوق: میدان بهارستان، کوچه صیرفی، موسسه فرهنگی سرچشمه

    آدرسش اینجاست
    news.gooya.com/2023/11/post-80938.php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.