آقای عراق‌چی: دست از فریب بردارید

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

araqchi

دولت یازدهم و گروه مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای ، تاکنون کوشیده‌اند که هر توهین و تحقیر آمریکا و گام‌های آشکار ضد‌ایرانی و برخلاف منافع ملی این حکومت را به گونه‌ای توجیه کنند ؛ گاه با تهمت و انگ « بی‌سواد » ، « کم‌سواد » ،               « بی‌شناسنامه» ، « تازه به دوران‌رسیده » و حواله دادن به « جهنم » و گاه با تفسیرهایی که در هیچ کتاب « رمل و جفر» و در کیسه‌‌‌‌ی« هیچ مارگیری » پیدا نمی‌شود .

اقدام اخیر ضد ایرانی کنگره‌ی آمریکا را نیز آقای عراق‌چی این گونه « ماست‌مالی »‌کردند : آقای کری وزیر امورخارجه‌ی آمریکا با امضای « شریف » نامه‌ای به آقای ظریف نوشته اند و مرقوم فرموده‌اند که دولت آمریکا این مصوبه را به گونه‌ای به مورد اجرا خواهد گذارد که به منافع اقتصادی ایران لطمه نخورد ؟! ( ‌نقل به مضمون ) .

آقای عراق‌چی و آقایان عراق‌چی‌ها : آیا با نامه و دادن امضا می‌توان « قانون » را مسکوت گذارد ؟! آیا با نامه می‌توان نقض برجام ( برنامه جامع اقدام مشترک برای به بندکشیدن و اسارت مردم و ملت ایران )‌ را توجیه کرد ؟! آیا فشار از سوی آمریکا  برای فروش بقیه‌ی آب‌سنگین ، نقض برجام نیست ؟!

صنایع پرتوان هسته‌ای به خواست دولت آمریکا به نابودی کشیده شد و اکنون این دولت ، در پی آن است که صنایع نظامی ایران را نیز به سرنوشت صنایع هسته‌ای دچار کند . « تحریم»ی برداشته نشده ، تحریم تازه‌ای برقرار گردید و در زمینه‌ی آب‌سنگین برخلاف نص‌صریح برجام ، دولت آمریکا زیاده‌خواهی‌های تازه‌ای را آغاز کرده است و هر روز بر دامنه‌ی خواست‌های نامشروع خود می‌افزاید ؛ اما از این سو ، تنها « ‌نرمش » است و « خمش » و سرانجام به روش گذشته ،       « ‌پذیرش » .

اگر قرار بود مردم و ملت ایران در برابر خواسته‌های نامشروع آمریکا سر فرود آورند ، نیازی به انقلاب نبود .

سه شنبه یکم دی‌ماه 1394 ـ هوشنگ طالع 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.