آقای خامنه ای فیش حقوقی شما کجاست..!؟: وحید فرخنده خوی فرد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

در گوشه ای از این جهان کشوری وجود دارد با منابع طبیعیِ نفت، گاز و معادن ها و… که مردمانش سالهاست گرفتارِ دولتمردانِ خودفروخته دزد ونالایق شده اند.
سرزمینِ غریبی ست آنجا….
ثروت و دارایی های این سرزمین نه تنها به مردمِ تعلق ندارد،بلکه ملتها و دولتهای دیگر،این ثروت را حقِّ خود می دانند.
شیخی از لبنان ادعا دارد تا زمانی که پول ودلارهای ایران هست حزب اللّه غمی ندارد، اما سالهاست مردم محروم سیستان وبلوچستان مدرسه و خانه ندارند…
مقتدی صدرِ عراقی از ایران کمکِ مالی دریافت می کند اما نه تنها تشکری درکار نیست،بلکه هوادارانش در روزِ روشن شعارِ مرگ بر ایران سرمیدهند…
سربازانِ این مرزوبوم هنگام ترخیصی و با هزاران امید وآرزو درحادثه ای کشته میشوند، اما ارزش آنها کمتر از یک شیخ بحرینی ست تا در رسانه ملی(غیرملی) پیامِ تسلیتی داده شود….
فلسطین و حماس پس از فربه شدنِ شکمشان از پولِ مردم ایران، باشاهزاده های سعودی عکسِ یادگاری می گیرند تا در آلبوم سواستفاده های خود از نظام جمهوری اسلامی قرار دهند…..
ارزهایی که به این شکل از وطن به یغما رفته است و می رود بعلاوهٔ رانت ها،اختلاس ها و این اواخر حقوق های نجومی، همه وهمه نشانگرِ حاکمیتی فاسد بر آن آب وخاک است که رویِ تمامی حاکمیت های تاریخ ایران را سفید کرده است.
خبرهایی که هفته های اخیر دررابطه با فیش های حقوقی مسولانِ نظام به رسانه ها درز پیدا کرد،نشانگرِ اندکی از میوه های حاصله این رژیم می باشد.
دولتی که روی کار آمده اعتقاد دارد که دریافتیِ مدیران، مربوط به دولت نهم و دهم(محمود احمدی نژاد) است؛ اما مثل اینکه آقای روحانی پس از سه سال اکنون متوجّه شده اند..!!؟
بر فرضِ اینکه شما و وزیرانتان کمر به مبارزه با فساد بسته اید؛ آیا حاظرید فیش های حقوقیِ مقاماتِ عالی رتبهٔ نظام را هم نظارت ورسانه ای کنید..!!؟
جوابش کاملا مشخص است که نمی توانید.زیرا خود بهتر از هرشخص دگری می دانید که فساد در بطنِ نظام ریشه دوانده است.
امری که دراین سالیان عیان بوده و هست،شاخصه های دزدی،اختلاس وجنایت را به یک یا چند فرد نسبت داده تا این مهره های سوخته تاوانِ کلیّت نظام را بدهند. حال فرقی نمیکند این فرد سعیدامامی باشد یا بابک زنجانی، مدیر بانک رفاه باشد یا شهرام جزایری… قربانی شدنِ تعدادی فقط برای سرپوش گذاشتن به مافیای اقتصادیِ حاکم بر کشور.
سرزمینی که مدیران دولتی ونظامی آن ماهانه ملیون ها تومان حقوقِ دریافتی دارند اما کارگران آن ماههاست حقوق به حقِّ خود را دریافت نکرده اندو جالبتر اینکه همان کارگر هم اگر اعتراضی کند مانند جعفر عظیم زاده به جرم اقدام علیه امنیت ملی به سالها زندان محکوم خواهد شد.
آقای خامنه ای این بار در رابطه باواکنشِ رسانه ای شدنِ این موضوع برخلاف انتظارها سخن گفت.همه منتظر بودند ایشان مانند موضع اختلاس های سه هزار ملیاردی بار دگر جملهٔ “کشش ندین” را هم عنوان کنند اما انگار اینبار این موضوع را در حدِّ تخلفِ تنها چند نفر”نه زیاد” پذیرفته اند.
رهبرجمهوری اسلامی با این همه موضوع حقوق های نجومی را از استثناءها دانست و گفت:
“ که اکثر مدیران دستگاه‌ها، به توصیف وی، انسان‌های پاک‌ دستی هستند.
همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود.”

با تمامی این اوصاف آیا آقای رییس جمهور حاظر است از ریاست و اعضای تشخیص مصلحت نظام یا رییس قوّه قضاییه درخواست فیش حقوقی شان را داشته باشد..؟
آیا مردم ایران نباید از حقوق دریافتیِ پیرمردی(جنتی) که ریاست مجلس خبرگان و شورای نگهبان را برعهده دارد، مطلع شوند…!؟
راستی آقای خامنه ای فیش حقوقی شما کجاست..!؟

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.