۱۴۴. کرونا: مقایسه چند رقم در ایران و جهان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

برنامه ی۱۴۴ انسانیت و ایرانیت: فرهنگ قاسمی
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ پاریس

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

انتخابات در جمهوری اسلامی و نگاهی به ساختار جمهوری آینده ایران از دیدگاه سوسیال دموکرات‌های لائیک (بخش دوم)

نهادهای جمهوریخواه سوسیال دموکرات و سکولار-لائیک ایران موضوع: انتخابات در جمهوری اسلامی و نگاهی به ساختار جمهوری آینده ایران از دیدگاه سوسیال دموکرات‌های لائیک (بخش

مطالعه بیشتر

انتخابات در جمهوری اسلامی و نگاهی به ساختار جمهوری آینده ایران از دیدگاه سوسیال دموکرات‌های لائیک (بخش نخست)

نهادهای جمهوریخواه سوسیال دموکرات و سکولار-لائیک ایران موضوع: انتخابات در جمهوری اسلامی و نگاهی به ساختار جمهوری آینده ایران از دیدگاه سوسیال دموکرات‌های لائیک (بخش

مطالعه بیشتر

یک پاسخ

  1. بنده البته تلفظ Dignité humaine را نمیدانستم تا اینکه دوستی که زبان آلمانی بلد است گفت تلفظ آن «دین تو هومن» است. پس مقصود از دین و ایمان است و در همین راستا سرکار خانم ربابه مهدویه با نام مستراب «فرشته روح‌افزا» که پیش از انقلاب مدیریت فاحشه خانه فاتی آباد را بر عهده داشته و اینک با عن اوینی مانند استاد دانشگاه، پژوهش‌گر حوزه فحشاء متشیعه ی زنان و عضو سابق شورای فرهنگی اجتماعی زنان در رسانه‌های ایران معرفی می‌شود، طی گفت‌وگویی با روزنامه «کیهان» ادعا کرده است محیط ورزشگاه‌های ایران برای مردان هم امنیت ندارد، چه برسد برای زنان. ایشون مدعی شده که خودش دیده چند آخوند در حال تلواط بر وزن صلوات (که شاید همان لواط باشد) با چند کودک دیده، خود شخص او بارها مورد تجاوز آئمه جماع در روزهای جمعه قرار گرفته است.

    سرکار خانم ربابه مهدویه با نام مستراب «فرشته روح‌افزا» هم‌چنین تاکید کرده است که حضور در ورزشگاه‌ها در شأن فرهنگ اسلامی نیست و باید ایران را ایرانیتش خالی کرد و جایش از مشک گًه امام عج و گٌه کهنه ی پیامبر بچه باز محمد ابن رجال پر کرد.

    سرکار خانم ربابه مهدویه با نام مستراب «فرشته روح‌افزا» در مصاحبه‌ای با روزنامه کیهان گفته است: « کشور ما را با عربستان که زنان را به ورزشگاه راه می‌دهد، مقایسه می‌کنند، در حالی‌که این کشور از هیچ نظر برای ما الگو نیست. چرا که آن مرد بزرگوار پیامبر اعظم که تپوانست در ۵۷ سالگی با آن بچه دو ساله عایشه تفخیذ کند و البته وطی نکرد، اما سنگر این بچه شیرخوار را فتح کرد و در شش سالگی او را افضا نمود اجازه چنین فعلی را به ما نمی دهد»

    او نگاه عربستان سعودی به زن را «ذلیلانه» و «حقیرانه» خوانده و گفته است:
    «اگر هم اجازه می‌دهند زنان در ورزشگاه روی ذکر آقایان بنشینند، به خاطر خود زنان نیست بلکه به خاطر کپل آنها ست و امام خمینی رحمت الله با خود من در کودکی متکپل بوده…»
    خبر نگاری از ایشان پرسید
    :« متکپل یعنی چه؟
    و ایشون فرمودند
    :«دست به کپل مالیدن بدون وطی چنانکه هرزت امام مهدی اروحنا لبش توش با تمامی دختران شیعه در سراسر جهان میکند توش…!
    ایشون ادامه دادند:
    «… لذا این که می‌گویند زنان باید در ورزشگاه حضور داشته باشند چون فیفا می‌خواهد، درست نیست. و دختران متشیعه اصلا کاری به کار شرف و انسانیت ندارند و فقط میخان که کس بکندشان توش»

    سرکار خانم ربابه مهدویه با نام مستراب «فرشته روح‌افزا» در ادامه برای مخالفت خود با حضور زنان در ورزشگاه گفته است: «ما اول از همه باید ورزشگاه‌های‌مان را استاندارد اسلامی شیعی بکنیم و بعد بدهیم بکنندزنان و دختران مومنه را در اندرونی، تا شرایط ظهور امام عج و حضور زنان را فراهم کنیم. همین الان مردان ما در ورزشگاه‌ها از امنیت کاملی برخوردار نیستند و هر کس بتواند آن دیگری را متلوط می کند.و امیدوارم ملتفت شده باشید که متلوط یعنی چه و تا چند سانتیمتر .»

    او البته مشخص نکرده که چه نهادی در جمهوری اسلامی وظیفه استانداردسازی قطر و ارتفاع و اندازه ذکر ورزشکاران ایران را دارد.

    سرکار خانم ربابه مهدویه با نام مستراب «فرشته روح‌افزا» در ادامه گفته است: «مگر ما عبد و عبید و یا دسته بیل فیفا هستیم که که هر کجا خواست ما را فرو کند و هر کجامان را میل داشت فرو کند؟ فیفا در ابتدا گفت که زنان باید به ورزشگاه‌ها بیایند اما بعد از آن که زنان را در دولت قبل به ورزشگاه بردیم، مدعی شد این حضور نباید گزینشی باشد. دفعه بعد ممکن است فیفا بگوید زنان حجاب هم نداشته باشند یا بیایند و کنار مردان بنشینند! آنوقت ما چه جوابی به فاطمه زهرا بدهیم که ذول زده بود و به لواط آقا امام زمان با امام خامنه ای و هر دوان آنها با حاج سعید طوسی و جماعات دسته دارد و دسته جمعی با طلاب و نوجوانان حرم چشم دوخته بود. تا بیضه ها!»

    پیش از این، برخی رسانه‌های ایران سرکار خانم ربابه مهدویه با نام مستراب «فرشته روح‌افزا» را «نابغه فضایی» ایران نامیده بودند. ایشون توپانسته بود در مستراب با خوپن حیض کسش شربت ضد سرطان پرستات برای رهبری تپولید کند. معجزه ای که بیت رهبری و بیت سرکار خانم ربابه مهدویه با نام مستراب «فرشته روح‌افزا» آنرا با امنیتی ترین وضع از نظرات غربی ها پنهان داشتند. همچنین سرکار خانم ربابه مهدویه با نام مستراب «فرشته روح‌افزا» به نقل کردن خاطراتی غیرمتعارف از همسرش که در حادثه سقوط جرثقیل در «مسجدالحرام» در سال ۱۳۹۴ کشته شد، معروف است. ایشپن فرموده بود که فاطمه زهرا و زینب سر جرثقیل سر آن جرثقیل نشسته بودند و هز دو در حالیکه خون از مکقعد و رحمشان جاری بوده در حال فرستادن صلوات بودن در حالیکه پیامبر اعظم سوار بر براق در حال جلق زدن و امام علی خان در حال جماع با روباه بودند. اما حاج آقا (مقصود شوهران اشت) هر چه فریاد زدند پیامبر و علی که در حال خلسه جلق و استمناء بودند صدای حاج آقا را نشنیدند و حاج آقا افتادند در نجاست مقدس برادران عرب و به لقاء الله پیوستند.

    هم‌زمان با این اظهارات سرکار خانم ربابه مهدویه با نام مستراب «فرشته روح‌افزا»، «احمد نادری»، نماینده مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در «اجلاس بین‌المجالس جهانی» به اسپانیا سفر کرده، در حساب توییتری خود عکس‌هایی از حضورش در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» منتشر کرده و نوشته است: «امشب از نزدیک‌ و‌ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، برد زیبای رئال مادرید در مقابل سویا را شاهد بودم در آنجا آنقدر لذت بردم که چند بار محتلم شدم. مدتهای مدید بود که ورزشگاه نرفته و محتلم نشده بودم. کاش وقت بود تا مردم نگاری طرفداران رئال را انجام‌ می‌دادم. بسیار منظم، جدی، متعصب و خونگرم بودند. هیچ نشانه‌ای از وندالیسم ندیدم.».
    بنده اضافه کنم که این بیشرف حرامزاده و غارتگر پیرو محمد و علی نمی داند که آنها مسلمان و شیعه نیستند.
    خبر نگاری ذوق از مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.