گفتن و شنیدن این سخنان شرم‌‌‌‌‌آور است

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

mena

به دنبال « هارت‌ و پورت »‌های ظاهری مقامات جمهوری اسلامی در باره‌ی فاجعه‌ی « منا » که بر اثر آن چند صدتن از هم‌میهنان ایرانی به دست انسان‌نمایان سعودی به قتل رسیدند ، رفته رفته با کم‌رنگ کردن این جنایت آشکار در دستگاه های ارتباط جمعی که کمابیش همه‌ی آن ها در اختیار دولت قرار دارد ، مراحل نهایی « ماست‌مالی » کردن آن از سوی دولت جمهوری اسلامی در حال انجام است . این که گفته‌شد « چند صد تن » برای آن است که مقام‌‌‌های مسئول در هیچ زمینه‌ای آمار درست در اختیار مردم قرار نمی‌دهند و کوشش می‌کنند تا همه چیز را از چشم مردم یا صاحبان اصلی کشور پنهان نگاه‌دارند و در این مورد نیز هنوز رقم درست معلوم نیست .
دولت جمهوری اسلامی ، هیچ اقدامی در زمینه‌ی پیگرد آمران و عاملان این جنایت آشکار در سطح جهانی و حتا در سطح منطقه‌ای و ملی به عمل نیاورده است و مساله‌ی « خون چند صد تن » ایرانی را مانند مساله‌ی جان چند صدتن سرنشینان هواپیمای ایران‌ایر که از سوی حکومت آمریکا بر فراز خلیج فارس هدف موشک قرار گرفت ، قرار است به دست فراموشی سپرده شود !؟ به دنبال این جنایت آشکار برای « سرکوفت » و « تحقیر » بیش‌تر ، فرمانده‌ی ناو آمریکایی که قاتل چند صدتن از ایرانیان بود ، به دریافت نشان « جنگی » از سوی کاخ سقید نایل آمد و مقامات به « گل‌ریزان » بسنده کردند .
برای ماست‌مالی کردن نهایی مساله‌ی فاجعه‌ی منا ، حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر نماینده‌ی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در باره ربوده شدن چند تن از جمله آقای رکن‌آبادی می‌گوید : « تصور می‌کنم با آزمایش ها ، ‌مساله کاملا شفاف می‌شود . به دلیل این که در صحنه‌ای که ما دیدیم ، مسایلی از جمله ربایش آقای رکن‌آبادی و این‌گونه موضوعات نبود . بنا براین بهتر است به این مساله پرداخته نشود » .
این ضد و نقیض‌گویی برای چیست ، « با آزمایش » چه چیزی قرار است « به طور کامل شفاف شود » ؟ و شما چه دیده‌اید که که از چشم مردم پنهان می‌کنید ؟ چرا نباید به این موضوعات پرداخته نشود ؟!
سپس ایشان بدون کوچک‌ترین اظهاری در باره‌ی پیگرد آمران و عاملان این جنایت فجیع ، به راحتی از خون صدها ایرانی می‌گذرد و مساله‌ی «‌ پول‌خون » یا « دیه » را به میان‌ می‌کشد و می‌گوید : تصور نمی‌کنم سعودی‌ها با پرداخت دیه مشکلی داشته باشند » . در این مورد هم حجت‌الاسلام و المسلمین مطمئن نیستند و « تصور » می‌کنند ؟!
باید از حجت‌الاسلام و المسلمین بپرسم که به آیا نظر شما قتل‌عمد یک ایرانی در سرزمین بیگانه و به دست بیگانگان ، با پول خریدنی است که تازه شما « تصور‌‌ میکنید » ؟!
هنگامی که دولت جمهوری اسلامی ، ارزشی برای برای جان انسان ایرانی قایل نیست و نوزادن این ملت به ۱۰۰ هزارتوان خرید و فروش می‌شوند ،‌ چرا دیگران برای جان ایرانیان ، ارزش قایل شوند . از رییس جمهور می‌پرسم : آیا رییس جمهور فرانسه در باره‌ی فاجعه‌ی منا با شما اظهار هم‌دردی کرد که شما این‌همه انفجار‌های تروریستی در افغانستان ، عراق ، سوریه ، لبنان و … را فراموش کردید و درباره‌ی حمله‌های تروریستی پاریس که مسئول اصلی آن دولت فرانسه و هم‌پیمانان غربی آن دولت بوده و هستند ، به هزینه‌ی ملت ایران به وی تلفن می‌کنید و ابراز هم‌دردی می‌نمایید ؟
شان ملت ایران به عنوان کهن‌ترین ملت جهان بسیار بالاست و شما توان پاسداری از شان ملت بزرگ ایران را ندارید .
پنج‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۴ ـ هوشنگ طالع

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.