کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن با صدای عادل فردوسی پور اثر رولف دوبلی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

درباره کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن:

همه‌ی افراد در طول روز در حال تصمیم‌گیری، فکر کردن، انتخاب کردن و … هستند؛ به عبارتی تمام اعمالی که به وسیله‌ی ذهن صورت می‌گیرد. اما سوال اینجاست که آیا این کار به درستی انجام می‌شود؟ کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن (The Art of Thinking Clearly) راهنمایی است که به شما کمک می‌کند تا خطاهای ساده ذهنی خود را بهتر بشناسید، از آن‌ها دوری کنید و در نهایت تصمیمات بهتری بگیرید.
کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن از اشتباهاتی که ممکن است هر یک از شما انجام دهید، سخن می‌گوید، اشتباهاتی که در زندگی همه‌ی انسان‌ها وجود دارند و در تمام تصمیمات زندگی تاثیر می‌گذارند، اما شما به دلایلی آن‌ها را نمی‌بینید؛ اشتباهاتی که باعث می‌شوند در نهایت تصمیمات غلطی داشته باشید. برای مثال یقیناً برای شما هم پیش آمده با قاطعیت نتیجه‌ای بگیرید و چند روز بعد کاملاً برعکس آن اتفاق بیفتند و حسابی پشیمان شوید.

رولف دوبلی در این کتاب صوتی، سبب تغییر و دگرگونی افکار شما می‌شود و شما پس از شنیدن این اثر، دیدگاه تازه‌ای به جهان اطراف خود خواهید داشت و تصمیمات منحصر به فردتری خواهید گرفت.

هنر شفاف اندیشیدن پس از اینکه به انتشار رسید در مدت کمی به چندین زبان دنیا ترجمه شد و مورد توجه بسیاری از مخاطبان کتاب‌های روانشناسی و روان‌شناختی قرار گرفت. نویسنده در این کتاب با بیانی رسا و صریح، رفتار و شخصیت انسان را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و به شما یادآور می‌شود که شاید بسیاری از انتخاب‌ها به صورت واضح و صادقانه گرفته نشوند.

نکات این کتاب در ستون هفتگی روزنامه‌های برجسته آلمان، هلند و سوئیس و بعداً در دو کتاب آلمانی نوشته می‌شد. همچنین پس از ترجمه آن به زبان‌های مختلف، این کتاب در لیست پرفروش ترین آثار در انگلیس، کره جنوبی، هند، ایرلند، سنگاپور و ایران قرار گرفت.

از اینجا گوش کنید

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.