ویدئویی تکان دهنده از دستگیری دختر جوان توسط داعش

ویدئویی تکان دهنده از دستگیری دختر جوان توسط داعش

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

ویدئویی تکان دهنده از دستگیری دختر جوان توسط داعش

آشنایی در شبکه‌های اجتماعی، عشق مجازی، سرقت، جعل اسناد و فرار از خانه؛ پله‌هایی بود که لیندای 15 ساله را به گروه داعش پیوند زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛لیندا ونزل، نوجوان معصومی که به خیال ازدواج با یک مرد سوری، به دام داعشی‌ها افتاده بود، حالا دیگر آرزویی جز برگشتن به کشورش ندارد، در ویدئویی که اخیرا از او منتشر شده، لیندای 16 ساله با چهره‌ای رنجور، خسته و صدمه‌دیده در حالی که به شدت عصبی است، توسط سربازان عراقی دستگیر شده است.

این دختر، سال گذشته میلادی، پس از آشنایی با مردی در فضای مجازی، به شدت به او علاقمند شده و به خیال ازدواج، پس از جور کردن اسناد جعلی و سرقت پول از حساب خانواده، از خانه‌اش در پالس نیتز (شهری در نزدیکی آلمان) فرار کرده و با پرواز به ترکیه، سرانجام بصورت قاچاقچی وارد خاک سوریه می‌شود، غافل از اینکه معشوقه او عضوی از گروهگ تروریستی داعش است.

در بازجویی های صورت گرفته از خانواده لیندا،  مادر او در حالی که هنوز از رفتار دخترش شوکه بود گفته؛ دختر من هرگز دروغ نمی گفت مطمئنم که او را شستشوی مغزی داده اند.

دوستان لیندا هم از تغییر رفتار او در چند مدت اخیر گفتند؛ لیندا به تازگی شروع به یادگیری زبان عربی کرده بود، نوع پوشش او عوض شده  بود، روسری به سر می‌کرد و عکس‌های با حجاب در فیس‌بوک می‌گذاشت، عشق او هر روز شدت بیشتری می‌گرفت.

سرانجام لیندا به وصال رسید، اما حقیقت چیز دیگری بود؛ شوهر او عضوی از گروهک تروریستی داعش بود و حالا لیندا نیز به عضویت داعش درآمده بود. همسر لیندا از او برای اهداف مورد نظر داعش استفاده می‎کرد و دختر جوان را هر روز بیشتر در چاه تباهی فرو می‌برد.

در نهایت لیندا با وجود مخالفت، به موصل منتقل و همسرش بعد از مدتی کشته شد. نیروهای عراقی در حین آزادسازی موصل لیندا را در کنار عده ای دیگر از عروس های داعش در یک زیر زمین که به تونل داعش معروف بود در خرابه‌های موصل یافتند. تعدادی از آنها مسلح به کمربند انفجاری و سلاح‎های اتوماتیک بودند. حالا لیندای باردار در بیمارستان نظامی بستری و منتظر حکم اعدامش است اما  قاضی فعلا دستور مراحل درمان او را داده، لیندا اعلام کرده که آماده هر گونه همکاری با نیروهای عراقی است، او گفته من فقط می‌خواهم از اینجا بروم، می‌خواهم از شرایط جنگی خارج شوم و از همه این تسلیحات دور شوم.

گفتنی است؛ طبق برررسی‌هایی که اخیرا صورت گرفته، تا کنون زنان و دختران بسیاری از اروپا به داعش پیوسته‌اند؛ زنان ودختران ساده‌لوحی که با وعده‌های مختلف از جمله ازدواج و ماجراجویی به این گروهک تروریستی پیوسته‌اند. نفوذ و تاثیر خانواده و همسن و سالان، خوشبینی‌های  غیرمنطقی و میل به هنجارشکنی و قانون‌شکنی دلالیل دیگری برای این اقدام است.

 

 

ویدئویی تکان دهنده از دستگیری دختر جوان توسط داعش

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. تمامی آتش منطقه و حجهان با آن مسافرت منحوس خمینی از فرانسه به ایران آغاز شد و با بیداری اسلامی رفسنجانی جنایتکار و خامنه ای و اصلاحطلبان و اصولگرایان ادامه پیدا کرد. لعنت بر خمینی و مرگ بر روحانیت و مرگ بر خامنه ای. مرگ بر حکومت اسلامی در ایران و در هر کجا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.