«ندانم‌کاری» ، «بی‌تفاوتی»

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

Irans-Majlis

رییس مجلس شورای اسلامی به دنبال « رکورد زنی » در رشته‌ی « تصویب برق‌آسا » ، با توجه به امکان زیاد « دبه در آوردن » آمانو ؛ گفته اند : « اگر آن‌ها به وعده‌شان عمل نکردند ، ما ضرر نکرده‌ایم »

در حالی‌که ، نزدیک به سه سال است که همه‌ی فعالیت‌های هسته‌ای را ایستا کرده اند ، کمابیش همه‌ی ذخیره‌ی اورانیوم غنی‌شده 20 در صدی را « اکسید کرده اند » ، بتون لازم برای « بتون‌ریزی قلب کنشگر ( رآکتور ) اراک » را پای‌کار آورده‌اند ، همه‌ی تحمیل‌ها و تحقیر‌ها در برجام ( برنامه‌ی جامع اقدام مشترک برای به بند کشیدن و اسارت مردم و ملت ایران ) را با « ‌لبخندهای دیپلماتیک » پذیرفته اند ، چندین هزار سامانه‌‌ی گریز از مرکز ( سانتریفوژ ) را در اراک و فردو        « اسقاط »‌ کرده اند  و نیز باعث پراکنده شدن بسیاری از کارشناسان هسته‌ای کشور گردیده اند … ؛ اما می گویند : « ما ضرر نکرده ایم » ؟!

درست می‌گویند « ما » ضرر نکرده اند ! ایشان برای رکورد زنی در هنگام موعود سال‌ها بر کرسی ریاست مجلس شورای اسلامی تکیه زده اند ، حقوق و مزایای ریاست مجلس را در یافت کرده اند ، با هواپیمای خصوصی به بهانه‌های گوناگون به چهارگوشه‌ی جهان مسافرت کرده‌اند ؛ البته صد البته که « ما » ضرر نکرده اند . چه باک اگر ملتی آزاده ، به اسارت و بندگی کشانده شود .

چهارشنبه 11 آذرماه 1394 ( برابر با اربعین حسینی ) ـ هوشنگ طالع 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.