افشای فیش حقوقی و نامه سرگشاده درجه داران ارتشی و احتمال اعتصاب ارتش بخاطر اندک بودن حقوق دریافتی شان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

رنگین کمان: بر اساس نامه ای که توسط یکی از اعضای بلندپایه ارتش ایران در اختیار رنگین کمان گزاشته شده است ، به نظر می رسد بدنه ارتش بدلیل پایین بودن نرخ دریافتی حقوق ماهیانه شان دست به اعتراض و اعتصاب مخفی زده اند و با امضای نامه سرگشاده ای قصد رساندن دادنامه مظلومیت و نجابت خود را به پیشگاه مردم غیور ایران را دارند .


IMG09364964

رنگین کمان ضمن ابراز همدردی و حمایت کامل از بدنه ارتش مظلوم و مردمی ایران متن این نامه را به شرح زیر برای آگاهی مردم شریف ایران منتشر می نماید :

دردنامه درجه داران ارتشی که کلمه طیبه است.
حقوق یک میلیونی درجه داران ارتش

ملت شریف و عزیز ایران ما درجه داران ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتشار فیش حقوقی خود در شبکه های اجتماعی میخواهیم پرده از تبعیضی که سالیان سال است در حق خانواده هایمان شده و باعث سرافکندگی و شرمندگی ما در برابر خانواده هایمان شده است، برداریم.

لازم می دانیم خدمت مردم شریف ایران عرض نماییم که درجه داران ارتش پیکره مستحکم ارتش را تشکیل داده اند و نزدیک به 80 درصد از پرسنل کادر ارتش را همین درجه داران تشکیل میدهند، که بخاطر وضعیت بد حقوقی و تنگ دستی، روی به مشاغلی چون، دست فروشی، مسافرکشی، گارسنی در رستوران ها، ساندویج فروشی،فلافل فروشی و در برخی شهرهای بزرگ حتی به … بعنوان شغل دوم جهت تامین ماحیتاج ضروری خانواده هایشان آورده اند.

13950124111149267495654ملت شریف ایران آگاه باشند که این درجه داران همان هایی هستند که در حال حاضر اکثرا داوطلب اعزام به سوریه جهت دفاع از حرم اهل بیت و تثبیت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سوریه در مقابل تروریسم و دشمنان غربی شده اند، آگاه باشید که این درجه داران که اکنون به این صورت شرمنده زن و بچه خود شده اند، همان هایی هستند که در صورت کوچکترین تهدیدی نسبت به مرزهای کشور خود را فدای حفظ امنیت کشورشان می کنند.

و اما کلامی با فرماندهان ارتش:
فرمانده کل ارتش: امیر صالحی
فرمانده نیروی زمینی: امیر پوردستان
فرمانده پدافند هوایی: امیر اسماعیلی
فرمانده نیروی هوایی : امیر شاه صفی
فرمانده نیروی دریایی: امیر سیاری

اگر واقعا نمیتوانید یا نمیخواهید یا عرضه دفاع به حق از وضعیت حقوقی درجه داران ارتش که باعث شرمندگی آنها در برابر خانوادهایشان و آبرو ریزی در جامعه به خاطر روی آوردن به مشاغل پستی که در شان این عزیزان نیست، را ندارید، تنها خواسته ای که قشر درجه دار از شما دارد این است که جمیعا استعفا کنید تا حداقل از نفرین خانواده پرسنل درجه دار در فردای قیامت در امان باشید.یا به این وسیله اهرم فشاری برای نیل به این هدف بر حق شده باشید.

ارتش

ملت شریف ایران ، پرسنل درجه دار ارتش بخاطر اینکه دشمن خارجی و رسانه های بیگانه سو استفاده نکنند و علیه کشور مانور خبری ندهند، نمی خواهند همانند سایر مشاغل که سالانه اقدام به تحصن در جلوی مجلس یا دفتر ریس جمهوری میکنند، به اینگونه عمل نمایند، لذا از شما مردم ایران تقاضا داریم صدای ما مظلومان شده و صدایمان را آنقدر انتقال بدهید تا فرجی بحال رفاه خانواده هایمان شود.

کمال سپاس از ملت شریف ایران را داریم.

جمعی از درجه داران ارتش جمهوری اسلامی ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

3 پاسخ

  1. حکومت اسلامی در ایران نه تنها شرم حجالت است برای ایران بله برای جهان شرمآور است. چرا که تمامی بلایای ایران و منطقه از زمانی شروع شد که خمینی دجال از فرانسه پناهندگی گرفت و اولین کارش فحاشی به صدام حسین بود و البته بعد از آن اعلام جنگ به عراق صدام حسین بود و داعش و طالبان و القاعده و ملاعمر و بن لادن و بوکوحرام سرانجام داعش همه و همه زاد و ولد و حرامزادگان خمینی هستند که رهبران نامرد انقلاب چه خمینی چه خامنه ای و چه رفسنجانی و کل روحانیت شیعه آنها را بیداری اسلامی و از صادراتهای حکومت اسلامی ایران و قم و خراسان بوده اند. إر سربازان وطن است چه درجه دار و چه فرمانده٬ چه پاسدار و چه ارتشی و بسیجی همه و همه در یک تکان استوار روحانیون بیشرف را که آنها را ملعبه دست های ناپاک خود کرده اند از سر سفره تاریخ و تمدن و مادیات و معنویات ایران بیرون کنند. پاسداران و ارتشیان عملا تبدیل شده اند به پاتسداران بیت رهبری و بیوت روحانیون و پاسدار قرآن و استخوانهای پوسیده ی خمینی ملعون و ملعونهای ضد ایرانی که چهارده قرن و سیزده قرن است که پوسیده اند. مردم ایران باید خودش را از دست بیشرفانی که ایران را فدای اسلامی می کنند که نه برای حیات و زندگی ارزش قائل است و نه برای خاک و سرزمین ایران. پاسداران و بسیجیان و ارتشیان باید بدانند که خامنه ای عجوزه ی جادوگر آنها را فریب می دهد و آنها را فقط برای مطامع خودش و روحانیون و ایدئولژی مر؛ اندیشش می خواهد. بیدار شوید ای پاسداران ای سپاهیان ای ارتشیان. خودتان را و ایران را آزاد کنید. حکومت اسلامی روحانیون شیعه با فحاشی های بیدریغ نسبت به سنی ها و با جشنهای عمر کشان با لواط دوست دانشتن عمر با هزار توهین دیگر به سنی ها آنها را دشمن خونین ایران کرده اند٬ خامنه ای و روحانیت شیعه بدون حتا یک استثنا منطقه را و جهان را ناامن کرده اند. ایران ما را وارد جنگی کرده اند که بدون هیچ تردیدی دهها سال طول خواهد کشید. بزودی هواپیماها در آسمان منفجر خواهند شد٬ بزودی در تهران و اصفهان و تبریز و یزد و کرمان و هرکجای دیگر اتوبوس بازار و مترو منفجر خواهد شد. آنگاه البته حکومت اسلامی این کارها را کارهای صهیونیستها و غربی ها معرفی خواهد کرد. آما بدانید که روحانیت شیعه مسبب اصلی همه ی اینها خواهد بود. از متن موجی مجروح چهل درصدی پند بگیرید و بدانید که روحانیت شیعه با تخریب کامل سوریه توسط سپاه پاسداران و بسیج و ارتش کاری را کرده است که اسراییل در خواب خیالش هم متصور نبود. و این در حالی ست که ایران اسراییل را به عنوان دشمن سوریه و ایران معرفی می کند. ایران مسئول درجه او تخریب سوریه و غزه است. من در تهران به چند سوریه ای صحبت کردم آنها ما را قاتلین و تخریب کنند گان سوریه و سوریه ها می دانند. آری ما وارد جنگی شده ایم که دهها سال طول خواهد کشید. تنها کاری که می تاواند جلو ی این جنگ و طولانی شدن آنرا بگیرد سرنگونی حکومت اسلامی ستو با سرنگون شدن حکومت اسلامی تمامی تروریستهای اسلام ناب بلا استفاده خواهند شد. چرا؟ برای اینکه همهی اینها فرزندان خمینی و خامنه ای هستند فرزندانی که حتا اگر با آنها بیعت نکرده باشند هم این خمینی و خامنه ای و روحانیت شیعه بودند که آنها را پس انداختند و تخم تروریسم در رحم مادرانشان ریختند. به امید روزی که ارتش و سپاه همراه یکدیگر این حکومت ضد بشری را سرنگون کنند. زنده باد ایران

  2. ارتش و سپاه باید با همکار و همیاری این حکومت ضد بشری را برچینند. آنها باید پاسدار و وفادار به ایران زمین باشند و مردم له شده زیر نعلین آخوندان پستو آنها نباید پاسدار بیت رهبری و روحانیون بیشرف باشند. آنها کار خوبی کرده اند که به مردم نامکه نوشته اند اما ایکاش آن جمله مسموم و مظنون را نمی نوشتند. شما جانتان را باید فدای ایرانی و ایرانی کنید و نه فدای این مردک حسود و احمق و بیشرف و آدمکش. البته شما از همین صفت آخری او ترسیده اید چرا که او آدمکشی قهار است و خونخواری ضحاک منش. شما اگر طغیان کنید مردم پشتیبانتان خواهد بود. در غیر این صورت این حکومت اسلامی پنشهر از خراسان تا تهران و قم و تا بغداد و شام شما را وارد جنگی سی ساله خواهد کرد. به خود آیید. بیدار شوید. و اما برای کسانیکه از واژه ی حکومت اسلامی پنجشهر خبر ندارند بدانند که در شهر های ایران روی دیوارها نوشته اند مرگ بر حکومت اسلامی پنجشهر. خراسان تهران قم بغداد شام. گاهی البته به جای خراسان مشهد نوشته شده است. من خودم سیبزده سال پاسدار بودم. بدنه پاسداران و حتا قسمت اعظم فرماندهان با مردمند. اگر در جنبش سبز مردم به حرف خاتمی و دیگر ضعیفان اصلاحطلب که همگی الوده ی مادیات و ولایت فقیه بودند گوش نکرده بودند بساط ولایت فقیه جمع شده بود. اما بدبختانه آنها که خودشان دستشان به خونها آلوده بود ترسیدند که باید به مردم حساب پس دهند و لاجرم به قول آن مردک فتیله ها را پاسسن کشیدند و به قول این نانجیب آدمکش کشش ندادند و کوتاهش کردند. مرگ بر اسلام و مرگ بر خامنه ای دجال و لعنت بر خمینی پایه گذار تروریسم اسلامی در ایران و منطقه و جهان…

  3. افسران ارتش هم وضعیتشان همینطور است و خیلی هاشان که دیگر یارای تحمل این وضعیت را ندارند و بیرون مشغول کار یا تحصیل هستند، اخراجشان هم نمیکنند و تعلیق میشوند تا فعالیت بیرونشان هم نتوانند انجام دهند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.