میز گرد مشترک دو نهاد جمهوری خواه و لائیک ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به مناسبت سیزدهمین گردهمائی سراسری

جنبش جمهوری‌خواهان دموکرات و لائیک ایران

حزب جمهوری‌خواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران

در دو پانل:

 پانل اول از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۳۰:

جمهوری اسلامی و شالوده شکنی های مدرنیته

سخنرانان:

آقایان کیومرث صابغی و فرهنگ قاسمی

پانل دوم از ساعت ۱۹:۴۵ تا ۲۱:۳۰ :

چالش های جنبش های نوین اجتماعی برای تغییرات بنیادین

سخنرانان:

خانم شیردخت زیارتی و آقایان هرمز هوشمند و شیدان وثیق

 

 جمعه ۷ ژوئن ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۰۰ به وقت اروپای مرکزی

آدرس محل برگزاری:

مکان:           Kista Träff

سالن:          Islands Salen 

آدرس:         Kista Torg 7, 164 42 Kista

Stockholm, Sweden

آدرس Zoom :

https://us02web.zoom.us/j/89450053312?pwd=TDVKQmlWd2JOREdYekYvSEdaUkg4QT09

Meeting-ID: 894 5005 3312
Kenncode: 684273

مطالب مرتبط با این موضوع :

4 پاسخ

  1. نخست از شما که سایتی یگانه هستید سپاسگزاری کنم.
    و اما روایت عطاالله مهاجرانی از میزان طرفداران نظام، رهبری و شهید رئیسی این است:

    گفتند رهبری کاریزمایش با خاک یکسان شده است! دیدند با یک جمله آیت‌الله خامنه‌ای و آرامشی که در کلام ایشان بود، ملت و کشوری که نه مجلس داشت و نه رییس‌جمهور، مثل سرو ایستاد و قامت خم نکرد…(میتونید مشروحش را در سایتهای مختلف بخوانید.
    و اما آقایون و خانمها این بابا راست میگوید ! کو یک اپوزیسیون ایستاده و منظم و متفق ! کو یک گروهی که بفهمد راه ایران از:
    تمامیت ارضی،
    حکومت قدرتمند مرکزی،
    پرچم شیروخورشید،
    احترام به اقوام،
    آزادی،
    دموکراسی،
    حقوق بشر، لائیسیته و سکولاریته،
    و رفراندوم برای نوع حکومت،
    و احترام به صندوق رای میگذرد. تمام !
    اما بدبختانه و سوگمندانه این بابا راست میگوید!
    چرا که این اپوزیسیون ناکارآمد که یا لمپنهای شاه اللهی هستند یا لمپن های چپ اللهی و یا بنی صدری هائی که خواهان استقرار حکومت اسلامی دوم هستند یا مجاهدین تروریست، مردم ایران را که بیش از ۹۰ در صد ضد این حکومت اسلام هستند را از خودشان نومید کرده اند. شما فقط فکرش را بکنید به این دو شعار: «مرگ بر سه مفسد، ملا چپی مجاهد» ! و یا « نه شاه میخایم نه رهبر، مرگ بر ستمگر» بعد شما بروید ببینید چه کسی و چه کسانی این شعار را داده اند. شاه اللهی ها هر کسی را که از خاندان پهلوی انتقاد بکند را با فحاشی و چپول نامیدن و ۵۷تی نامیدن از خود می رانند و مشروطه خواهان اغلب با سلطنت طلبی اشتباه میکنند، از سوی دیگر لمپن های جمهوریخواهان دست کمی از لمپن های شاه اللهی ندارند و تا دلتان بخواهد فحش نثار پهلویها میکنن. اگر به اینها توجه کنید خواهید فهمید که این کُ کِ راست میگوید. زنده باد ایران با خواستهائی به ترتیب نوشتم

  2. همه گوش به زنگ باشید به زودی زود یک بمب خبری در مورد قتل شیه شهید رئیسی منتشر خواهد شد. این بمب خبری که به زودی منفجر خواهد شد، شبه شهید حاج ابراهیم دکتر رئیسی را بدرجه شهادت خواهد رسانید. خانواده رئیسی اینک مطمئن شده اند که رهبری فتوای قتل او را سادر کرده بوده. برای همین هم حالا به حاج علی‌اکبر رائفی‌پور دستور داده شده تا بگوید شخص رهبری چند بار سوار همین هلیکوپتر و با همین خلبان شده بوده. پس شهادت حاج ابراهیم رئیسی واجب بوده است. کسانی که در همین هلیکوپتر بوده اند همراسان ایشان تا بهشت بوده. برای همین از جهنم سوزان انفجار گذر کرده اند. کشش دادن ماجرا و دعوت به ورود ترکیه نیز در این انفجار برای این بوده تا در اثر کش دادن ورود و پیدا کردن محل انفجار کار آیت الله حاج سید محمد علی آل هاشم تمام شود. رهبری در جاهائی فرمان داده اند « کشش ندهید »، و در بعضی موارد «فتوای کشش بدهید» داده اند. اینهمه همه از اندیشه ی ترکیبی حضرت آقا ست. همسر حاج ابراهیم رئیسی چند بار تقاضای دیدار با رهبری را داشتند که رهبری فعلا نپذیرفته اند. شاید بعدها بپذیرند. در هر حال تکرار کنم که اصلا اینان. در فکر تحقیق در مورد این قتال نبودند چرا که از مدتها پیش همه ی تحلیل ها انجام شده بوده. حالا فقط قرار بر اعلام آن است. حتا این اعلام نیز چند ماه پیش بازنویسی و پاکنویسی شده است. فقط اعلامش مانده که البته به زودی منتشر و منفجر خواهد شد.

  3. ضافه کنم که به احتمال زیاد فردا علم الهدا حتا نماز جماع ت نخواهد خواند. حالش بسیار خراب است. و ممکن است تصادفش بکنند.
    همه گوش به زنگ باشید به زودی زود یک بمب خبری در مورد قتل شیه شهید رئیسی منتشر خواهد شد. این بمب خبری که به زودی منفجر خواهد شد، شبه شهید حاج ابراهیم دکتر رئیسی را بدرجه شهادت خواهد رسانید. خانواده رئیسی اینک مطمئن شده اند که رهبری فتوای قتل او را سادر کرده بوده. برای همین هم حالا به حاج علی‌اکبر رائفی‌پور دستور داده شده تا بگوید شخص رهبری چند بار سوار همین هلیکوپتر و با همین خلبان شده بوده. پس شهادت حاج ابراهیم رئیسی واجب بوده است. کسانی که در همین هلیکوپتر بوده اند همراسان ایشان تا بهشت بوده. برای همین از جهنم سوزان انفجار گذر کرده اند. کشش دادن ماجرا و دعوت به ورود ترکیه نیز در این انفجار برای این بوده تا در اثر کش دادن ورود و پیدا کردن محل انفجار کار آیت الله حاج سید محمد علی آل هاشم تمام شود. رهبری در جاهائی فرمان داده اند « کشش ندهید »، و در بعضی موارد «فتوای کشش بدهید» داده اند. اینهمه همه از اندیشه ی ترکیبی حضرت آقا ست. همسر حاج ابراهیم رئیسی چند بار تقاضای دیدار با رهبری را داشتند که رهبری فعلا نپذیرفته اند. شاید بعدها بپذیرند. در هر حال تکرار کنم که اصلا اینان. در فکر تحقیق در مورد این قتال نبودند چرا که از مدتها پیش همه ی تحلیل ها انجام شده بوده. حالا فقط قرار بر اعلام آن است. حتا این اعلام نیز چند ماه پیش بازنویسی و پاکنویسی شده است. فقط اعلامش مانده که البته به زودی منتشر و منفجر خواهد شد. اضافه کنم که به احتمال زیاد فردا علم الهدا حتا نماز جماع ت نخواهد خواند. حالش بسیار خراب است. و ممکن است تصادفش بکنند.

  4. حاج اکبر گنجی در سایت گویا بحثی را مطرح کرده، زیر تیتر : «چرا روشنفکران ایرانی در مورد نسل کشی اسرائیل سکوت کرده اند؟»
    پاسخ من به او همه ی منتقدین روشنفکری ایران این است:
    از آنجا که سایت گویا فقط در اختیار خارج نشینان است بنا بر سفارش دوستی من پاسخم را در اینجا میگذارم شاید منتشر شد…
    نخست بگویم: من یکی از روشنفکران ایرانی هستم و شخص آقای گنجی من را می شناسد و من او را بارها دیده ام. بنا بر امنیت شخصیم نامم را نمی آورم. پاسخ من به پرسش ایشان این است: خوشبختانه روشنفکران و در صد بسیار بزرگی از ایرانیان دریافته اند که آنچه در ۷ اکتوبر در اسرائیل انجام شد مینیاتور و یا اشتانتیون و یا مستوره ی آن چیزی بود ایران ما از اغاز اسلام تا به امروز، یعنی بیش از سیزده و نیم قرن است گرفتار ش است. بنابر این اصلا دفاعیات اسرائیل را نسل کشی نمیدانند. در ثانی اگر توجه بشود تمامی بدبختی ها غزه از اسلام و تروریسم اسلامی ناشی منیشود. چرا که تمام سرزمینهای اسلامیزه شده اصلا مسلمان نبوده اند و به طریق ۷ اکتوبری مسلمان شده اند. پس یهودیان حق دارند سرزمینهاشان را که توسط محمدیستها و تروریستهای محمد و علی و عمر و امامان و خلفا اسلامیزه شده اند را باز پس بگیرند. اصلا پرسش اگر پرسش خیاناتکارانه ای اگر نباشد حتما پرسش احمقانه ای ست. آقای گنجی ما فعلا با هیولای اسلامی شیعی جنایتکار طرفیم. هر وقت کار این رژیم ضد بشر را تمام کردیم، حتما برای صلح در خاورمیانه نیز وارد میدان خواهیم شد. آقای گنجی اگر توانستی با پولهای که آمریکا به شما داده قدری شرف برای خودت بخر. با همان ذره ای از شرف خریداری شده میتوانی پاسخ پرسشت را پیدا کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.