ما در کنار خانواده حسین پناهی هستیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

ما در کنار خانواده حسین پناهی هستیم (من و ما، رامین هستیم)

احسان فتاحی

همان‌طور که در خبرها آمده است روز جمعە دوم تیرماه ۱۳۹۶ (۲۳ june ۲۰۱۷) در درگیری شهر سنندج سه نَفَر بخاطر رسیدن به حقوق ملت کورد وآزادی کشته شدند ،و رامین حسین پناهی هدف تیراندازی نیروهای سپاه پاسداران قرار گرفته و با داشتن جراحات سخت بازداشت شده و از سرنوشت نامبرده هیچ اطلاعی در دست نیست.

از دستگاه قضائی و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران خواستار هستیم که همانطور ادعای اسلام دارند پس اسارت را از علی یاد بگیرند که به قاتل خود فرمود: “از همان لیوان که شیر خوردم به او هم از آن لیوان شیر بدهید” ،پس اگر از دیدگاه شماها این مجرم است ،لااقل با اون به خوبی رفتار کنید، و رامین حسین پناهی را در دادگاه عادلانه محاکمه کنید ودست از اذیت وآزار خانواده رامین حسین پناهی بکشید! ،یک نَفَر از دیدگاه شما مجرم است نه همه ! ما که میدانیم شما به زنده ماندنش فعلن احتیاج دارید جهت گرفتن اطلاعات مفید از او در زیر شکنجه ، ولی آبروی از حقوق انسانیت را به دستگاه پشت صحنه خود برگردانید ،لااقل آبروی پاسپورت ایران را بردید ولی دیگر اینطوری نکنید!!!

ما با حمایت از خواسته‌های خانواده های ٣ کشته شده حادثه روز جمعه دوم تیرماه ١٣٩۶ ،و همچنین حمایت از حقوق أولیه و قانونی خانواده حسین پناهی نصب به سرنوشت فرزندشان هستیم .

لذا از تمامی سازمان‌ها و نهادهای مدافع حقوق بشر، رسانه‌های جمعی، فعالان مدنی و سیاسی؛ واکنش مناسب و اقدام فوری نسبت به سلامتر جسمی رامین حسین پناهی خواستاریم. ما امیدوار هستیم همگان نسبت به بیانیه جهانی حقوق بشر، کنوانسیون‌ها و پروتکل‌های الحاقی آن مسئولانه رفتار کرده و با پرهیز کردن از بی‌عملی و سکوت اختیار کردن‌های مصلحتی، هدف والای انسانی دفاع از حقوق بشر را بدون تبعیض عملی کنند

ﺩﺭ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻭﺟﺪﺍﻥ ﻫﺎﯼ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺗﻼﺵ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﮔﯿﺮﻧﺪ ﺗﺎ “رامین حسین پناهی” گرامی وﻫﻤﻪ ﯼ ﺯﻧﺪﺍﻧﯽ ﻫﺎﯼ ﻋﻘﯿﺪﺗﯽ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﺎﺭ ﺗﺤﻘﻖ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺸﺮﻭﻉ ﺧﻮﺩ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺁﺯﺍﺩ ﮔﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻇﻠﻢ ﺍﯾﻦ ﺭﮊﯾﻢ ﻧﺠﺎﺕ ﯾﺎﺑﻨﺪ.”

احسان فتّاحی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.