فساد مالی و اخلاقی قاضی صلواتی و احمدزاده به کمک صادق لاریجانی

فساد مالی و اخلاقی قاضی صلواتی و احمدزاده به کمک صادق لاریجانی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

فساد مالی و اخلاقی قاضی صلواتی و احمدزاده به کمک صادق لاریجانی

فساد مالی و اخلاقی قاضی صلواتی و قاضی احمد زاده با حمایت و پوشش امنیتی صادق لاریجانی

ماشاءالله احمدزاده که در سال ۱۳۸۴ «کارمند ساده اجرای احکام شعبه ششم دادگاه انقلاب» بود؛ ناگهان  ظرف دوسال بر صندلی «دادیاری اجرای احکام شعبه شش» در سال ۱۳۸۶ نشست!

«ماشاءالله احمدزاده» پس از مدت کوتاهی در بحبوحه کودتای انتخاباتی، در سال ۱۳۸۸ به دلیل اجرای بی‌چون و چرای فرمان عاملان جنایات کهریزک و امربریِ ضابطینِ نوظهورِ کاذبِ قضایی بر اریکه «دادرسی شعبه اصل ۴۹» نشانده و همزمان عهده‌دار «دادرسی شعبه ۲۶» نیز بر عهده او گذاشته شد.

به گزارش «شبتاب نیوز»، به محض آن‌که «ماشاء الله احمدزاده» در جریان یک پرونده در شعبه ۱۶، «به دلیل دریافت مبلغ هنگفت»، رأی مورد نظر «ضابطین قضایی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران» را صادر نکرد، مورد بی‌اعتنایی آنان قرار گرفت و سال بعد، سپاه برای او «حکم دادرسی» صادر نکرد. اخیرا به او وعده داده شد اگر حکم اعدام را برای «محمدعلی طاهری» صادر کند، حکم ریاست شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب برای او صادر خواهد شد.

بنا بر آخرین گزارش‌های واصله، قاضی «صلواتی» با ترفیع اداری «ماشاالله احمدزاده» (که قرار بود بعد از صدور حکم اعدام برای محمدعلی طاهری بر کرسی ریاست شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تکیه زند)، مخالفت کرده است. مخالفت «صلواتی» به این دلیل است که اگر «احمدزاده» به شعبه ۲۶ برود، دیگر فردی نیست تا «ابوالقاسم صلواتی» را در پرونده‌های سنگین همراهی کند.

سپاه پاسداران هم‌چنین در سه سال گذشته به «ماشاءالله احمدزاده» کمک کرد که درجات تحصیلی را به سرعت طی کند. او هم اکنون دانشجوی دکتری و استاد دانشگاه علوم قضایی است! سپاه پاسداران دست «احمدزاده» را برای فسادهای سنگین مالی باز گذاشته تا با همراهی شخصی بنام «فدوی»، از متهمین پرونده‌های مالی، مطالبه وجوه سنگین کند تا به نفع‌شان رای دهد.

حال سوال این است که در این فساد مالی، سپاه و ابوالقاسم صلواتی چه نقشی دارند؟ آیا پرونده قاچاق ارز، بانک صادرات و پرونده اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی که «ماشاالله احمدزاده» به آنها رسیدگی کرد و «فدوی» واسطه مالی آن بود را، سپاه همراهی کرد؟ «فدوی» که واسطه مالی «احمدزاده» است، کیست؟ منابع مطلع می‌گویند که فدوی، «باجناق» قاضی «احمدزاده» است!

سپاه برای صدور احکام سنگینی که از سوی «صلواتی» رئیس شعبه ۱۵ و «احمدزاده» در شعبه ۲۶ صادر می‌شود، دست هر دو آن‌ها را برای فساد سنگین مالی باز گذاشته است، به طوری که «دبیر دریابیگی» وکیلی که واسطه مالی «صلواتی» با متهمین است، به طور متوسط هفته‌ای یک یا دو پرونده در شعبه «صلواتی» دارد و از متهمین، مبالغی از دویست میلیون تومان تا هشتصد میلیون تومان مطالبه می‌کند تا فقط در حکم تعدیل انجام شود!

«ماشاالله احمدزاده» به همراه قاضی «صلواتی» بارها در «سفره خانه سنتی آبی» در درکه که محل زد وبند اکثر مسئولین قضایی است، دیده شده اند.

روز چنگ کیست؟

«روزچنگ» متهم پرونده «صلواتی» و جز ۱۰۰ سرمایه دار بزرگ ایران و بود که صرافی داشت. وی در اصل فعالیت‌اش صادرات و واردات (قاچاق ارز) بود که با زد وبند مالی با مدیر کل اطلاعات (بنام محمدی) در قسمت رسیدگی به پرونده «گلدکوئست»، سی دی‌هایی از فساد اخلاقی و مالی قاضی «صلواتی» به دست آورد، که همین امر باعث شد «صلواتی» شبانه به همراه چند نفر به بهانه تحقیق و تفحص از منزل‌اش به کرمانشاه برود و «لقمان روزچنگ» را بازداشت کند.

«روزچنگ» پس از بازداشت، در دادگاه به ۲۲ سال حبس محکوم و پرونده او بعد از صدور رای به دیوان عالی کشور ارجاع شد. این پرونده هشت متهم دارد، که «محمدی» مدیر کل اطلاعات در امور «گلدکوئست» به دلیل دریافت ۸ میلیارد تومان رشوه از «روزچنگ» به ۱۲ سال حبس محکوم شده است.

اما «ابوالقاسم صلواتی» که حفاظت اطلاعات دادگاه انقلاب به رابطه عاطفی او با یک خانم وکیل (که سابقا نماینده دادستان بوده) پی برد و حتی عکس آن‌ها را «هنگامی که در آسانسور دادگاه انقلاب در آغوش یکدیگر بودند» گرفت، به دلیل حمایت‌های «صادق لاریجانی» رئیس قوه قضائیه نتوانست با «صلواتی» به خاطر این اتفاق کاری کند.

بنا به گفته منابع مطلع؛ وضعیت به صورتی است که «صادق لاریجانی» دستور داده، شکایاتی که علیه قاضی «صلواتی» به دادسرای انتظامی قضات ارسال شده به هیچ عنوان ثبت نشود. (عکس مذکور هم اکنون در اختیار حفاظت دادگاه انقلاب است.)

در همین ارتباط وزارت اطلاعات نیز مدارک زیادی از فسادهای اخلاقی و مالی «ابوالقاسم صلواتی» در دست دارد و چندین بار در صدد برخورد و افشای این مفاسد برآمده، اما هر بار با مخالفت «صادق آملی لاریجانی» رئیس قوه قضائیه مواجه شده است.

منبع: آمدنیوز, شبتاب

 

مطالب مربوط:

زهرا لاریجانی دختر صادق لاریجانی جاسوس بریتانیا است

تلاش صادق لاریجانی و خطیب برای جلوگیری از درز اطلاعات جاسوسی زهرا

بازداشت زهرا لاریجانی به اتهام جاسوسی برای انگلیس

فساد مالی و اخلاقی قاضی صلواتی و احمدزاده به کمک صادق لاریجانی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.