ساخت اسکان موقت برای زلزله‌زدگان به سپاه پاسداران واگذار شد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

خبرگزاری ایسنا گزارش داده است که طی تفاهم‌نامه‌ای که میان بنیاد مسکن و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء امضا شده، احداث اسکان موقت برای زلزله‌زدگان به این قرارگاه وابسته به سپاه پاسداران سپرده شده است.

بر اساس این گزارش تامین نیروی انسانی در این پروژه نیز قرارگاه خاتم‌الانبیا سپرده شده و مقرر شده است که پس از تشکیل پرونده از سوی بنیاد مسکن، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه از طریق تامین ماشین آلات سنگین مورد نیاز، احداث اسکان موقت را انجام دهد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سال‌هاست که با دریافت پروژه‌های کلان اقتصادی، تسلط خود بر وضعیت اقتصادی در ایران را بیشتر کرده است.

به نظر می‌رسد سپردن پروژه ساخت اسکان موقت برای زلزله‌زدگان نیز برای سودآوری و تسلط بیشتر این نهاد نظامی بر مناسبات ملی و اقتصادی ایران صورت گرفته است.

این تفاهم‌نامه امروز، جمعه ( ۲۶ آبان/ ۱۷ نوامبر) امضا شده و طی آن فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در یک مصاحبه خبری گفته است که از هفته آینده پروژه اسکان موقت کلید خواهد خورد.

بر اساس گزارش ایسنا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء عهده دار رسیدگی به ۷۴ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار نفر از شهرستان سرپل ذهاب تا شهر ازگله شده است.

ساخت اسکان موقت برای زلزله‌زدگان به سپاه پاسداران واگذار شد

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.