دولت تاجیکستان ۲۰۰۰ مسجد را تعطیل کرد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

فرزاد وحید

این عمل از یک نظر بسیار شایسته و خوبست ولی باید به عواقب منفی آن هم توجه داشت.

گویا تمام خرابکاریها و اقدامات تروریستی داعشی در ایران و روسیه بوسیله اهالی تاجیکستان که عضو داعش بوده اند صورت گرفته است.

این خرابکاریها و اقدامات تروریستی شامل کشتار در شاهچراغ شیراز و کشتار در سالن اپرا در مسکو که تعداد زیادی کشته داد میشود . متاسفانه عوامل این خرابکاری ها همه از اهالی تاجیکستان بودند .

در یک مصاحبه که در بی بی سی فارسی پخش شد یکی از همین افراطیون مذهبی تاجیکستان می گفت که دیکتاتوری رحمان در تاجیکستان و بگیر و ببند احزاب و افراد مذهبی راه دیگری برای مذهبیون آن کشور نگذاشته به غیر از الحاق به داعش.

به نگر نویسنده این سطور که خودش خداناباور و مخالف تبلیغات مذهبی است ، مبارزه با این اعتقادات واهی و انحرافی باید با روشنگری صورت بگیرد و نه اقداماتی نظیر بگیر وببند همه مذهبیون و بستن همه مسجدها.

در کشور خودمان اقداماتی نظیر کشف حجاب و بگیر و ببندهای رضا شاهی باعث نفوذ هرچه بیشتر مذهبیون در میان طبقات مختلف جامعه شد و در انتها کشور به دام خمینی و طرفداران جمهوری اسلامی افتاد.

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

فرزاد وحید

فرزاد وحید در سال ۱۳۲۸ در خانواده ای فرهنگی در تهران به دنیا امد. او دانش آموخته دبیرستان البرز و دانشگاه شریف است. در سال

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.