خامنه ای و سکولاریسم!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اسماعیل هوشیار

خامنه ای : این‌که ما به مسائل نظام کار نداریم، به مسائل حکومت کار نداریم، این سکولاریسم است….اکنون حوزه علمیه باید حق عظیم انقلاب و امام و شهدا را همواره به یاد داشته و ارزش‌های انقلاب را به مثابه‌ راز تجدید حیات، در خود حفظ کند و به کسانی که جاهلانه یا مغرضانه می‌خواهند حوزه را به سمت فرهنگ سکولاریسم بکشانند، میدان ندهد….

واژه سکولاریسم برای نخستین‌بار توسط نویسندهٔ بریتانیایی، جورج هالی اوک در سال ۱۸۴۶ استفاده شد. مفهوم کلی این واژه ارجحییت آزادی انسان بر هر چیزی دیگر را بیان میکند . در زمین سیاست معتقد به جدایی نهادهای حکومتی و کسانی که بر مسند دولت می‌نشینند، از نهادهای مذهبی و مقام‌های مذهبی است . با همین نگاه و تا به امروز به نظر من سکولاریسم نابترین فرهنگی است که با آن میشود جوهر وجودی انسان ( آزادی ) را تعریف کرد، کشید ، حس کرد ، نوشت… وهر چیزی در مقابل فرهنگ سکولاریسم جهل مطلق ضد انسانی است…

فرمانده کل سپاه محمد علی جعفری حمله موشکی به مخالفان حزب دموکرات در عراق را حاوی “پیام معناداری برای آمریکا” دانست. جعفری گفت «آن‌هایی که در شعاع دو هزار کیلومتری ایران پایگاه دارند بدانند که پوشک‌های سپاه از دقت بالایی برخوردارند…بعد از این نسق کشی غرب هم حملات موشکی سیستم ولایت فقیه را محکوم کرد که البته به درد عمه شان میخورد ! محکومییت اگر همراه با قیمت نگرفتن از جفتک زدنهای ولایت فقیه نباشد سر سوزنی برای حاکمان مسلمان در ایران اهمییت ندارد . ولی اگر همراه با نیشگونی و لگدی و پس گردنی باشد یعنی سیستم ولایت فقیه بداند که هر جفتکی باید قیمت بدهد آنوقت موضوع فرق میکند . حکومت اسلامی ایران چهارموشک میزند هشت تا توی فرق نهادهای نظامی اش در داخل ایران فرود بیاید … محکومییت فقط در همین حالت موثر است !

نظریه ایی هم وجود دارد که معتقد است آمریکا در عراق و خاورمیانه از حکومت اسلامی ایران توسط قاسم سلیمانی شکست خورد و فرار کرد…این نظریه اگر به جهل سیاسی مدعی مربوط نباشد پس حضرتش قصد دارد تا بادبان بکشد در مسیری دیگر … از الان برای خودش کردیت صادر میکند . بالاخره شاید سیستم ولایت فقیه استحاله شد … آنوقت این کردیت شاید در جایی به درد خورد !

پشت پرده ماجرای رابطه جنسی اعضای شورای شهر بابل با یک زن ، فساد اخلاقی هم به فساد مالی افزوده شد…این تیتر نباید تیتر میشد ! چون در نظام اسلامی ولایت فقیه اولا فساد طبیعی است و بار منفی ندارد . دوما فساد در جایی معنا دارد که پدیده سلامت نسبی دارد و فساد در جاهایی قابل تشخیص است و نه پدیده ایی که ازریشه تا سر خودش اصل فساد است .

سوما رابطه جنسی افراد ( چه زن و چه مرد ) اگر با رضایت و توافقی باشد دیگر جنجالی ندارد حالش را میبرند . و اگر به زور باشد ، تجاوز و بار جنایی دارد ، نه سیاسی …

مرثیه ایی برای خودم

بنا به داده های ثابت شده علمی در آغاز فضا و زمان و هدف و مسیر ، معنی نداشت … بنا به دلیلی فراتر از ظرفییت ذهن بشرامروزی ، موج خفیف و ناشناخته ایی از انرژی که بعدها نامش زمان و فضا گذاشته بود به انفجاری راه برد که شکل آن مثل گلوله نوری بود و در هرثانیه اندازه آن 2 برابر میشد ..این محصول یهویی برای میلیونها سال فقط رشد کرد ، تبدیل انرژی به ماده نیروی فشرده آن را تحلیل برد . ساده ترین عنصر ماده نامش هیدروژن و تمامی آن چیزی است که پس از انفجار اولیه وجود دارد …

دیگر چیز جدیدی اضافه نمیشود فقط همین مقداری ماده ایی که هست مستمر تبدیل میشود . گرانش باعث فشرده شدن توده های هیدروژن شد در فضایی تاریک که برای 100 میلیارد سال این تبدیل شدن ادامه داشت و همین باعث تولید نور شد ، هیدوروژن توانست بر اثر همجوشی هسته ایی ماده را به تابش تبدیل کند…اولین ستاره در همین روند متولد شد و این روند به شکلی مخروطی گسترش یافت ستاره ها فقط با این روند انبساطی تبدیل به کهکشانها شدند .

در این رویداد کیهانی که میلیاردها سال استمرار دارد ، انرژی جدیدی ایجاد نشد فقط تبدیل شد . ماده شکلهای جدیدی به خود گرفت تا کنون 400 میلیارد کهکشان ثبت شده ، شامل سیاره هایی که قابل شمارش نیستند . حیات بشر در همین سیاره ها و جوی که پیرامون و درون آنها ساخته شد شکل گرفت . سیاره ها یا همان حیات قابل لمس محصول خاکستر و گردوغبار ستاره های در حال فروپاشی است . تمام مواد پیرامون بشر هنوز همان انرژی است که در آغاز زمان تولید یا بر اثر انفجار خلق شد .

هرانسانی به معنای واقعی گردوغبار ستاره های مختلفی است ، هر اتمی که در تولید جسم بشر نقش داشته یا دارد مستمر و در لحظه جریان دارد سیال است ، جابجا و جایگزین میشود .

در داستانهای دینی و تخمی که آخوندها برای واقعه تاریخی کربلا ساختند و در باور عامه نشاندند حضرت قاسم شب قبل از شهادت داماد میشود و تا صبح سکس خفنی میکند و مطابق گفته های آخوندها صبح هنگام شهادت ملائک رویش آب میریزند تا قاسم بدون غسل جنابت به بهشت وارد نشود این مردم حق دارند عزادار باشند ولی برای وضع جهالت خودشان لایق عزاداری هستند .

امروز جوانان غیور آریایی در خیابانهای ایران ماشین دامادی حضرت قاسم را در ایام محرم گل میزنند … و کاش کمی غُر هم بزنند ، به خاطر این حجم از عقب ماندگی—

15.09.2018

اسماعیل هوشیار

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.