بیانیه شماره ۲ لیدرهای میدانی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

نیروی پایداری ملی و کمیته های محلی مسئول تهیه سلاح و مهمات به روش پارتیزانی از مزدوران و پایگاههای آنها و هر راه ممکن دیگر هستند. به امید دیگران نباید ماند، باید خود مسئولیت قبول کنیم و اقدامات عملی کنیم.

ما در حال جنگ هستیم و باید از هر طریق ممکن خود را آماده کنیم.

نقش نیروهای مسلّح در انقلاب آزادی ایران چیست و چه خواهد بود؟ ارتش ملّی ایران در حال شکل گیری و نام نویسی اعضاست که در زمان کنونی به شیوه هسته هایی در پادگانها و جاهای مختلف در سطح همه نیروهای مسلّح فعال هستند. نیروهای ریزشی سپاه پاسداران اگر مایل به خدمت در ارتش ملّی ایران باشند بکار گرفته خواهند شد. در آینده ای نزدیک ارتش ملّی ایران باید هسته های خود را در همه جا گسترش و اعلام وجود کند و به کمک مردم انقلابی بیاید.

آیا این انقلاب یک انقلاب فمینیستی است؟ حرکت انقلابی ایران آزاد یک انقلاب فمینیستی نیست بلکه انقلاب همه مردم و همه اقشار مردم ایران است با پیش کسوتی دختران و زنان شجاع ولی این انقلاب تنها متعلق به جنس مؤنث یا طبقه خاصی نیست. بجای بهانه گرفتن سهم خود را در انقلاب آزادی ایران مشخص و به آن عمل کنید. ما به اصالت فرهنگ خود برگشته ایم و در فرهنگ ما زن و مرد از نظر حقوق انسانی برابر هستند و دوشادوش هم برای ساختن ایرانی آزاد و آباد تلاشی بی وقفه را آغاز کرده ایم. کسانی که فکر می کنند که این یک انقلاب فمینیستی است که تنها به زنان تعلق دارد سخت در اشتباه هستند. شعار ما را بشنوید که مردان فریاد می زنند: زن زندگی آزادی و زنان فریاد می زنند: مرد میهن آبادی. ما نیک می دانیم که یک جامعه سالم نیاز به هر دوی زن و مرد دارد و هیچ کدام از نظر انسانی و حقوق فردی و اجتماعی بر دیگری برتری ندارند.

کمک ایرانیان خارج چگونه می تواند باشد؟ هم میهنان خارج از کشور پشتیبانی خود را از طریق راهپیمایی بویژه در جلو وزارت امور خارجه آن کشورها و در مقابل مجالس و مکانهای حکومتی آن کشور می توانند نشان دهند. ما درخواست نامه ای را به انگلیسی نوشته و ضمیمه این بیان نامه کرده ایم که می تواند کمک مؤثری به سرعت بخشیدن به انقلاب در داخل باشد. در این نامه خواستار بی اعتبار کردن اعتبارنامه های سفرا و کنسولها، و همه دیپلماتهای جمهوری اسلامی،  شده ایم شما می توانید با ترجمه آن به زبان کشور مطبوع خود آن را برگردانده و با جمع آوری امضاء ایرانیان هر کشور خواستار بی اعتبار کردن اعتبارنامه های تمام دیپلماتهای جمهوری اسلامی از جمله سفرا و کنسولها و کارکنان سفارتخانه ها و کنسولگری های ایران شوید و درخواست کنید که تمام سفارتخانه ها و کنسولگری های جمهوری اسلامی تا فرستادن دیپلماتهای حکومت جدید ایران بسته شوند. این اقدام به معنای رد پتیشنی که توسط آقای حامد اسماعیلیون برای امضا به اشتراک گذاشته شده است، نیست. ما کار ایشان را تایید می کنیم و فکر می کنیم علاوه بر آن، این نوع اختصاصی خطاب به وزارت خارجه و دولت هر کشور کمک مؤثری است برای رساندن پیام انقلاب آزادی ایران به کشورهای مختلف.

نقش اپوزیسیون در این انقلاب چیست؟ ما جوانان و لیدرهای میدانی از خیر اپوزیسیون گذشته ایم. کمک بزرگی که کسانی که خود را اپوزیسیون به شمار می آورند و در مدت ۴۳ سال گذشته کاری اساسی انجام نداده اند این است که در زمان فعلی تنها بعنوان هم میهن پشتیبانی انقلاب را بدون مطرح کردن خود و گروه یا سازمانشان انجام دهند و در دوران گذار یعنی دوران حکومت موقت می توانند بیایند و بگویند که برای انقلاب آزادی ایران چکار کرده اند و مردم بر اساس اندازه پشتیبانی و لیاقت به آنها رای خواهند داد.

روابط ایران با کشورها و صدور نفت و گاز چه خواهد شد؟ ما روابط دوستانه با همه همسایه ها، کشورهای منطقه و کشورهای دیگر بر اساس منافع و احترام متقابل خواهیم داشت. نفت و گاز ایران بر اساس قیمت روز و منافع ملی ما به کشورهای اروپایی، آمریکا و سایر کشورها صادر خواهد شد. ما با هیچ کشوری دشمنی نداریم مگر اینکه مورد تهاجم قرار گیریم.

ما برای بازسازی صنایع زیر بنایی و صنایع جدید و همچنین بازسازی ارتش ملّی ایران به داشتن روابط دوستانه و ورود کالا و لوازم از کشورهای دیگر نیاز خواهیم داشت که این به آن کشورها کمک اقتصادی خواهد بود.

لطفا در پخش این بیانیه حد اکثر تلاش خود را انجام دهید. انتظار ما این است که تمام رسانه هایی که خود را پشتیبان انقلاب آزادی ایران می دانند این بیانیه را به کرّات پخش کنند که همه متوجه واقعیات این انقلاب رهایی بخش مردم ایران شوند.

پیروزی نزدیک است.

لیدرهای میدانی حرکت انقلابی ایران آزاد
The Leaders of Free Iran Revolutionary Movement (FIRM)
بیانیه شماره ۲ لیدرهای میدانی

درخواست تخلیه و بستن سفارتخانه ها و کنسولگری های جمهوری اسلامی در خارج از کشور

قابل توجه هم میهنان خارج از کشور

هم میهنان مبارز ایرانی مقیم کشورهای مختلف، لطفا در پشتیبانی از انقلاب شکوهمند آزادی ایران کوشا باشید و از دوشنبه ۳۱ اکتبر روزهایی را تعیین و به همه ایرانیان طرفدار انقلاب آزادی ایران در شهر، ایالت و کشور محل اقامت خود اعلام کنید که در آن روز یا روزهای مشخص در جلو وزارت امور خارجه آن کشور یا دفاتر نمایندگی آن وزارتخانه در شهرهای مختلف حضور یابند و درخواست-نامه پیوست را در همان محل به امضا هم میهنان برسانید و پس از گرفتن عکس و فیلم و اگر امکان داشته باشد فتوکپی از درخواست-نامه و تمام صفحات امضاها را به وزیر کشور یا نماینده او تقدیم کنید و هر هفته در همان محل جمع شوید برای گرفتن جواب. این کار را تا زمانیکه به شما جواب مثبت می دهند یا تا زمان پیروزی انقلاب آزادی ایران ادامه دهید.

* نکته مهم: لطفا از مطرح کردن اسم احزاب، گروهها یا شخصیتها جدا خودداری کنید. این انقلاب توسط ما مردم داخل کشور شروع شده، به پیش میرود و به پیروزی میرسد. پس از پیروزی انقلاب در دوران گذار همه احزاب، گروهها و شخصیت های سیاسی و اجتماعی فرصت خواهند داشت که برای خود تبلیغ کنند و رای مردم را اگر لایق باشند کسب کنند.

با سپاس فراوان از همکاری، همدلی و همرزمی شما هم میهنان خارج از کشور

لیدرهای میدانی
حرکت انقلابی آزادی ایران
Free Iran Revolutionary Movement (FIRM)

October 31, 2022

The Honorable (the name of the foreign minister),

Secretary of State of The United States of America (for USA)
The Ministry of Foreign Affairs (for the other countries)
Address
——–
——–

RE: Your Support for the Ongoing Free Iran Revolutionary Movement (FIRM)

Dear Honorable Secretary of State (for USA)
Or
Dear Honorable Minister of Foreign Affairs

We, Iranian people, greatly appreciate your support for our people in Iran who are standing up for their right of the regime change in Iran.

As you are aware our entire nation wants the regime change in Iran. The Free Iran Revolutionary Movement (FIRM) will successfully overthrow the Islamic regime soon.

The diplomats in Iranian embassy and/or consulate do not represent the Iranian people and they don’t have any credibility. Therefore we, Iranians, the citizens and residents of (the name of the country you are residing in) are requesting that you and your government cancel the accreditation of all current Iranian diplomats. Please order the Iranian embassy, consulate(s) and/or any diplomatic center of the Islamic regime in (the name of the country) to be evacuated and closed until the transitional government will be established in Iran and will send the real diplomats for accreditation in your country.

Sincerely Yours,

Iranian People

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.