بیانیه جبهه ملی ایران: اروپا درباره آغاز جنبش ۹ دی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هم میهنان آزاده

به راستی دیگر تردیدی نیست، که اگر هم در اول کار «دسیسه»، «توطئه» و یا «فتنه»ای در کار بود، حالا فرودستان بستوه آمده از بیکاری، تهیدستی، گرانی، بی خانمانی، چپاولگری دارایی کشور، زورگویی، دروغ، پَستی و پلیدی، تاب و توان از دست داده، بپاخاسته، گردن می‌کشند و سرآغاز دگرگونی نوینی را دریافته و فریاد می زنند. بیزار از دینفروشان فریبکار و تاریک اندیش و ناامید و دلسرد ازمکلاهای «اصلاح طلب»، پرده دری می‌کنند و سپهر نویی را برای زندگیِ بهتری میجویند. نه درخواستی از «میرحسین دارند» و نه در جستجوی «میرِ» دیگری هستند. آنچه خود دارند هنوز بیشتر شور و خشم است تا خواست های روشن و کارساز از نظامی که در همه سطوح به آخر خط رسیده است. دینش دکان پر درآمدی شده، پر از نیرنگهای مردمفریب و بیهوده گویی های پر آفات که با آن به هیچ جا نتوان رسید جز به پریشانفکری.

لیک پیش از آنکه این افروختگی خشک و تر با هم بسوزد و کیان کشور در خشونت و خونریزی فروپاشد و یکپارچگی میهن برهم ریزد، بَر کارآزمودگان و فرهیختگان مردم- و میهندوستِِ در میدان پیکار می‌باشد که با رهنمودهای راهبردی و راهکاریِ سنجیده بکوشند تا گام بگام نظام تباه کنونی به کنار رانده گردد و جایش دستگاهی ملی و دموکراتیک نشانده شود.

جبهه ملی ایران- اروپا دغدغه میهن دارد و رهنمود دادن برون از مرزوبوم در منش او نیست. آنچه ما می‌خواهیم نخست حاکمیت ملت در نتیجه یک انتخابات آزاد بدون نظارت استصوابی می باشد. برخی از شعارهایی که در خروش ها و راه پیمایی های کنونی داده شده‌اند و ما آن‌ها را برای پیشرفت جنبش کنونی درست می‌دانیم، باز میگوییم. باشد که پیکار مسالمت آمیز ملت ایران، به ویژه تهیدستان و جوانان ایرانی برای رهایی از تبهکارانِ ایرانستیز بزودی به برآیندِ پرباری برسد.

– زندانی سیاسی آزاد باید گردد

– نان کار آزادی

– انتخابات آزاد حق مسلم ماست

– استقلال آزادی جمهوری ایرانی

جبهه ملی ایران – اروپا

۱۲ دی ماه ۱۳۹۶

بیانیه جبهه ملی ایران: اروپا درباره آغاز جنبش ۹ دی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.