برای سیستان و بلوچستان چه می توانیم بکنیم؟ – رستم میر لاشاری

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

برای سیستان و بلوچستان چه می توانیم بکنیم؟
مهمان: رستم میرلاشاری هنرمند شهیر بلوچ
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ برابر با ۱۴ آوریل ۲۰۲۱
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

3 پاسخ

  1. سلام علیکم و رحمت الله. اجل الی زرتکم!
    دیشب در مورد انتخاب و رختخوابات در بیت غلغله بود ! فرمانده گردان پارسداران بیت رهبری گردان نوجوانان را لخت ایستانده بود تا رهبری تشریف آورد همه دول فنگ شدند. رهبری دست بر عورتشان میکشیدند و به یاد ۳۱۳ تن از شاهدین جنگ پیامبرِ شوهرِ عایشه سه ساله نوجوانان ۳۱۳ تن لخت بودند. از آنجا که رهبری خواهان تنوع هستند و تهوع عورت گاهی جوانان صاف و بی موبودند گاهی زهاشان تازه روئیده بود، گاهی نیز بلند و…رهبری با طمئنینه وانمود می فرمودند که چندان راغب نیستند اما با این حال نمی توانستند از کنار اینهمه سعید طوسی های ۱۳ تا ۱۶ ساله بی خیال رد شوند. سرانجام در حضور امام عج که با رقبتی عجیب فیلمبرداری می کردند تا ـ به قول صادق زیباکلاک ـ برای حضرت حق ببرند رهبری در برابریک به یک نوجوانان زانو زدند و به طور کارشناسانه یک به یک را مکیدند و آروغ زدند. حاج سید مجتبی و حاج ابراهیم رئیسی حوله بدست قطرات براق را از دور دهان و ریش رهبری پاک می کردند و آنرا برای تبرک به بسیجیان پشت پرده می دادند. وقتی این بخش از تشریفات تمام شد. نوجوانان همه عقب گرد کردند و الحق که با کپل های بر افروخته چون پرچم اسلام و تشیع و هم همچون پستانهای دختران دم بخت بر افراشته همگی با فرمان :«خم شوید» حاج محسن رضائی خم شدند دو انگلیسی که یکی بیش از ۹۰ سال سن داشت و دیگر جوانی ۳۰ ساله به نظر می رسید که اعلام شد پدران انگلیسی فرزندان و نوه های رهبری و لقاح همسر حاج سید مجتبی بودند به همراه غلامعلی حداد عادل کپل نوجوانان را باز می کردند و رهبری با تواضعی بینظیر که فقط از اولیا الله برمی آید خم می شدند و استشمام می فرمودند و «به به! آفرین، و چه لذتی دارد و…» گفتن، مقعد نوجوانان حرم را می لیسیدند و…
    در مرحله ی بعد نوجوانان همه با چفیه ی فلسطینی به دور کمر منتظر مشاعره بودند. اغلب هم به غلامعلی حداد عادل «بفرما» می زدند و…
    رهبری فرمودند. پیش از شعر خوانی حقیر می خواهم پیش درآمدی را مطرح کنم، و آن انتخابات است. جناب دکتر احمدی نژاد که حقیر با تقلب بزرگ تمام آبروی اسلام را خرج نجاست کردم، وحتا طبق اخباری که انگلیس خبیث داده بنده حتا با این کار نجاست را نیز ناپاکتر کردم، حالا بنده در حضور حضرت آقا امام عج عرض میکنم این آقای دکتر برای من عربده می کشد. برای همین من شعری را که دوستان حقیر نوشته اند را برایتان میخوانم.

    ا
    مطلع شعر این بود:
    القصیده الانتریه فی احوالات رهبری علویه که در محراب به خود ریده

    اما تا رهبری شروع کردند امام عج فرمودند این شعر تکراری ست و کار اقدس الدوله خراسانی ست و نه کار تو حرامزاده و باید آنرا شفاف بیان کرد. امام عج حتا آدرسش را با حضور ذهنی عجیب عنوان کردند. امام عج به من امر کردند تا من آدرس این مثنوی را که القصیده اش نامیده اند برای مشتاقان در این صفحه بگذارم تا همه بروند در صندوقهای رای که در دهان ملایان و مداحان و طلاب کار گذاشته شده یک پرس برینند. و با اینکار بدهیشان را به اسلام و تشیع بپردازند.

    https://rangin-kaman.net/%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d9%88-%d9%be%db%8c%da%86%db%8c%d8%af%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%87%d8%a8%d8%b1%db%8c/

  2. جناب سردار نجات از بیت. لطفا ادامه بدهید. ممنون از گزارشتان. خصوصا که پدر زنتیکی سید مجتبی و پدر ژنتیکی نوه امام خامنه ای را معرفی کردید. در این وضعیت، حالت و جاسازی که شما نوشته اید من هم در آن صندوق رای خواهم داد! ایشکاش یکی آن صندوقها دهان مبارک امام عج باشد که به آیات کلام الله مجید مزین باشد. لطفا آدرسش در همین سایت وزین بگذارید تا بنده و اهل خانه برویم رای تخلیه کنیم.

  3. دوستان خواهش می کنم اولا این مقاله را بخوانید:
    و دیگر اینکه آقای آجودانی را در نشستهاتان دعوت کنید. و سرانجام خوب شد که سرانجام این سایت هم مخالف انتخابات شد. یادم است که در یک ویدیو شماها ( فرهنگ قاسمی و جمشید اسدی) مخالف «نه به حکومت اسلامی» گفتن بودید. چرا که پیش از این یکبار گفته بودید. عجب !
    به امید نابودی روحانیون و مداحان در ایران. و اما حتما و حکما و ضرورتا و طبیعتا بزرگترین شانس روحانیون در به قدرت رسیدن حماقت عمومی مردم ایران، البته که بود، اما حماقت روشنفکران و باسوادان ایران در ذوق زدگیشان هم بود که به مردم سرایت دادند. همین الان آدمهای احمق و مغرضی همچون مرتیکه فرخ نگهدار و مردک اکبر گنجی و زنیکه احمق ملیحه محمدی و سایر کسانیکه که در غرب جا خوش کرده اند و برای ما مردم نسخه آرام باش و خشونت پرهیزی میپیچند از همان قماشها هستند و ما را به شرکت در عنتخابات دعوت میکنند. مادر پژمان قلی پور درست می گوید : خفه شوید ما را به خیرتان امیدی نیست، شر نرسانید! حالا به سخنان مادر پژٰمان گوش کنید که خدا را از عرشش به زیر میکشد. مطلعیم که به زودی اکبر گنجی در مقاله ای ما را به شرکت در عنتخابات ترغیب خواهد کرد.
    مذهب مردم ایران اگر این اسلام است
    بر چنین مذهب و پیغمبر آن باید رید
    و هم بر کتابش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.