انقلابات دیگر جواب نمیدهد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

باور کنید دوران انقلابات و کودتا و قهرمانی ها مدیدی است که گذشته و دیگر جواب نمیدهد . آخرینش انقلاب اسلامی در ایران بود ، که مثل خر در گل گیر کرده ، علی الرغم مکتبی بودن آن و جانفشانی های حیرت انگیز امت های اسلامی ، که نظیرش در سایر انقلابات در جهان کمتر دیده شده بود.

بحران جهانی یعنی حق و شعور وتوان جهانیان در حد انتخاب بین شیخ و شاه و یا رئیسی و روحانی است ، و یا ترامپ و هیلاری و یا محمود عباس و هانیه و یا یک جنایتکاره دیگر و یا متوهی مثل بنی صدر و یا مکرون است از ترس از آمدن یک آدمخور متوهم دیگر .
نتیجه چنین انتخاباتی اوضاع کنونی جهان است که روز به روز به نابودی همه با هم نزدیک تر میشویم و به روی مبارک هم نمی آوریم .
یکی هنوز امید به مکرون و اوباما و ………و آن دیگری امید به ترامپ و احمدی نژاد و ……..دارد .
میدانی چــــــرا !؟. چون کسی به مدیریت علمی و عقلانی و واقعیتگرایانه ای که نه بر اساس منافع قدر ها که برای و با احترام به انسان و انسانیت و طبیعت و محیط زیست باشد باور ندارد . فقط و فقط این نابودی جمعی را خردمندان قادر به پایان هستند . قدر قدرت ها و حاکمان جنایتکاره جهان ، اصلاح طلبان ، اصولگرایان ، و همه ایسم ها در قرن ۲۱ و دهکده کوچک جهانی در مقایسه با علم و عقل و واقعیتگرائی که نه در خدمت قدرها و زور و زر و زر باشد از خنده دارترین جوک ها خنده دارترند . از من گفتن . میزان نه رای اکثریت است و نه سوسیالیزم و نه رجعت به امام و مارکس و لنین و …….

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.