بیانیه در خصوص حمایت از کارگران نیشکر هفت تپه

اصلاح طلبیِ ملی با عبورِ نَرم از اصلاح طلبی حکومتی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بیانیه در خصوص حمایت از کارگران نیشکر هفت تپه

بیانیه جبهه ملی ایران اروپا

درباره درخواست برگزاری یک گردهمایی در تهران از طرف جبهه ملی ایران

هم‌میهنان آزاده،

جبهه ملی ایران طی نامه ای به ریاست جمهوری از رئیس دولتی که مدعی به حق بودن آزادی‌های مدنی، رعایت حقوق شهروندی در کشور و تحمل اعتراض قانونمند مردم میباشد درخواست نمود که با برگزاری یک گردهمایی عمومی از طرف این سازمان در تهران موافقت نماید . متن کامل نامه درخواست به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی ، ریاست محترم جمهوری
باسلام وادای احترام،
پس از حوادث اعتراضی اخیر، جنابعالی و وزیر محترم کشور و سایر مقامات جمهوری اسلامی کرارا اعلام نمودید که دولت با تجمعات قانونمند مردم مخالف نیست. و مردم حق آزادی بیان دارند و می توانند پیشنهادات و نظرات خود را در امور کشور مطرح نمایند. بر اساس این گفته ها و بر طبق اصل ۲۷ قانون اساسی، جبهه ملی ایران تصمیم دارد که به منظور اعلام نظرات خود در این برهه حساس از تاریخ کشور، از مردم تهران دعوت نماید که برای استماع نظرات و پیشنهادات جبهه ملی در یک تجمع عمومی شرکت نمایند. از آن جا که جنابعالی به عنوان ریاست جمهوری سوگند یاد کرده اید که عهده دار اجرای قانون اساسی و صیانت از حقوق ملت باشید از شما میخواهیم که به وزارت کشور دستور فرمایید موافقت با برگزاری این گردهمایی و تقبل حفظ امنیت آن را اعلام نمایند. زمان این گردهمایی در عصر روز ۱۴ اسفند ۹۶ و مکان آن در هر یک از میادین تهران پیشنهاد میگردد.
دهم بهمن ماه ۱۳۹۶

تهران – هیئت رهبری وهیئت اجرائیه جبهه ملی ایران

جبهه ملی ایراناروپا از این درخواست هیات رهبری و هیات اجرایی جبهه ملی ایران قویاً پشتیبانی می کند. برای اینکه هرگز«بسیار دیر» نشود و کیان کشور ایران بدست دشمنان درونی و بیرونیش به خطر نیفتد باید هرچه زودتر حقوق شهروندی همه آحاد کشور بی کم و کاست از طرف همه ارگانهای کشوری و لشکری برسمیت شناخته شده و رعایت گردد.

بی‌شک «آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی» می‌تواند گام نخستینِ یک آشتی واقعاً ملی و آغاز یک روند همبستگیِ نوینی در کشور گردد.

استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی

پاینده ایران

جبهه ملی ایران اروپا

پنج‌شنبه دوازدهم بهمن ماه ۱۳۹۶

اصلاح طلبیِ ملی با عبورِ نَرم از اصلاح طلبی حکومتی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.