دژخیم کورش زعیم را به زندان باز خواند

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

فرهنگ قاسمى

تقدیم به شهروند کورش زعیم که فردا براى دفاع از آزادى به زندان اهریمن میرود.

گفتى به راستی، راستى را،

و نهراسیدى از کژى و کژاندیشان،

گفتى بیا اى توانِ هستى،

بیا این آسمان خاکستریِ پر غبار را

که بر خلایق،

جز بیماری وتهی دستی ارمغانى نداد

برزمین کشیم،

و پاکى را ماندگار سازیم.

گفتى بر پیمان آزادى هستم،

ایستاده ام،

مانند آن مرد همیشه در زنجیر،

وماندى،

به استوارىِ راستى ماندى،

تا نیاز دادخواهى را

و ارزش هاى انسان را

پاسدار باشى.

فرهنگ قاسمى

٢٧ ماه مه ٢٠١٧ پاریس

دژخیم کورش زعیم را به زندان باز خواند

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. بله جناب فرهنگ قاسمی. بله کوروش زعیم را می خواهند با کشتنش خودکشی کنند. اما بیا پدر من اینرا بخوان.
    وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

    سلام علکیم و رحمهالله و برکاته؛

    در مورد نامه منتسب به جناب‌عالی خطاب به سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی دائر بر ضرورت پخش تلاوت منتخبی از آیات چند سوره از کلام‌الله مجید با صدای هنرمند معروف آقای شجریان ضروری دانستم که نکته مهمی را خدمتتان عرض کنم.

    از آنجا که موضوع دفاع از ایشان یک مناقشه سیاسی شده است، لذا در تلاوت مذکور توجه به آیت تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و این امر خلاف موازین شرعی تلاوت است. لذا خواهشمند است که سایر قطعات آوازی آن هنرمند را مطرح فرمائید که اتفاقا دارای ساختار موسیقیایی مهمتری هم هستند. حتما می‌دانید که تحت‌الشعاع قرار گرفتن توجه به آیات باهرات نسبت به مقارنات آنقدر مهم بوده که برخی از فقهای بزرگ تلاوت ملحون را مورد شبهه قرار داده‌اند.

    البته این حساسیت در میان موسیقی‌دانان بزرگ و حرفه‌ای هم مطرح است و آنان غالبا ابا دارند که قطعات مهم ترکیبی آنان همراه با آواز پخش شود، زیرا معتقدند توجه به الحان و معانی (و گاه حرکات متناظر بدنی) توجه به رموز و ظرافت‌های نهفته در تناسب‌های ایقاعی را که جوهر اصلی هنر موسیقی است تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

    با تشکر

    العبد الفانی

    محمدجواد لاریجانی

    عضو شورای نظارت صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
    و بعد من برایت بگویم که خوشبختانه با این کارها در اسلام ناب ریده اند و در قرآن خدا هم ریده اند و آنگاه مریدان جمع شده اند و به امامت امام زمان و ناینش نماز گه خوری خوانده اند. بله اما این جناب لاریجانی از معتادین یه سکس موبور بوده و هست. ایشون هر وقت به اروپا می رود به هلند هم سری میزند و آنجا از فاحشه های لوکس استفاده می کند. دوستان پدر من بارها از زمان شاه تا کنون ایشون را در حال معامله دیده اند و بعد هم جیم شده و رفته در آنجا با فاطمه ی زهرا همل زنا انجام داده و کلاه شرعی اینکه ایشون گفته در موقع دخول زوجتک النفس فی مدت چند دقیقه و مهریه تجاوز به فاطمه زهرا …. و بقیه ماجرا پس طبق قوانین اسلام ناب حلال است. اما صدای استاد بزرگ شجریان استوره حرام است. واقعا ببینید اینها خودشان چطور در دین مبینشان می رینند و بعد دوباره می خورند. ببینید این دین مبین را خرج چه نجاست کاری هایی می کنند. ای مردم دست از این دین نجس بردارید. بروید به همین خاط هم که شده تظاهر به روزه خواری کنید. از این دینسالاران بپرسید که گه گه خوری روحانیون و غارت پول مردم و تقسیم آن بین خودیها خوب است اما خوردن و آشامیدن در این ماه نکبت و بیشرفی و و بوی گند دهان حرام است. ای الهی که مرگ بر این اسلام. مرگ بر قرآن و مرگ بر سپاه پاسداران و مرگ بر ثروتمندان بیشرفی که خون مردم را در شیشه کرده اند. من شخصا همه این کارهای خوب را بر قبر رهبر کبیر انقلاب و تمامی روحانیون و خصوصا پدر و مادر و اجداد این لاریجانی های جانی خیرات می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.