women 02

زنان ایران و آنچه حق آنهاست!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

women 02

women 02ششمین پاورپوینت موسسه شهروندیار با عنوان “زنان ایران و آنچه حق آنهاست!” تولید و بر روی وب سایت شهروندیار قرار گرفت. این پاورپوینت  که با هدف آگاهی بخشی و روشنگری نسبت به یکی از مهمترین کنوانسیون‌های حقوق بشری مرتبط با حقوق زنان در دنیای امروز تهیه شده، در حقیقت مقایسه ای است میان مفاد کنوانسیون رفع تمامی اشکال تبعیض علیه زنان و بسیاری از قوانین تبعیض آمیز در ایران.

تهیه کنندگان این پاورپوینت کوشیده اند تا با زبان بسیار ساده،  به دور از پیچیده گویی و همچنین با بهره گیری از تصاویر جذاب و جلوه های ویژه مخاطب را نسبت به فاصله و تفاوتهای غیر قابل انکار میان حقوق شناخته شده زنان در دنیای امروز و آنچه در ایران برقرار است، آگاه کنند.

از آنجایی که فعالیتهای زنان برای آگاهی بخشی در این حوزه با محدودیت های جدی در ایران روبرو شده ، پاورپوینت پیشرو قدمی است برای شناساندن هر چه بهترمفاد کنوانسیون رفع تمامی اشکال تبعیض علیه زنان، کنوانسیونی که مبنایی است برای شکل گیری مطالبات زنان درهر نقطه جهان.

در ساخت این پاورپوینت، شهروندیار از نظرات و پیشنهادات خانم شادی صدر، آقایان صالح کامرانی و محمد مصطفایی نیز برای هر چه پربارتر شدن این محصول آموزشی استفاده کرده است.

برای استفاده از این پاورپوینت آموزشی و نسخه های پی دی اف و ویدیوی تهیه شده از آن، می توانید به سایت شهروندیار مراجعه نمایید.

http://shahrvand-yar.com/

ویدیوی تهیه شده از این پاورپوینت را می توانید در اینجا ببینید

http://www.youtube.com/watch?v=0CNcVoHCVm8

شایان ذکر است علاوه بر نسخه های پاورپوینت، پی دی اف و ویدیوی تهیه شده از روی این محتوی آموزشی، بزودی نسحه فلش-ویدیوی این پاورپوینت آموزشی تهیه و در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت.

شهروندیار

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.