sirus malakooti 01

حذف یک برنامه‌ تلویزیونی با اتهام تجزیه‌ طلبی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

sirus malakooti 01

sirus malakooti 01سیروس ملکوتی

قرار بود در یکی از رسانه های تصویری و ماهواره ای ایرانی در لس انجلس برنامه ای تحت عنوان ایران بی تبعیض را اغاز کنم ، برنامه من در یک مهندسی توطئه حذف گردید. جرم ناگفته و اما دریافت شده در حذف برنامه اتهام پوپولیستی تجزیه طلبی بود، زیرا ایران و تمامیت ارضی انرا برای همه ساکنینش در یک حقوق برابر میخواهم. زیرا دادخواهی ساکنین ایران را دادخواهی خود بدون هیچگونه تبعیض شهروندی قرار دادم، زیرا در دستگاه سانترالیزم سیاسی امکان توفق بر دمکراسی را نمیبینم، زیرا انحلال نظام را در هیچ منافع شخصی و مادی هزینه نمی نمایم.

جرم من این بود. هیهات از یارانی که در این معرکه برای بیان خودشیفتگی خویش سکوت را اذین ماندگاری خویش نمودند، حاشا از دوستانی که برای برهم زدن نظم رقیب در این حذف نیز همراه شدند چه با هیاهوی خود و چه با سکوت امروز خویش حتی در پس دریافت پیام اوران و اتهام زنان تجزیه طلبی من.

اندوه من از حذف حضور اندیشه و بیان تصویری نیست، اندوه من از توهینیست که به حرمت ساکنین ایرانزمین میشود و بازیگران دوروی صحنه رفاقت و سیاست. من هرگز اصول اندیشه و باور سیاسیم را در هر مرحله از فراز و فرود زندگیم فدای هیچ قدرتی نخواهم نمود، حتی اگر تا پایانه عمرم در انزوا بمانم.

س.ملکوتی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.