حمله لباس شخصی ها به بیوت آیت الله منتظری و صانعی بعد از سفر محرمانه آقای خامنه ای به قم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

جرس: بیت و دفتر آیت الله العظمی منتظری و منزل سعید منتظری از ساعت دو بعداز ظهر یکشنبه 23 خرداد مورد هجوم لباس شخصی ها قرار گرفته است. شیشه های پنجره دفتر این مرجع فقید و خانه فرزندش در هم شکسته است. لباس شخصی های بی سیم بدست شعارهای موهن علیه سران جنبش سبز می دهند و منتقدان و مخالفان رهبری را منافق می خوانند. سعید منتظری فرزند مرحوم آیت الله منتظری در پاسخ به پرسشهای جرس گفت: ماجرا از سفر محرمانه دیروز آقای خامنه ای به قم آغاز شد.

قبل از ظهر شنبه 22 خرداد مقام رهبری برای زیارت حرم حضرت معصومه به قم مشرف شد. ره آورد سفر ایشان برداشته شدن تخته نشان آرامگاه مرجع فقید آیت الله منتظری بود، مبادا ایشان با دیدن قبر استادشان بیاد فجایعی بیفتند که در حق آیت الله منتظری روا داشتند و ناراحت شوند. به گفته سعید منتظری بعد از بازگشت مقام رهبری هم این تخته به جای خود برگردانده نشد. الان قبر آیت الله منتظری همانند قبر ائمه بقیع (ع) بی نشان است.

به گفته سعید منتظری به برکت قدوم مقام رهبری جو قم متشنج شد. ابتدا قبل از ظهر یکشنبه بیت آیت الله صانعی محاصره شد. خودرو حجت الاسلام مهدی کروبی که برای ملاقات با آیت الله صانعی به قم آمده بود مورد حمله قرار گرفت. لباس شخصی ها شعار می دادند شهر مقدس قم جای منافقین نیست. الآن آقایان صانعی و کروبی در محاصره لباس شخصی ها در بیت آقای صانعی محصورند.

از سیعد منتظری درباره عکس العمل نیروی انتظامی پرسیدیم، پاسخ داد: ایستاده اند و نظاره می کنند و تا کنون که بیش از 12 ساعت از محاصره بیت آقای صانعی و 8 ساعت از محاصره دفتر آقای منتظری می گذرد، نیروی انتظامی با کمال تعجب ذره ای برای برقراری نظم و ممانعت از حملات اراذل و اوباش اقدامی نکرده اند. البته با لباس شخصی ها در شعار و پرتاب سنگ هم همکاری نکرده اند.

اخبار تکمیلی به محض وصول منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.