اسحاق جهانگیری: نیروهای داخل نظام به شدت رو در روی همدیگر قرار گرفته‌اند

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

عضو شورای عالی بنیاد باران گفت: نیاز فضای سیاسی فعلی کشور این است که فضای عقلانی توام با تدبیر در کشور حاکم شود و اولین دستاور فضای عقلانی این است که از تمام ظرفیت‌های کشور با گرایش‌های مختلف برای حل مشکلات استفاده کنیم.

اسحاق جهانگیری در گفتگو با ایسنا ، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در مقطعی قرار گرفته که با مشکلات متعددی رو به رو شده است، اظهار کرد: در بخش داخلی متاسفانه با اختلافات نیروهای داخل نظام که به امام (ره) و نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارند و قانون اساسی جمهوری اسلامی را قبول دارند، روبرو هستیم و متاسفانه اختلافات به نقطه‌ای رسیده که به شدت رو در روی همدیگر قرار گرفته‌اند و اولین آثار منفی‌اش این است که اعتماد مردم به مجموعه را از بین می‌برد.

جهانگیری همچنین با بیان اینکه در فضای بین‌الملل با دشمنی‌هایی در دوران 30 ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی قدرت‌های استکباری روبرو هستیم، افزود: دشمنان در مقطع فعلی طمع بیشتری نسبت به جمهوری اسلامی دارند، لذا در فضای بین‌المللی با مسائل جدی روبرو شده‌ایم.

وزیر صنایع دولت هشتم ادامه داد: در بخش اقتصادی – علی رغم دستاوردهایی که در برنامه‌های گذشته داشته‌ایم- به دلیل عدم استفاده از تمام ظرفیت‌های نظام، منابع بسیاری هزینه کرده‌ایم ولی به جای اینکه دستاورد داشته‌ باشیم، متاسفانه حتی دستاوردهای قبلی با مشکل روبرو شده‌اند.

جهانگیری تصریح کرد: در بخش نفت، گاز و انرژی با مشکلات جدی در سال‌های آینده رو به رو هستیم و همچنین در زندگی مردم با گرانی و بیکاری به عنوان پدیده‌های جدی رو به رو هستیم و در این شرایط به نظر هر انسان دلسوز نسبت به جمهوری اسلامی ایران باید کاری انجام دهیم یعنی تلاش کنیم تا فضای عقلانی توام با تدبیر در کشور حاکم شود.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.