غوغای « حقوق‌های نجومی » و برجام ۲ (برجام موشکی): هوشنگ طالع

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

غوغای حقوق‌های نجومی برای آن است تا افکارعمومی را از شناخت « عملیاتی شدن آشکار برجام ۲ ( برجام موشکی ) » باز دارند ؛ وگرنه مورد « حقوق‌های نجومی » یا غارت و چپاول دارایی‌های ملت و مردم ایران چیز تازه‌ای نیست و همه‌ی دست‌اندرکاران ، کمابیش از آن بهره‌مند بوده‌اند و از این پس نیز زیر عنوان‌های دیگر ، بهره‌مند خواهند بود .
رییس جمهور اسلامی برای ریختن آب‌پاکی روی دست مردم ، در مهمانی افطار روز شنبه ۱۲ تیرماه جاری که خرج آن از کیسه‌ی ملت و مردم ایران ، در باره برجام یک گفت : « از این دست‌آورد ، مراقبت و محافظت کنیم » . این دست‌آورد را رییس کل بانک مرکزی به درستی « کمابیش هیچ » برآورد کرده بود . وی هم‌چنین در این مهمانی گفته بود : « برنامه‌ جامع اقدام مشترک ( برجام ) کم هزینه‌ترین راه رسیدن به اهداف و منافع ایران اسلامی بود و راهی به جز برجام برای رسیدن سریع‌تر به این اهداف وجود نداشت » .
با اعلام رسمی پایان برجام یک از سوی رییس جمهور اسلامی ، برجام ۲ با نامه‌ی بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل متحد به شورای امنیت و سخنان نخست وزیر رژیم « کوره‌های‌آدم‌سوزی » به گونه‌ی رسمی آغاز گردید .
بان‌کی مون که در مساله‌ی قرار دادن و حذف نام عربستان از فهرست کودک‌کشان ، چهره‌ی دست‌نشانده و ذلیل خود را بیش از پیش نشان داد ، اعلام کرد که « آزمایش‌های موشکی ایران ، با روح توافق سازنده توافق هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های جهانی سازگار نیست » ، اما وی برای ایجاد بستر لازم برای محکومیت ایران ، افزود : « تصمیم در این باره که آیا این آزمایش‌ها نقض برجام به شمار می‌روند ، با شورای امنیت است » .
چنان که اشاره شد ، آنگلا مرکل نخست‌وزیر رژیم « کوره‌های آدم‌سوزی » ، هم‌زمان با آغاز به کار اجلاس ناتو در ورشو ، مدعی شد که فعالیت‌های هسته ای ایران ، ناقض قطع‌نامه‌های شورای امنیت است » . افزون بر آن مرکل مدعی شد که : « ایران ، تلاش برای دست‌یابی به شگردشناسی ( تکنولوژی / فن‌آوری ) هسته‌ای غیرقانونی را پی می‌گیرد » .
این‌بار مرکل از سوی ناتو ، مامور فریب پوتین رییس جمهور روسیه شده است . از یاد نبرده‌ایم که پوتین برای توجیه خیانت خود به ملت و مردم ایران و دادن رای موافق به هشت قطع‌نامه‌ی ضد ایرانی در شورای امنیت ، با لحن یک نوجوان ۸-۷ ساله گفت : « آمریکا مرا فریب داد » . پوتین چند روز پیش نیز این جمله را بازگو کرد .
اما این‌بار ، چنان که گفته شد قرار است « عفریته‌ی آلمانی » این کودک چشم و گوش بسته را با گفتن این جمله که « اجرایی شدن سامانه‌ی ضد موشکی ناتو به خاطر ایران است » ، فریب دهد و برای نهمین بار روسیه‌ ـ پوتین با همین دست‌آویز ، به قطع‌نامه‌ی ضدایرانی در شورای امنیت رای موافق بدهد .
این درحالی است که چند روز پیش ، پهلوان محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه‌ی جمهوری اسلامی با خاکساری تمام به والتر اشتاین‌مایر وزیر امورخارجه‌ی رژیم کوره‌ی آدم سوزی گفته بود : ایران می‌تواند شریک خوبی برای شما باشد .
شنبه ۲۰ خردادماه ۱۳۹۵ ـ هوشنگ طالع
نشانی کانال تلگرام : @hotale

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.