mohammad_ali_talebi_01

نمایش “باد و مه” بدون اجازه فیلمسازش در جشنواره فیلم فجر اخلاقی نیست

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

mohammad_ali_talebi_01

mohammad_ali_talebi_01این واقعأ غیر باور کردنی است. گستاخی هم حد و اندازه دارد. جلوی این اراذل و اوباش را باید گرفت. شاید هم این یک تحریک علنی به یک جنگ تن به تن زیر بازارچه ای است که بخواهند به سبک فیلمفارسی اثبات کنند که قُلدر محله کیست.

امروز جشنواره فجر تصمیم گرفت بدون موافقت آقای محمد علی طالبی کارگردان فیلم باد و مه آنرا در بخش مسابقه بگذارد. ایشان با شرکت اجباری این فیلم کاملأ مخالفت کرده و آنرا مغایر اصول اخلاقی و حرفه ای میدانند.

کارگردان فیلم سینمایی “باد و مه” با اشاره به مخالفتش برای نمایش این فیلم در جشنواره فجر ، قرار گرفتن آن در بخش مسابقه را غیراخلاقی دانست. به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام قرار گرفتن فیلم سینمایی “باد و مه” در فهرست فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فجر، محمدعلی طالبی که مایل به این اتفاق نیست و پیشتر هم مخالفت خود را درباره این موضوع اعلام کرده، در نامه‌ای که نسخه‌ای از آن را در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده خواسته تا فیلمش از جشنواره خارج شود.

در این نامه آمد: پس از چند روز رایزنی برخی مسئولان جشنواره فیلم فجر با اینجانب در مورد شرکت فیلم “باد و مه” در بخش مسابقه جشنواره، بالاخره امروز به شکلی یک طرفه تصمیم گرفتند که فیلم مرا بدون موافقت اینجانب در بخش مسابقه بگذارند. این در حالی است که من با حضور در همه بخش‌های جشنواره مخالف هستم و دلیل آن را برخورد غیرحرفه‌ای و گزینیشی هیئت انتخاب با فیلم “باد و مه” و فیلم‌های برخی از همکارانم می‌دانم.

حال که لیست هیئت داوران منتشر شده بنده با عزم بیشتر بر این خواسته قانونی پای می‌فشارم و به عنوان خالق معنوی اثر شرکت اجباری در هر رویداد فرهنگی را مغایر با اصول اخلاقی و حرفه‌ای سینمای ایران می‌دانم. لذا از مدیر جشنواره فیلم فجر می‌خواهم که فیلم اینجانب را از جشنواره خارج کند.

محمدعلی طالبی/ کارگردان فیلم سینمایی باد و مه

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.