«آب» و «خواب»

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

image

یک مثل فارسی می‌گوید : « دنیا را آب برده ، کچله رو خواب برده » . مصداق این مثل را پیدا نمی‌کردم تا دیروز شنیدم که ریاست دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی برای خنثی کردن گام‌های دشمنانه‌ی عربستان سعودی ، « دست به قلم شده اند » ؟! راستی را ، هزار آفرین بر این خواب‌خوش !

آقای ظریف ، رییس آقای ظریف و رییس‌رییس آقای ظریف : دست‌کم هنگامی‌که پلیس انسان‌نمای سعودی با فتوای همین نامردمان ، دو نوجوان ایرانی را در فرودگاه به اصطلاح بین‌المللی جده مورد تجاوز قرار دادند ، می‌بایست « دست به قلم » می‌شدید ! اگر اقدام دیگری نمی‌کردید که نکردید .

آقایان : روزی که جرثقیل سقفی را بر روی یک تن از دانشمندان هوا و فضای ایرانی در جریان حج امسال انداختند و او را کشتند ، می‌بایست « دست به قلم » می‌شدید ! اگر اقدام دیگری نمی‌کردید که نکردید .

آقای ظریف ، رییس آقای ظریف و رییس‌رییس آقای ظریف :‌ در آن هنگام که بیش از 500 تن ایرانی را انسان‌نمایان سعودی با فتاوی چند انسان‌نمای دیگر به قتل رساندند و پیش از قتل بسیاری از آنان را دزدیدند و پس از شگنجه‌های بسیار وتخلیه‌ی اطلاعات با هم‌کاری ماموران اسرائیلی و آمریکایی ، به شهادت رساندند ، می‌بایست از « اغما » بیرون می‌آمدید و دست‌کم « دست به قلم »‌ می‌شدید ! اگر اقدام دیگری نمی‌کردید که نکردید ؛ نه امروز که کار را در سایه‌ی « خود را به خواب زدن‌ها » به این‌جا کشیده اید .

اکنون تنها راه باقی مانده آن است که « کناره‌گیری » کنید و در نتیجه ، راه‌ را برای تشکیل یک دولت « ملی » باز کنید .

یک‌شنبه 20 دی‌ماه 1394 ـ هوشنگ طالع

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.