« خط قرمز » برای هر آب و هوا

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

iran-sanctions

با وجود فرمان 9 ماده‌ای و بدون گرفتن تضمین از آمریکا در زمینه‌ی لغو تحریم‌ها به عنوان پیش‌شرط اجرای برجام  ، دولت یازدهم به عملیات یک‌جانبه برای اجرای « برجام » ( برنامه اقدام مشترک برای به بند کشیدن و اسارت ملت و مردم ایران )‌ شتاب می‌بخشد ؛ البته با در نظر گرفتن « خط قرمز ها» .

جالب این‌جاست که این « خط‌های قرمز » به گونه‌ای طراحی شده اند که می‌توانند خود را با هر شرایطی وفق دهند و یا به گفته‌ی دیگر قابلیت کاربرد در هر شرایط « آب و هوایی » را دارا می‌باشند .

با حفظ « خطوط قرمز » دستور برچیدن سامانه‌های گریز از مرکز ( سانتریفوژهای ) نطنز به مورد اجرا در می‌اید . رییس سازمان انرژی اتمی برای آماده سازی « بتون‌ریزی » قلب رآکتور اراک به چین می‌رود و در برنامه‌ریزی‌ها برای این         « ‌پیروزی بزرگ » پیش بینی شده است که آمریکایی‌ها نیز در « ‌جشن بتون‌ریزی » در کنار مقام های چینی و سازمان انرژی هسته‌ای جمهوری اسلامی ، به رقص ( ببخشید : حرکات‌ موزون ) و پای‌کوبی به پردازند .

در اقدام دیگری ( البته با حفظ خط‌های قرمز » ) مقام های کارگزاری ( آژانس ) بین‌المللی از « ته‌مانده‌ی » دانشمندان هسته‌ای  به صورت نوشتاری و با واسطه‌گری مقام‌های سازمان انرژی هسته ای ، بازجویی به عمل آوردند و نیز فیلم‌برداران خارجی در راستای خواست آژانس ، از تاسیسات هسته‌ای به سبک هالیود ، فیلم برداری کردند .

دست‌آخر هم رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح اعلام کرد که ما محدودیت های برجام ( برنامه‌ی جامع اقدام مشترک برای اسارت و به بند کشیدن ملت و مردم ایران ) را در باره برد 2000 کیلومتری موشک‌ها و … رعایت می‌کنیم .

این پیروزی‌ها با شکست کامل آمریکا روبروست :  پرونده‌ی آزمایش موشک دوربرد ایران در شورای امنیت در دست بررسی است و دولت جنایت‌کار آمریکا که از عقب‌نشینی های آشکار جمهوری اسلامی بیش از پیش دلیر شده است ، اعلام می‌دارد که ما هم‌چنان همه‌گزینه‌ها را روی میز داریم  و ساخت « بمب‌های سنگر شکن » برای نابودی تاسیسات هسته‌ای ایران  را پی می‌گیریم و تحریم‌ها هم اگر برداشته شوند ، به آسانی بازگشت‌پذیراند .

شنبه 16 آبان 1394 ـ هوشنگ طالع

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.