هیچ‌کس دیگر این سخنان را باور نمی‌کند

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هوشنگ طالع   
برای پذیراندن قراداد ترکمان‌چای هسته‌ای به مردم و ملت ایران ، غرب همه‌ی چاکران خود را وارد بازی کرده است . وزیر امورخارجه‌ی فرانسه می‌گوید : بدون بازدید از مرکزهای نظامی «‌هرگز » و اسرائیل : قرارداد را « قرارداد بد » می‌نامد و حکومت عهد دایناسورها در عربستان سعودی : تهدید می‌کند اگر این قرارداد بد را با ایران امضا کنید ، ماهم بمب اتمی می‌سازیم ؟!
این گفته‌ها ، گرچه به ظاهر در دشمنی با ملت ایران است ؛ اما در حقیقت برای آن است که با ایجاد جو مسموم در پناه تبلیغات داخلی که حتا تامین « آب آشامیدنی » مردم نیز به پذیرش قرارداد ترکمان‌چای هسته‌ای گره زده شده است  ، آمریکا بتواند این قرارداد شوم و مغایر با حق‌حاکمیت‌ملی و استقلال  را  بر مردم و ملت ایران تحمیل کند .
هر روز که به پایان مدت نزدیک می‌شویم ، بازیگران تازه‌ای وارد صحنه می‌شوند . گرچه آنان به ظاهر از موضع مردم ایران سخن می‌گویند ؛ اما در همان راستای پذیراندن قرارداد ترکمان‌چای هسته‌ای به مردم و ملت ایران ،‌ قرار دارند .
دو سه روز پیش ، آقای ریاست مجلس شورای اسلامی در همایشی عنوان کردند که این آمریکایی‌ها بودند که درخواست مذاکره با ما را کردند . ما هم گفتیم به یک شرط . آن هم این که حق غنی‌سازی ایران شناخته شود. آن‌ها پذیرفتند و  به ما سند کتبی دادند و حالا فرافکنی می‌کنند ؟!
جناب دکتر لاریجانی : مردم ازاین حرف‌ها زیاد شنیده‌اند ؛ اگر مدرک نوشتاری داده‌اند ،  آن را منتشر کنید .  ایران بر پایه‌ی قرارداد ان پی تی ، حق غنی سازی دارد . شناخت این حق از سوی آمریکا چه ارزشی دارد ؟
دو دیگر این که بر پایه‌ی ان پی تی ، حق غنی سازی ما بی‌کران ( ‌نامحدود )‌ است . سند را منتشر کنید تا مردم و ملت ایران بداند که آمریکا ، غنی سازی را تا چه میزان به رسمیت شناخته است ؟ حق غنی سازی 5/3 درصدی یا « عروسک‌بازی هسته‌ای » ؟!
آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی : نظر سنجی‌ها و گزارش‌هایی که شما به آن‌ها دست‌رسی بهتر و گسترده‌تری دارید ، ‌نشان‌می‌دهند که مردم این حرف‌ها را باور ندارند و با پذیرش ترکمان‌چای هسته‌ای مخالف‌اند . شما در این موقعیت ( جدا از این که چگونه آن را به دست آورده‌اید ) دارای مسئولیت سنگین هستید . به راستی شما هم بر این باور‌اید که تامین « آب آشامیدنی » ‌مردم نیز در گرو پذیرش رقیت آمریکاست . برای یک بار هم که شده با مردم و در برابر آن 400 هزار رایی که به نام شما در صندوق‌ها ریخته شده است ،‌ احساس مسئولیت کنید .
از یاد نبرید که تاریخ ، داور بی‌گذشتی است .
 
شنبه 23 خردادماه 1394 ـ هوشنگ طالع  

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.