نامه ارژنگ داوودی به آزادی خواهان جهان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

آزادی خواهان جهان ، هم میهنان گرامی
سازمان ها و نهاد های بین المللی حقوق بشری
ضمن قدردانی از تمامی آنانی که در طول اعتصاب غذای من تا کنون از خواسته های حداقلی و حقوق بشری اینجانب پشتیبانی کرده و با خانواده ام همدردی داشته اند موارد زیر را به اطلاع همگان می رسانم.

پزشک زندان برای معالجه اینجانب شرط و شروط می گذارد و از من می خواهد متنی را امضا کنم که در صورت بروز هرگونه حادثه سوء ، بری الذمه باشد. یعنی می خواهد که عملا حکم قتل خود را امضا نمایم !؟

۲.پرستار زندان متقلبانه فشار خون مرا ۱۰ بر روی ۸ گزارش می کند در حالیکه دستگاه فشار خون ….. متعلق به یک زندانی آن را ۷.۵ روی ۶ نشان می دهد !؟

۳.رئیس بند با بی تفاوتی محض به همین اکتفا می کند که بگوید اعتصاب غذا غیرقانونی است !؟

۴.رئیس حفاظت زندان می گوید خواسته هایت منطقی است ولی اعتصاب را بشکن و آن را مکتوب کن تا ما بتوانیم نرم نرمک خواسته های کشدارت را رسیدگی کرده و به مقامات بالاتر منعکس کنیم !؟

۵.پاسدار بند می گوید این همه آدم در این زندان مرده اند این هم یکی دیگر روی بقیه !؟

۶.مدیر داخلی زندان می گوید مگر ما گفتیم که غذا نخورد برود غذایش را بخورد !؟

۷.دادیار زندان دستور رسیدگی به موضوع از سوی دادستانی را مسکوت می گذارد زیرا که حتما اینگونه دستورات را صوری و فرمایشی می داند !؟

۸.معاون قضایی زندان که در تاریخ ۸/۲/۸۷ به طرزی غیرقانونی با پذیرش من در زندان رجایی شهر موافقت کرده می گوید که چون زندانی انقلاب تهران هستم ربطی به حوزه کرج ندارد و بدین طریق از خود سلب مسئولیت می کند !؟

۹.مدیر زندان می گوید فعلا ما حکومت می کنیم و هرطور دلمان بخواهد تصمیم می گیریم اگر اینها – زندانیان سیاسی – توانستند حکومت را از ما بگیرند هر چه خواستند بکنند!؟

۱۰.مدیر کل زندان ها از مدیر زندان می خواهد که ترتیب ملاقات با خانواده ام را بدهد ولی مدیر زندان موافقت نمی کند و می گوید فعلا بگذاریم تا خوب تنبیه شود و مجبور شود اعتصابش را بشکند !؟

۱۱. قاضی ناظر دادگاه انقلاب می گوید باید دوباره اورا به زندان بندر عباس تبعید کنیم شاید اینبار آدم شود !؟

۱۲.قاضی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب می گوید این آدم … و ضد انقلاب است !؟

۱۳.معاونت امنیت میگوید خانواده اش با رسانه های خارجی مصاحبه می کنند، برود خواسته هایش را از آنها بخواهد !؟

۱۴.مدیرکل حقوق شهروندی میگوید در رابطه با این زندانی تخلفات عدیده ای صورت پذیرفته است ولی کاری از ما برنمی آید !؟

۱۵. دادسرای انتظامی قضات میگوید تخلفات نسبت به این زندانی و خانواده اش محرز است ولی مادامی که سلب مصونیت نشده باشد نمیتوان مقامات قضایی را محاکمه کرد !؟

۱۶. ورهبر رژیم میگوید پیغمبر (ص) در غزوات به آنها که در کنار او نجنگیده بودند از غنایم چیزی نمیداد یعنی هر که برای رژیم حاکم جار نمی زند و گلو پاره نمیکند حق حیات و معاش ندارد!؟

۱۷….و…و…

آزادگان جهان

آیا میتوان رعایت حقوق بشر را از صدر تا ذیل کارگزاران چنین حکومتی انتظار داشت!؟

آیا به رژیمی که سران و رهبران آن به دنبال محو یک کشور عضو سازمان ملل از صفحه روزگار است میتوان اعتماد کرد که حقوق زندانیان به ویژه زندانیان سیاسی را محترم بشمارد!؟

آیا رژیمی که در آن عمامه های سیاه وسفید نشانه بارز اعمال تبعیض میان سطوح بالای حکومتگران است میتواند مردم عادی را به حساب بیاورد و به حقوق شهروندی آنان اندک اعتنایی داشته باشد!؟

آیا ۶۴ روز اعتصاب غذای یک زندانی ۵۷ ساله دل هر آزاده ای را در هر گوشه دنیا به درد نمی آرد و بی توجهی مفرط مسئولین زندان و پزشکان و … آنها را مات و متحیر نمی سازد!؟

اینک که وارد شصت و پنجمین روز اعتصاب غذا شده ام به تمامی جانباختگان راه آزادی بشر درود می فرستم و از آزادگان جهان ، انسان های دمکرات منش ، نهادهای حقوق بشری بخصوص شورای حقوق بشر سازمان ملل بویژه شخص دبیرکل ، جناب آقای بان کی مون مصرانه می خواهم که رژیم حاکم بر ایران را ملزم به رعایت اعلامیه جهانی حقوق بشر نماید و در غیر اینصورت کرسی نمایندگی آن را در سازمان ملل به تعلیق درآورد.

اینجانب نیز تا پای جان برسر آرمان های ۲۰۰ ساله آزادی خواهی و دمکراسی خواهی در ایران پای می فشارم.

به امید پیروزی

ارژنگ داودی

معلم ، شاعر، نویسنده ، زندانی سیاسی

زندان رجایی شهر

انتشار از کمیته گزارشگران حقوق بشر

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.