جزایر سه گانه ایران در خلیج فارس همیشه ایرانی خواهند ماند!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

مرزهای استعمار ساخته انگلیس در خاورمیانه همواره دستمایه تفرقه در منطقه بوده و در کنار ادعاهای واهی برخی از کشورها باعث بروز تشنج می شوند.

سال ها حضور انگلستان در منطقه خلیج فارس و تلاش‌هایش برای ایران زدایی از حوزه تمدن ایرانی و تضعیف و تجزیه ایران، مانند جدا کردن هرات و بحرین و کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، در کنار ضعف و وابستگی پادشاهان قاجار و پهلوی و بی کفایتی و ناتوانی جمهوری اسلامی در تامین منافع ملی ایران، همگی باعث شده اند تا همسایگان ایران در طمع‌ورزی به خاک ایران جری شوند. ملت ایران، همانگونه که همراهی اروپا و غرب و شرق را در جنگ عراق علیه ایران فراموش نکرده و با وجود عدم موافقت با حاکمیت جمهوری اسلامی برای دفاع از سرزمین و شرف ملی خود به پا خاست و ایستادگی کرد و خیلی ها در این راه جان باختند و بیگانه را به عقب راندند، امروزه نیز جدا از هر گونه مخالفت با عملکرد و رفتار ضد بشری رژیم جمهوری اسلامی، در برابر ادعاهای واهی امارات متحده عربی و همراهانش در کشورهای حوزه خلیج فارس و دولت های عربی و هر مدعی دیگر خواهند ایستاد.

اگر چه ریشه این ادعاهای واهی امارات متحده عربی در توافق نامه بی‌خردانه‌ای می باشد که رژیم پهلوی با واگذاری بحرین و تفاهم با انگلستان در خصوص بازپس گیری مناطق اشغال شده ایرانی توسط بریتانیا، امضا کرده است، اما این امر نافی حقوق تاریخی و سیاسی ملت ایران بر جزایر سه گانه خود در خلیج فارس نمی شود. ملت ایران برای سربلندی خود تلاش کرده و از توفان‌های روزگار و گزند هجوم های اعراب، مغول ها و تاتارها و … بیرون آمده است. امروز نه دوران استعماری قرون گذشته است که شاهان ببخشند و ملت نداند و نه ایرانیان زیر بار سند ننگین دیگری می روند.

حزب جمهوری خواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران بر تمامیت ارضی ایران تاکید دارد و بر این باور است که رفتارهای نادرست رژیم حاکم، در کنار میراث نابسامان حکومت‌های پیشین، باعث بروز تشنج در منطقه بوده و به کشورهای حوزه خلیج فارس هشدار می‌دهد که در طمع خود به خاک ایران تجدید نظر کنند. از دولت های اروپایی نیز می‌خواهد به جای دمیدن در آتش اختلاف در منطقه، بهتر است، برای استقرار دموکراسی و حقوق‌بشر تلاش کنند تا دنیا مکان بهتری برای زیستن شود.

تمامیت ارضی ایران انکار ناپذیر است

اول آبان ماه۱۴۰۳ خورشیدی برابر با ۲۲ اکتبر ۲۰۲۴

حزب جمهوری خواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران ( عضو جبهه ملی ایران)

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.