دعوت به بحث آزاد جمعه ها با حزب جمهوریخواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران موضوع: آموزش عالی و وضعیت دانشگاه‌ها در ایران؟‎‎

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دعوت به بحث آزاد جمعه ها با حزب جمهوریخواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران

دوستان و رفقای گرامی حاکمیت جمهوری اسلامی چنگال خود را در تار و پود جامعه ایران فرو برده و به نام دین بر تمامی امور زندگانی و کشوری دخالت می‌کند. یک هفته دیگر مدارس و دانشگاه‌ها باز می‌شوند. اما وضعیت آموزش عالی و شرایط برای استادان و کارکنان دانشگاه های کشور یکی از دوران‌های اسفناک خود را می‌گذرند. طی سال‌های گذشته، به ویژه پس از جنبش-زن-زندگی-آزادی، بسیاری از استادان از تحصیل محروم، اخراج یا بازنشسته شدند و همینطور بسیاری از دانشجویان از اجازه تحصیل محروم گردیدند. علت چنین وضعیتی مشارکت استادان و دانشجویان در جنبش-زن-زندگی-آزادی بود.

فردا جمعه بیست و سوم شهریور برابر با سیزدهم سپتامبر۲۰۲۴ دو تن از اساتید جمهوریخواه، سوسیال دموکرات، لائیک وآزادی‌خواه در جلسه بحث آزاد حزب جمهوری‌خواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران – عضو جبهه ملی ایران – به عنوان سخنران شرکت کرده و نظرات خود را در ارتباط با آموزش عالی و وضعیت دانشگاه‌ها در ایران بیان می‌کنند از شما دعوت می‌شود در این بحث آزاد شرکت کرده و نظرات خود را بیان کنید.

موضوع :آموزش عالی و وضعیت دانشگاه‌ها در ایران ؟

آذین موحد : استاد دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران، عضو حزب ایران، عضو شورای مرکزی جبهه ملی ایران

احمد احمدی : استاد ارشد اقتصاد دانشگاه در سوئد، عضو نهاد راهبردی و مشاور ارشد حزب جمهوری‌خواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران

زمان : جمعه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۳ خورشیدی، برابر با ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴

به وقت اروپای مرکزی از ساعت ۱۹۳۰ تا ساعت ۲۱۰۰ دقیقه به وقت ایران : از ساعت ۲۱۰۰ تا ساعت ۲۳۳۰ دقیقه

به وقت شرق امریکا از ساعت ۱۳۳۰ تا ساعت ۱۶۰۰دقیقه به وقت کالیفرنیا از ساعت ۱۰۳۰تا ساعت ۱۳۰۰ دقیقه

گرداننده جلسه : اسفندیار خلف، عضو نهاد راهبردی حزب جمهوری‌خواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران

محل برگزاری : تالار زوم همسازی ملی جمهوریخواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران

https://us02web.zoom.us/j/85385591746?pwd=NFpOVWxUWmRVV3ZnMjdneGhOL2owUT09 : لینک ورودی

Président et Porte-Parole du Parti Républicain Social-démocrate et Laïque d’Iran

در صورت نیاز به پشتیبانی با ایمیل ما تماس بگیرید prsdliran@gmail.com

مطالب مرتبط با این موضوع :

جمعه ها با شما، بحث آزاد حزب جمهوریخواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران, موضوع: چرا گروگانگیرهای جمهوری اسلامی دور زدن قوانین بین المللی است؟

بحث آزاد جمعه ها با حزب جمهوریخواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران چرا گروگانگیرهای جمهوری اسلامی دور زدن قوانین بین المللی است؟ نیره انصاری :

مطالعه بیشتر

یک پاسخ

  1. در اغاز از سایت گویا می پرسم که چرا شما ما را برای فرستادن یک نظر اینهمه شکنجه میکنید. ما در ایرالن نمی توانیم در شرکت شما مشارکت کنیم. شما اینرا بفهمید. و چون نتوانستم بفرستم برای شما می فرستم. پاسخی ست به خانم الاهه بقراط. مقاله را در پائین برگه می گذارم.
    با احترام و درود به شما خانم الاهه بقراط ایکاش یک ذره شجاعت و درایت و سواد و فلسفه سیاسی در وجود لاکچری شاهزاده رضا پهلوی بود. هر کس جای این آقا میبود جنمش بیش از ایشون می بود. ایکاش یک ذره از دلقک سابق و سرباز شجاع امروز و رئیس جمهور اوکراین زلنسکی یاد میگرفت. البته که ما دچار اٰژدهای اسلام ضد بشر و قرآن این دستوالعمل قتل و جنایت و غنیمت گیری زنان و دختران پسران هستیم اما یکی دیگر از مصیبتهای ایران این اپوزیسیون و خصوصا شما خارج نشینان هستید که اصلا به فکر ایران نیستید. همتان در سرگرمی های دوستانه و فرقه ای خودتان گرفتارید. عجب بدبختی هولناکی ست. من چندین بار مقالات کیهان را خواندم اما واقعا دیگر رغبتی به خواندن آنها ندارم. چرا که چیزی برای گفتن ندارند. کیهان میتوانست در دفترش را به روی چپ و راست و میانه بگشاید و توانا شود. اما واقعا یک مشت انسان های بی عرضه و کم سواد و مدعی و چسبیده به پست و متحجر شده اند وارثین شخصیت های درخشانی همچون هوشنگ وزیری و احمد احرار. البته همینها برای «اعلاحسرت رضا شاه» خوب است. فقط شما فکرش را بکنید که این شاهزاده یا نبود و یا حالا که هست شجاع و باسواد و سخنور می بود. واقعا کار این رژیم ضد انسان و ضد ایران با یک رهبری کارآمد و جنمدار ساخته خواهد شد.
    روزنامه نگار خانه نشین از تهران میدان شوش
    یوسف میم از جنوب تهران
    news.gooya.com/2024/09/post-90633.php
    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.