به اعدام رضا رسایی و اعدامها در ایران وسیعا اعتراض کنید!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

جمهوری جنایتکار اسلامی سحرگاه سه شنبه شانزدهم مردادماه، رضا رسایی، از بازداشت شدگان انقلاب زن زندگی آزادی را  در زندان دیزل آباد کرمانشاه اعدام کرد.
رضا (غلامرضا) رسایی، ۳۴ ساله، اهل شهرستان صحنه، اواسط مهرماه سال گذشته توسط شعبه دوم دادگاه کیفری یک کرمانشاه، از بابت اتهام مباشرت در قتل عمد نادر بیرامی، رئیس اطلاعات سپاه پاسداران شهرستان صحنه به اعدام  شد و این حکم اوایل دی‌ماه در دیوان عالی کشور به تأیید رسید.
حکم ظالمانه اعدام رضا رسایی در شرایطی اجرا شد که او در مدت حبس تحت شکنجه های جسمی و روحی  قرار گرفته بود و به او و خانواده اش حتی اجازه ملاقات آخر هم ندادند. جمهوری اسلامی که از خشم و نفرت عمومی مردم نسبت به چنین اقدامات جنایتکارانه ای آگاه است، اجازه نداد که رضا رسایی در آرامستان شهر صحنه دفن شود. او را در گورستان دوره افتاده ای با تدابیر امنیتی  شدید به خاک سپردند و به مردم اجازه حضور در این قبرستان را ندادند و تنها مادر و خواهر و برادر رضا توانستند در خاکسپاری حضور یابند. ما ضمن ابراز همدردی با خانواده و بستگان رضا رسایی پیمان می بندیم که قاتلان رضا رسایی را راحت نخواهیم گذاشت.
رژیم درمانده اسلامی در سایه ایجاد فضای جنگی و “گرفتن انتقام سخت از اسرائیل و آمریکا” دارد از مردمی انتقام می گیرد که با اعتراضات خود این رژیم را به سراشیبی سقوط انداخته اند. جنگ ما مردم، با جمهوری اسلامی است و اجازه نخواهیم داد که تقلاهای نظامی رژیم،  مبارزه انقلابی ما برای سرنگونی جمهوری اسلامی را تحت الشعاع قرار دهد.
جمهوری اسلامی نقشه اجرای اعدامهای بیشتری را در دستور خود دارد چرا که فکر می کند با راه انداختن کشتار بیشتر می تواند جلو گسترش مبارزه مردم را بگیرد. اما مردم ضعف و ناتوانی و شکست این رژیم را بارها تجربه کرده اند و مقهور قدرت پوشالی جمهوری اسلامی نمی شوند. کمیته بین المللی علیه اعدام همه مردم معترض، نهادها و تشکلهای کارگری و مردمی، سازمانها و احزاب سیاسی را فرامی خواند که با صفی متحد در مقابل آدم کشی حکومت قد علم کنند. اعدام در ایران در هر شکلی که باشد هیچ معنایی جز اعلان  جنگ به مردم ایران ندارد. در این جنگ همه ما موظف به دفاع از موجودیت و هستی خود هستیم و لازم است با گسترش اعتراض و مبارزه  تقلاهای رژیم برای تداوم عمر ننگینش را به ناکامی بکشانیم. در هرجا که هستید از کارخانه، مراکز کار، مدرسه و دانشگاه و خیابان و در شهر و روستا با شعار نه به اعدام و اعدام قتل عمد حکومتی است علیه توحش جمهوری اسلامی به میدان بیایید. در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۰و ۱۱ اوت در اعتراض جهانی علیه اعدام ها شرکت کنید و اراده متحد خود برای متوقف کردن ماشین آدمکشی جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارید.

کمیته بین المللی علیه اعدام
۱۶ مرداد ۱۴۰۳- ۶ اوت ۲۰۲۴

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.