ملاقات حضوری جعفرعظیم زاده وجمیل محمدی با خانواده شان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

ملاقات حضوری جعفرعظیم زاده وجمیل محمدی با خانواده شان

پیش از ظهر امروز که خانوادهای جعفرعظیم زاده وجمیل محمدی طبق معمول همه روزه، برای پیگیری وضعیت این دوفعال کارگری به زندان اوین مراجعه کرده بودند، خواستار ملاقات با آنان شدند. بالاخره برای نخستین بار با موافقت قاضی مربوطه این ملاقات بعد از ساعت ۱۱ برای مدت کوتاهی صورت گرفت.

هردوفعال کارگری علیرغم مشکلات بسیاری که برای خود وخانواده شان پیش امده است، با روحیه ای بالا در این ملاقات حضور یافته وجعفرعظیم زاده از طرف هر دو اعلام داشت که ما ضمن محکوم کردن تعرض حکومت برای جلوگیری از تجمع کارگران در روز جهانی کارگر درمحل وزارت کار که دراعتراض به اجرا نشدن ماده ۴۱ قانون کار در مورد مزد سال۹۳ صورت گرفت ، همچنان برمطالبات برحق کارگران ایران که حداقل آنها در طومار۴۰ هزارنفری کارگران به صراحت بیان شده ودر اطلاعیه ها وبیانیه های اتحادیه آزاد کارگران نیز منعکس شده است مصرانه پافشاری میکنیم.

در این ملاقات هر دو مراتب تشکر وقدردانی عمیق خودرا ازهمه محافل ، فعالین وتشکلهای کارگری بواسطه حمایتهائی که از ایشان وسایرکارگران دستگیر شده بعمل آوردند، اعلام داشتند.

اتحادیه آزاد کارگران ایران ضمن تاکید بر رفع فوری باز داشت این دو عضو خود، خواستار آزادی فوری وبی قید وشرط همه کارگران زندانی است.

اتحادیه آزاد کارگران ایران

۱۷/۲/۱۳۹۳

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.