گذری بر انقلاب ۵۷ و نظری بر ساماندهی ایران فردا 

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

 

 ۱-  هر کوششی در جهت تطهیر خمینی، نویسنده کتاب ولایت فقیه و حکومت اسلامی و طرفدار شیخ فضل‌الله نوری و رهبر شورش ۱۳۴۱ از یک سو و نقش طرفداران اسلام راستین مانند شریعتی و بهشتی و بازرگان و یزدی و پیمان و مجاهدین و… از سوی دیگر که می خواستند دموکراسی و آزادی و استقلال و سوسیالیسم را با تعالیم اسلامی در ایران برقرار کنند دور از واقعیت و به زبان ایران فردا است.

۲- کم ارزش دادن به واقعیت‌های گفته شده در بالا از سوی برخی نشان میدهد که متاسفانه هنوز هستند کسانی که به حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی باور دارند.

۳- تلقین ناراستی های دین اسلام در اداره جامعه و عطش تلفیق دین و سیاست در طول تاریخ پانصد ساله اخیر در تار و پود مناسبات اجتماعی مردمان ما آنچنان پررنگ بوده است که نمیتوان از کنار آن گذشت و باید با آن برخورد آشکار و مسئولانه کرد. 

۴- بار ها گفته و نوشته‌ام و باز می‌نویسم و میگویم که خطر دخالت دین در امور کشوری ایران فردا هنوز به مقیاس بزرگی در جامعه ما وجود دارد و اگر روشنفکران لائیک درست عمل نکنند یقینا در آینده باز هم جامعه را به سوی شکست و نابودی خواهند برد.

۵- برای نمونه خوبست به فعالیت ها تبلیغاتی و پر خرج و برج، ارائه تحلیل ها عوامفریبانه، دست یازیدن به مقاومت های خالی از منطق برای تطهیر و طهارت اسلام دولتی و / یا دولت اسلامی و دفاعیات مدام افرادی مانند سروش و احمد‌نژاد و آخوند‌های مکلا و …  از اسلام راستین و قرآن و محمد و…  به دقت توجه کنیم. 

۶- به راحتی خواهیم دید که نه تنها تعداد آنان اندک نیست بلکه امکانات مادی و انسانی زیادی نیز در اختیار  دارند  و هدف و مرکز ثقل جمع اورنده‌شان اسلام و حاکمیت اسلامی است.

۷- اما جریانات جمهوری خواه مترقی و دموکرات و لائیک پراکنده‌اند و بخش بزرگی از آنها هنوز از بیان روشن واژهای لاییک و لائیسیته ابا دارند، یکی میگوید سکولاریسم و دیگری میگوید جدائی دین از حکومت و . . . و متاسفانه در این طیف گسترده نا متشکل، با وجود حضور افراد مدعی روشنفکری و اندیشمندی و استادی به تفاوت های ماهوی این مفاهیم توجه نمی‌شود. 

۸- اسلامیون به راحتی می توانند با توجه با ایمانشان که اسلام است تشکل پیدا کنند و بخش بزرگی از جامعه را که مسلمان است، با خدعه و بی خدعه، طرفدار خودشان کرده و به نیروی اجتماعی بدل کنند.

۹- ما جمهوری‌خواهان طرفداری لائیسیته و آزادی و استقلال و دموکراسی و مخالفان فقر و استثمار و حکومت استبدادی و حاکمیت دینی و عقیدتی هنوز نمی‌دانیم چگونه عمل خواهیم کرد؟ هنوز برنامه اجتماعی و سیاسی مشترک برای اداره منطقی جامعه فردا،  که به سرعت حرکت کهکشان ها در حال تغییر است نداریم! 

۱۰ – اگر امروز آماده نشویم یقینا فردا بازنده خواهیم بود. 

فرهنگ قاسمی سخنگوی حزب جمهوری خواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران – همسازی ملی جمهوری خواهان

مطالب مرتبط با این موضوع :

31 پاسخ

  1. با درود!
    زمان شاه در حقیقت ما در جزیره ای بودم که دورتا دورمان را نجاست فرا گرفته بود. آخوند و ملا و مداح و طلبه در این جزیره از تولد تا مرگ از پوشک ما تا کفن را زیر نظر داشتند از حیض و نفاس و غایط ما را با چشیدن و مزمزه کردن حلال و حرامش تشخیص و مشخص می کردند. می توانستند زنان ما را حلال یا حرام و فرزندان ما را حلال یا حرام اعلام نمایند. ما می بایست از این جزیره نجاست با دل به دریالی ناپاکی زدن بیرون رویم، برای همین مجبور بودیم شناکنان و غوطه خودن در این مرداب نجاست و قتل عام شدنمان بدست خودمان و زاینده گان در همین کشور که نامش ایران آخوند و ملا و مداح و طلبه گذر کنیم. حالا کم کم داریم به ساحل پرسش و پاسخ بر آئیم که چرا نتوانستیم برای برو رفت از این جزیره و گذار از نجاستستان که نامش اسلام و تشیع است قایقی و قایقهائی و کشتی و کشتی هائی بسازیم تا بیشرفانی همچون خمینی که خودشان در هزار و چهارصد سال از خونآشامی اسلام و تشیع گفته بودند را سر کار آوردیم و روشعنفکرانی همچون حاج احمد سلامتیان و بنی صدر و فرخ نگهدار و بازطرگان و صبالغیان و ملی ها و ملی مذهبی ها و جبهه ملی ها در برابرشان زانو زدند و با دلالگی و بازاری بازی ما را در دریای نجاست اسلام و تشیع انداختند. اما اینک ما مردم بید ار شده ایم. این بیداری در سرتاسر ایران دیده و شنیده می شود. فقط باید این آگاهی را به سرعت گسترش داد. یکی از سایتهائی که به این آگاهی اقدام کرده سایت رنگین کمان است و دیگری سایت کوچه است. عیب سایت رنگین کمان گم نامی آن است. طوری که شخص من جدیدا با آن آشنا شده ام. به نظر من حتما باید شما سایتتان را در پیشخوان سایت گویا به گنجانید. پس باید گفت که مکردم ایران برای اولین بار به اسلام واقعی آگاهی کامل پیدا کرده اند. آگاهان به این آگاهی باید به سرعت دانسته ها ذو دریافتهای خودشان را به دیگران سرایت دهند. ما مردم مقصر اصلی وجود داعش طالبان بوکوحرام ترور های اروپا و آمریکا و یهودی کشتی در آرژانتین و تمکامی نا آرامی ها و ترورهای این ۴۳ سال اخیر هستیم. اگر نیستیم شما مشابه اینها را در پیش از ۱۳۵۷ در سراسر جهان پیدا کنید. ممنون از توجهتان. امیدوارم این نوشته را منتشر کنید.

  2. با درودهای فراوان به آقای فرهنگ باید بگویم که هم آنچه رات شما نوشته اید وارد است و هم آنچه را نظر دهند ن ر از تهران نوشته است. من از لطف سایت شما کوچه را هم دریافتم و در سایت کوچه با آن همه مسائیل و با درستی آشنا شدم. از ۵-۶ ساعت پیش تا حالا در حال دیدن سایت کوچه هستم. من اصفهانی هستم و باید با صداقت بگویم که آدمی بیشرف همچون احمد سلامتیان را از بچگی می شناسم. این بیشرف وقتی ما سیزده چهارده سالمان بود وقتی در برابر نام آن آدمکش و خونخوار قهار یکبار صلوات میفرستادیم او ما را با همان لاتبازی ای در این ویدیو می بینیم ما را تحقیر می کرد و میگفت: « وقتی نام امام خمینی میاد باید سه تا صلوات بفرستید». این مردک یک حقیر به تمام معنا ست. یادم است همیشه با زنش چندین قدم فاصله داشت و جلو جلو می رفت. من از ساین شما تقاضا می کنم، همچنانکه من آدرس سایت شما را در آنجا گذاشتم شما نیز آدرس سایت کوچه را در سایتتان بگذارید. حیف است که در این محدوده و این راه
    رقابت باشد. شماها باید همکار باشید و همکاری کنید. ببینید:
    یک فیلم کمتر دیده شده از درد دل تلخ و غمگینانه شاه در روزهای آخر
    انتشار دو ویدیوی رسواگرانه از دو تحلیلگر معروف سیاسی
    با سپاسگزاری از سایت پر ارزش شما
    به نظر من اینها مسائل ملی ست و سزاوار نیست که چشم و همچشمی و رقابت در آنها باشد. هم سایت شما و هم سایت کوچه در راستای منافع ملی و میهنی ست.

  3. در سال ۱۳۵۷ که امیدوارم روزی این تاریخ نحس و نکبت حمله ی ضد بشران پیرو محمد به ایران به تاریخ میلادی و یا تاریخ هخامنشی دگرگون شود، بله در سال ۱۳۵۷ ایرانیان با دست خودشان، خودشان به دار آویختند و رقص مرگشان تا همین امروز ادامه دارد. این مردم در چنان گرداب هائلی گرفتار آمده اند که یهودیان خیبر و یهودیان اوشویت و گرفتارالن اردوگاهای مرگ نازی. جالب است که آن مردک بیشرف حاج ابراهیم یزدی حکومت شاه را با نازی ها نه تنها برابر که بدتر میداند. آن بیشرف که حالا سقط شده به همراه آن مردک لمپن بیشرف حاج احمد سلامتیان ازش چنان زوزه هائی در میرود که واقعا از زوزه های نازیها بر علیه یهودیان بدتر و شنیع تر و خشن تر است. او به ما و بچه محلهامان تشر میزد که باید حتما خمینی ملعون را اما بنامیم و برای شنیدن نامش دست کم سه بار الله اکبر و سه بار صلوات در کنیم…
    کسی از خانواده ی من برایتان نظری فرستاده اما منتشر نکرده اید، شاید هنوز نخوانده اید، شاید هم براتان قابل چاپ نبوده است. اما شرافتا بروید سایت کوچه را پیدا کنید و فیلمهایش را ببینید. کارهای محکمی هستند. اگر چه من با ادبیات نظر ن ر از ایران موافق نیستم اما بودن چنین دردنامه ای واقعا واجب است. چرا که وقتی چنین حکومت وقیحی سر کار باشد چنین جنایتکارانی سر کار باشند انسان کنترلش را از دست میدهد. بروید سخنان خمینی را در وجوب قتل های رحمانی و قتلعامهای الهی بشنوید. سایت کوچه آنرا منتشر کرده است.

  4. من این مردک یکی از سران ارازل و اوباش را می شناختم. این حاج احمد سلامتیان واقعا جرثومه فساد اخلاق و فساد روانی و فساد سیاسی ست. از نزدیکان تاجرهای اصفهان و تهران است. من مطمین نیستم که او شخصا از افراد حکومت شاه را نکشته باشد. او در جنایتکاری هیچ کم ندارد و در ویدیوئی که منتشر شده به راهتی میتوان آنرا و او را بازشناخت. اینکه او برخ میکشد که صبح زود توانسته با روزنامه لوموند تماس بگیرد و حتا آن روزنامه مهم را انگولک کند وچه و چه…برای این است که به رقبای سیاسیش و مردم وبا زده ی آنروز هم لات بودن خودش را و هم نفوذ خودش را تا اروپا نشان دهد.اما در عین حال لنگ چند خروس از جیبش بیرون می زند یکی اینکه این بیشرف حلالزاده تا چه اندازه لات و عصبی ست و دوم اینکه تا چه اندازه خشن است، و سوم اینکه به هیچ وجه حتا در این لات بودن و خشن بودن صداقت ندارد. برای همین بعد از بیعتش با اماتم امتش خمینی حرامزاده ی فرزند امام حسین متجاوز به شهربانو ساسانی با سیدی دیگر به نام سید ابوالحسن بنی صدر که او هم تا مغز استخوانش مسلمان و با اسلامی سیاسی هم بود رفتند به فرانسه و در همان کشور کفار پنماهنده شدند. این از بیشرفی و حرامزادگی کل مومنین است که با اسلامشان نمی روند به مدینه فاضله یخودشان در عربستان و عراق پناهنده شوند و می روند به کشورهای کافران تا در آنجا بلیسند و بچرند و، و ..و پیشانی بر تربت امام حسین آن متجاوز قهار به دختر بچه یزدگرد ساسانی بگذارند و مهر سجود بر پیشانی حک کنند و خود را باز هم پیرو آن امام امت خون آشام بدانند که خودش هزار بار به خونآشامی اقرار کرده. برای همین من هم به نوبه ی خودم ستایشگر سایت شما و کوچه هستم که در این فضای آسمانی مجازی طرحهای نوئی را فرو افکنده اید. در ضمن چنانکه دوستی میگفت در شگفتم چرا سایت شما را من که کنجکاو هم هستم نمی شناختم.
    و حالا خواهید این نظر را منتشر کنید و نخواهید نکنید.
    با احترام

  5. در سال هزار و سیصد شصت دو گه به رهبری رسید. ایشون خودشان فرمودند خاک خلا بر سرمردمی که من رهبرشان بشوم. همان سال رهبری سرطان مغز گرفت پزشکان دستور پیوند مغز خوک را برای ایشون تجویز کردند. اما ایشون آنرا حرام اعلام کردند. آنگاه ایشون بر سر مناری سرش به عرش می رسید رفتند و سر آن منار نشستند و دعای ندبه را دعهای مطفه اعلام کردند و خواندند، آنگاه زیارت عاشورا را خواندند. آنگاه دکتر گرجی پدر تروریست نمعروف که پزشک خمینی بود از راه رسید از نردبانی که بر پای آن منار تا مغز رهبری گذاشته شده بود بالا رفت با خواندن آیت الکرسی و خواب کردن و هیپنوزیزیشن رهبری کاسه سر ایشان را برداشتند و مغر ایشان را تخلیه نمودند سپس مریدان رهبری پشت سر آن طبیب صف کشیدند و جبرئیل نیز وارد شد و امام عج که لباس مبدل از پشم سگ و خوک پوشیده بود و.ارد شدند اول جبرئیل از نردبان بالا رفتپشت سر او امام عج بود که حردم گاهی فکرکردند که خوک است و گاهی سگ است این بزرگوار در کاسه سر امام امت خامنه ای ریدند سپس نوبت به مَرَده رسید هر بسیجی سرسپرده و پاسدار سرسپرده و لاغیر از نردبان بالا رفتند و در کاسه سر رهبر معظم ریدند. نتیجه این شده که ایشون نه تنها از رهبر سابق سبقت و سرعتد گرفته بلکه حتا از امام عج نیز پیشتر رفته و حتا وانمود کرده که آن کس که از نردبان برای ریدن بالا رفته امام عج نبوده بلکه جانوری بوده که مادرش خوک بوده و پدرش سگ. ببینید که این رهبر بزرگوار برای بیرون راندن حتا امام عج هم تردید ندارند. اینهمه از تقاطع انواع نجاست از افراد مختلف و ترکیباتِ ترکیبی در فضای واقعی کله ی ایشون بوده. بزودی قرار در تله گوزیون حکومت اسلام ناب نمایش داده شود. امام خامنه ای دیروز در یارووزیون (مقصود ایشون یوروویزیون است) دیده اند که قرار است اندامهای خوک را به انسان بزنند و ایشون قر ار است ماجرای پیوند مغزشان را علنی کنند! حاتمی کیا قرار است فیلمی عنی میشن در این باره بسازد. رهبری فرمودند خودشان حاضرند رول خودشان را بازی کنند. حتا رهبری به شخص بنده فرمودند رول خارجه ای و اسلامی آن نقش است! عجب حاضر جوابند راهزن عن قلاب.

  6. ۴۳ سال مصیبت بزرگ! در اثر نادانی و تحجر و حماقت و اسلامیت. و البته تا دیر زمانی این مردم در همین منجلاب خواهند بود. برای اینکه آنهائی کمه می فهمند شجاعت و درایت ندارند تا به میان مردم نادان و احمق اسلامی شده بروند و آنها که در کمال حماقتند در همان تعفنگاه خون و کثافت و نجاست ماندگارند، چرا که به بوی گنداب خون حسین و خون علی اصغر و خونهای راست و دروغ دیگر عادت دارند و مهتادند. برای همین باید یک زمین لرزه بسیار بزرگ بیاید تا شاید این مردم نادان باورشان شود که خدائی وجود ندارد و اگر وجود دارد خداوندگار دانش و دانستن است و نه خداوندگار قصاص گر و حماقت محض که به موی زن و صدای زن و رابطه زن و مرد و به حرام و حلال کار داشته باشد. واقعا مردمی که به این چیزها عقیده داشته باشند سزاوارند تا در زلزله ای مهیب نابود شوند. شاید آنها که زنده میمانند باورشان شود که اگر خدائی هم هست در همین طبیعت و سرشت است و نه جائی دیگر.
    مرگ بر حماقت
    زنده باد خرد و دانش

  7. آنچه انقلاب ۵۷ نامیده می شود انقلاب نبود، بلکه یک خودکشی دسته جمعی بود که با کشتن خدمتگزاران ایران آغاز شد، خدمت گزارانی که حتما بنا بر تعریف انسان دارای معایب و محاسنی بودند، با آغاز این کشتار خدمتگزاران نوبت به کشتار جوانان و پیران رسید تا جائی که خود منقلبین و نه انقلابیون را هم زیر گرفت. ولی با همه ی باختها و تخریب ها و کشتارها و غارتها و نابودیها یک دستاورد بزرگ نیز داشت که نه برای ما ۴۰=۵۰=۶۰ ساله ها به بالا بلکه برای نسلهای آینده بسیار کارساز است و آن رو شدن دست های خونین اسلام و تشیع است و پاهای تا زانو در خون جلادان این دین ضد بشر. باید برای ایران و ایرانی پرسشی اساسی در ذهن پدیدار باشد و یا بشود که چطور ممکن است این دین در سرتاسر موجودیتش حتا یک روز بدون خونریزی و کشتار و قتل و تجاوز نداشته باشد. چطور ممکن است که کسی مسلمان باشد و امروز این پرسش اساسی را از خود نکند که چگونه پدران و مادرانش را مسلمان کرده اند و چگونه آنها را مسلمان نگه داشته اند. چگونه آنچه را باید سندرو.م تشیع و سندروم اسلامیش نامید مردم را وادار کرده تا از دستِ جنایات و کشتار و تجاوز این صاحب منصبان این دین برای زنده ماندن به علی و حسین و محمد و…خمینی و خامنه ای و ملا و مداح و طلبه و…که از اولین پله تا بر آخرین پله و بر بلندای منبر در خون غوطه ور ایستاده و نشسته اند پناه برد، به قرانی دخیل بست که دستورالعمل قتل و جنایت و تجاوز علنی و صریح به ساحت انسان است و عجبا که اینهمه را انسانیت و شرافت مینامند و رحمانیت. و در پایان این تند نویسی، بر ای محافظت از سرم که نپرانندش، اخطار میکنم، که بر هر ایرانی واجب حیاتی است تا ابتدا خانواده و دوستان و آشنایان را و هر کس را میتواتند بیدار کند تا از این دین که خشونت و کشتار و تجاوز در ذاتش است بیرون رود. آگر خد ائی داری، اگر به خدائی باور داری چه نیازی داری پیرو کسی شوی که عاشق دختر بچه سه ساله می شود و او را در ۶ سالگی به رختخواب می برد و به او تجاوز میکند ، اگر به خدا ایمان داری چه نیازی داری به کسی در یک نیم روز حدود هزار یهودی بنی قریضه و بیگناه را از کودک تا پیر از دختر بچه و پسر بچه سر میبرد و با هر سربریدن بشاش تر می شود و طبق اخبار خودشان این علی مظهر عدالت سر ۷۵ هزار، میفهمید سر هفتاد و پنج هزار نفر را در ۴ سال و ۹ ماه خلافتش می برد! چه نیازی به حسین داری که طبق تازریخ هم شیعه و هم سنی به دختر بچه یزدگرد ساسانی به عنوان غنیمت جنگی تجاوز میکند و فرزند شش ماهه ی خودش را با یزید به جنگ می برد و از او طبق گفته خود روحانیون به عنوان سپر انسانی استفاده کرده سر دست بلند میکند و… آری ای مسلمان اگر هم به خدا باور ایمان داری آخر همان خدا شاید باشد که به تو مغز و درایت داده تا اندیشه کنی! پس بکن. دست از این افیون ضد بشر بردار.
    آخوندزاده عاق شده از قم

  8. من با کمال وجود از دوست عزیزم آخوندزاده عاق شده از قم سپاسگزارم. البته که من شجاعت او را ندارم اما همین قدر بگویم که درست نوشته و بگریزم. آنچه را او نوشته بر همگان واجب است!
    درود بر شرفت ای مرد بزرگوار!
    منم از قم

  9. آنچه را مینویسم واقعی ست. نه از سر عناد است و نه از سر ارتداد و الحاد و نامسلمانی و چه و چه…! در کنار کوچه ی ما در جنوب شهر تهران در کنار یک مسجد روی دیوار این مسجد نوشته بودند:
    اینجا ایران اسلامی ست و ما نمی گذاریم از خط قرمز اسلام کسی گذر کند.
    کسی پرسیده بود:
    خط قرمز شما کجاست و چیست!؟
    کسی پاسخ داده بود:
    پیامبر، قرآن، اهل بیت…
    و کسی پاسخ داده بود:
    من بر هر سه سمبل این خط قرمز میرینم! و با این کار این خط قرمز را زرد میکنم تا دیگران هم با احتیاط بر هم سمبل ها و هم بر خطر قرمزش و بریش هر ۱۴ امام و 16 معصوم برینند!

  10. من تا ۲۳ سال پیش مسلمان ارثی بودم. آنهم ارثی که به همه کسانی تجاوز و قتل روا داشته بودند و و پدران مرا به قل رسانده بودند و به مادران تجاوز کرده بودند. من واقعا بر محمد و آل محمد لعنت می فرستم آمیدوارم روزی برسد که چندین آخوند بیشرف را خودم خلع لباس کنم بی آنکه بهشان آسیبی برسد. چرا که فرق من با پیروان خونخوار محمد و علی خونآشام همین است که آنها آدمکش و خونخوار و بیشرف و متجاوزند و من نیستم و تو هم هممیهن نباش. بگذار رزالت و بیشرفی و متجاوز به عنف و غارت و تخریب و آدمکشی و تخریب تاریخ و تمدن و ضدیت با بشر در انحصار این دین خشن و زشت خو باشد. اما اگر آنها تعرض کردند باید در برابر این بیشرفان تا پای جان ایستاد! ای مردم قیام کنیم.!

  11. رئیس دفتر حاج سید دکتر ابراهیم رئيسی از کاخ ریاست آبدارخانه تهران گفت:

    بنده میخاهانم که از سایت ایران فردا و گوبا نیوز متشکایت کنم آنها نوشته اند: «بیایید با هم دست در دامن دختران رئیسی کنیم!» اصلا اینطوری نیست! دختران اینجانب دکتر حاج سید ابراهیم طباطبائی در زیر چادرشان عریان هستند و اصلا دامن ندارند! یک راست دستتان بر بهترجایش می رسد! دیگر اینکه در مورد فظای مجازی اصلا مجاز است و لا غیر اتهامی است که برخی آقایان بخاطر منافع شان می زنند. فضای مجازی زمینه کسب و کار مردم است. و خصوصا برای خانم و دخترهای بنده. آنها امروز و دیروز و پریروز و فردا و تا زمانی که مردم در خواب باشند فضای مجازی ابزار کارشان است و البته ابزار خود ارضائی مردم هم هست. چرا که اینگونه فکر میکنند که دارند کار سیاسی میکنند. دختران بنده از این طریق که راه الله است طرق کسب درآمد می کنند. آیا کسی می آید محل درآمد دختران بنده و محل ارضائات مردم را تعطیل کند.

    بنده به عنوان دکتر و هم سید و هم آیت الله و هم رئیبس دول ت اسلام ناب عرض میکنم؛ دختران من خیلی وقت ها از طریق این فضا کاندوم با سایزهای عربی خرید می کند تا مبادا فعلا طباطبائی پس انداز شود. چرا که ایشون خحودشان از نوادگان امام حسین و تجاوز ایشان به شهربانو ساسانی هستند و در تزاوج با برادران عرب که یکی و دو تا هم نیستند فرزند خلالزادهع ای که متولد شود حتما و حکما و شرعا طباطبائی ست! دختران من می گویند هم ارزان تر است هم راحت تر است، هم می توانیم به کالای مناسب دست پیدا کنم. استفاده ی از کاندوم مرغوب و مفید و محکم فقط بر ای دخول از مدخل است. آنها برای من تعریف کرده اند که حتا کرمی سانت لورانت خریده اند که هم تنگ میکند و هم لزج و هم لغزنده و هم کاندومها خاردار هستند تا لذتی ارفع نصیب دخترانم شود. بنده در پایان و برای اَکًل بَعد مِن الطعام عرض کنم دختران من اجازه ی شرعیه دارند و تا در هنگام انزال کاندوم از ذَکَر مًذَکَر برادران عرب بردارند همچون حجابی که از سر زنی کمشیده می شود و آن ذَکَر سرفراز عرب در حلقومشان حقنه شود تا آن فروتوئین ماء الرجال (مقصودشان پروتئین اسپرماتوزوئیداست) هدر نرود….»
    پایان نقل قول تا دسته!
    این بیانات را حضرت آیت الله دکتر حجت الاسلام و و المسلمین در اتومبیل ضد گهلوله بیان داشتند و از حلقوم شحص شخیص خودشان مدفعن خارج شد و دخحل تصرفی در آن نشده است. امید است این خود موجب ازدیاد مشتری بشود برالی دختران حاج آقا. خصو.صا که امام عج در تمامی معاملات شاهد و ناظر و خطبه خوان تفحش هستند. در پایان گاهی ایشون ار ادبیاتی و کلمه های نوین استفاده میکنند که امید است وارد محاورزه ها بشوند!
    انشاء الله تا زانو !

  12. بنده بدقت آنچه از حلقوم قلم « رئیس دفتر حاج سید دکتر ابراهیم رئیسی از کاخ ریاست آبدارخانه تهران » بیرون آمده و بر کاغذ حقنه شده را خواندم. همه درست است الا اینکه این امام عج در چاهی در جنوب لبنان مهمان سید حسن نصرالله هستند در آنجا نهری از فضولات و مدفوعات جاری یست و امامین شریفین از آن استفاده ی شرعیه میکنند. همه این تفاصیل برای این است که گفته شود دلالی کاندوهای و کاپوتها و فروشندگانشان برای دختران حاج سید دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط این بنگاه اداره می شود و سهم امام و خمس و ذکات و رشوه زانی زانیه همه به حساب امام مهدی حجت ابن الحسن العسکری ریخته میشود. بنا بر این حلال و طیب و طاهر است. و عیبی و نقصی نیست. لطفا این خبر ر ا در عالم اسلام منتشر و منفجر کنید! به خیر الحمدالله رب العامین. و به قول دیگری العاقبتو لالمتقین.

  13. آلتنا دکتر حاج سید ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با پوتین: گسترش ناتو به سمت شرق تنش‌زا است، اما گهسترش روسها به هر جا بسیار تنش زداست.

    آلتنا دکتر حاج سید ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین از تصمیم او برای حمله به اوکراین حمایت کرد و گفت: «گسترش ناتو تهدیدی جدی علیه ثبات و امنیت کشورهای مستقل در مناطق مختلف است. او وابستگی به جهل و وابستگی به عربی که ۵۷ سالگی به یک دختر بچه ی شش ساله تجاوز میکند و پیش از آن به مدت سه سال با او تفخیذ میکرده و کراماتش چنان وزین و پبامبرانه بوده که به او وطی و دخول نکرده مگر در شب رفاف و در شش سالگی آن دختر، عایشه. او همچنین گفت که مردم ایران در این استقلالی که دارند مجبورند از نظر روحی روانی و از نظر سندوروم شیعی تا برای عربی که از سر شناعت و از سر جهالت و از سر خریت خانواده اش را به جنگ برده و حتا فرزند شش ماهه اش، علی اصغر و فرزند ۱۴ ساله اش، علی اکبر و قاسم ۱۱ ساله اش از جمله سربازانش بودند و همشان بدست کسانی که از شهربانو ساسانی دختر بچه ۶ ساله یزدگرد ساساسانی که مورد تجاوز آن حضرت قرار گرفته انتقام گرفته اند، کشته می شوند عزاداری کنند و بر سر و روی خود بکوبند، اما مردم ایران نمی توانند در عزای فرزندانش که بدست بسیجیان و پاسدارانِ عمال روس و چین در ایران کشته می شوند عزاداری کنند. آلتنا دکتر حاج سید ابراهیم رئیسی همچنین به بلادیشمیر توش پوتین گفت که ما همگی، از امام عج تا امام امت خامنه ای و همه و همه ی ما هر روز به عنوان تیمم و تبرک از مدفوعات عالیه پوتین و سینگ چینگ پینگ می خوریم و بعد راهی قبر مبارک امام راحله خمینی کبیر میشویم در سر قبر ایشون که به ما چنین توفیقی داده غذای حاجت کنیم و بر آن غذا نماز بریم»

    آلتنا دکتر حاج سید ابراهیم رئیسی افزود: «امام عج و امام امت و شخص اینجانب همه و همه ی ما امیدوارم آنچه برای اوکراین اتفاق افتاد برای کشور ما نیز اتفاق بیفتد و شخص امام عج و امام خامنه ای و شخص خود بنده به پیشباز سرابازان الله و شخص پوتین خواهیم آمد تا منطقه پر از عدل و داد شود. چرا که مردم ایران در خوابی اصحاب کهفی هستند و در غیبشان هر کاری میشود کرد. چرا که ما زندانیان سیاسیشان را در زندانها زیر شکنجه میشکشیم و نعره و فریاد آنها گوش شنوائی ندارد»

    پوتین نیز در این گفت‌وگوی تلفنی از امام عج و امام خامنه ای و شخص خود آلتنا دکتر حاج سید ابراهیم رئیسی تشکر کرد و فرمود «بزودی مدفوعات جدید و داغی بر مستشهدین و متشرعین و متشیعین و شخص امام عج و امام خامنه ای و دستگاه روحانیت و مداحان اهل بیت و طلاب علمیه خواهد فرستاد تا تبرک و تیممشان عقب نیفتد و فعلا به همان دوازده هزار مزدور روسی به نماد دوازده امام احمق شیعی و رمال عا نویس اکتفا کنند تا بزودی از پس اوکراین نوبت به ایران برسد! اصل امنیت روسیه است و گردنکشی سزارهای روس و لاغیر. این گفتگو که به صورت مستقیم از تلویزیون حکومت عدل علی پخش میشد سر سپردگان به ولایت علی و امام پوتین و امام عج و امام خامنه ای که آب دهانش از برکات یادگار طعم گٌه پوتین و سینگ چینگ پینگ جاری شده بود را به تکبیر الله اکبر پوتین رهبر وا داشت و همه عجل الی ظهورک را زوزه کشیدند و پوتین بریششان می خندید و می گفت:
    احمقها چرا زر می زنید چی چی رو عجل الی ظهورک من اینجام!
    پایان گزارش از تهران و ایران و مردم در اغماء

  14. در تهران شایع است که رئیسی دخترانش را برای روحیه دادن نزد پوتین فرستاده. چرا که او این چند روز به خاطر حمله به اوکراین دچار بیخوابی شده. او خودش پیش از حرکت دخترانش صیغه ی عقد موقت را برای پوتین خوانده. اما طبق خبر موثق پوتین اما توجهی به دخترها نکرده و ربابه و اقدس دختران رئیسی به سربازخانه میلانوووف فرستاده شده اند و اینک برای سرگرمی سربازان پوتین استریپتیز میکنند. سربازان از اینکه این لخت شدن با چادر شروع می شود و به دستمالی ختم می گردد بسیار کیف میکنند.
    منبع خبر محفوظ

  15. متن نامه حاج سید محمود احمدی‌نژاد خطاب به ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه:
    که با
    بسم الله الرحمن الرحیم
    آغاز میشود و با
    عالیجناب آقای ولادیمیر پوتین
    رئیس محترم جمهوری فدراسیون روسیه

    با سلام و احترام و با آرزوی سلامت و موفقیت و دوستی عمیق برای دو ملت روسیه و ایران و همه ملت‌ها، مناسب می‌دانم خاطرات دیدارهای بسیار مؤثر، سازنده و جدی دوره مسئولیت اینجانب را یادآوری ‌نمایم.

    ادامه میابد، با دست پر برکت امام عج درِ کونِ بلادیمیر پوتین مالیده شد. عالیجناب آقای ولادیمیر پوتین از اینهمه پرحرفی حاج سید محمود احمدی نژاد از خنده روده بر شد و روده اش بدور سر حضرت مهدی پیچ خورد و عمامه شد.

    باید به این بیشرفان آیت الله و مداح و طلبه گفت که چرا دست از سر ایران برنمی دارید. باید به مردم ایران گفت ای مردم چرا قیام نمی کنید! کدام بیشرفیِ اسلام شما را بیدار و از این دین نانجیبی خارج خواهد کرد! خروج کنید از این دین بیشرفی که یکی از بزرگترین تمدنهای تاریخ بشر را به این روز سیاه نشانده. ای مردم بروید تاریخ حمله اسلام به ایران و تخریب تاریخ و تمدن و فرهنگتان را بخوانید تا ببینید چگونه این دین ضد بشر شما را بر مرداب نجاست نشانده. شما مردم فقط یک لحظه فکر کنید که آن اتفاق شوم قادسیه و تکرار آن در سال ۱۳۵۷ نیافتاده بود! دیشب در خانه ی دوستی در شما تهران یکی از مشروطه خواهان در پاسخ به دیگری که میگفت چرا رضا پهلوی کاری نمی کند!؟ آن مشروطه خواته پاسخش درست بود:
    او گفت:
    وقتی همات تظاهرات میلیونی که محمدرضا شاه را گریان از کشور بیرون انداخت برای بازگشت مشروطه و یا جمهوری ایرانی انجام شد نه تنها رضا پهلوی که همه ایرانیان فراری همه ی متخصصین ایرانی و همه اندیشمندان فراری به کشور باز خواهند گشت. اما تا زمانی که این مردم حتا صدای نعره ی شکنجه شدگان و قربانیانشان را هم نمی شنوند خب معلوم است که نه رضا پهلوی و نه دیگران هم به ایران نیایند. ایران باید یکپارچه قیام کند. در غیر اینصورت این اسلام ضد بشر ایران را از این هم نابودتر خواهد کرد. مرگ بر اسلام و نابود باد آیت الله و ملا و مداح و طلبه. انقلاب تنها راه نجات ایران است!

  16. با سلام چه پیشنهاد محکمی:
    وقتی همان تظاهرات میلیونی که محمدرضا شاه را گریان از کشور بیرون انداخت برای بازگشت مشروطه و یا جمهوری ایرانی انجام شد نه تنها رضا پهلوی که همه ایرانیان فراری همه ی متخصصین ایرانی و همه اندیشمندان فراری به کشور باز خواهند گشت. اما تا زمانی که این مردم حتا صدای نعره ی شکنجه شدگان و قربانیانشان را هم نمی شنوند خب معلوم است که نه رضا پهلوی و نه دیگران هم به ایران نیایند. ایران باید یکپارچه قیام کند. در غیر اینصورت این اسلام ضد بشر ایران را از این هم نابودتر خواهد کرد. مرگ بر اسلام و نابود باد آیت الله و ملا و مداح و طلبه. انقلاب تنها راه نجات ایران است!

  17. طبق خبری که بدست ما رسیده نامه سید محمود احمدی نژاد البته در کون پوتین مالیده شده اما در همان موقع علیجناب پوتین عطسه میکنند. دلشان بسوی ریش امام عج و امام خامنه ای که با براق پیامبر آنجا حاضر بودند کمانه میکند. آنگاه اصولگرایان و اصلاحطلبان و توده ایها و اندیشمندانی چون حاج سید فرخ نگهدار و حاج دکتر سیدعطاء الله خان مهاجرانی و روش عن فکران دینی و گه اندیشان دینی پش سر امامان عج و امت همچون نمازی جماعتی کون پوتین را می لیسند و آنچنان سماجتی به خرج میدهند که کون طفلک پوتین زخمی میشود امام عج این زخم را با زخم گردن جدش متقایسه می کند. و ناگهان صدای هق هق دختران حاج سید دکتر آیت الله ابراهیم رئیسی از پستو به گوش میرسد که در تغایصه (از مصدر صیغه) از بیخ حلقومشان حقنه شده اند و هم چنان از پس و پیش و حلقومشان متحقنه (از مصدر حقنه شدن) بله متحقنه شده اند که بسترشان پر از بسیاری از انواع لزیجات زنانه و مردانه است. ناگهان صدای اذان بلند میشود و پوتین به نماز می ایستد و امام عج و امام خامنه ای هر دو آلوده به نجاسات عالیه عالیجناب پوتین در پیش و بقیه در پس پشت آن دو امام به نماز می ایستند و حاج سید دکتر ابر اهیم قاضی قاتل رئیسی تکبیر گوی این نماز قیامتمآب می شود و الله تبارک و تعالی را شکر میگوزد! و آنگاه سلمان رشدی طاهر می شود و به آنها می گوید بیائید با هم برویم به قبور آن بزرگواران و فتوا دهندگان قتل بنده از آدم ابول بشر تا خاتم و اما راحل دل سبک کنیم که آینهمه باعث برکت شدند.

  18. با سلام حتما میشود از این سایت ایراد گرفت که چرا اینهمه خشونت زبانی و نوشته ای را در دیدگاههای سایتش منتشر میکند. اما از آن مهمتر بررسی این پدیده است که چرا جامعه ی ما اینچنین سقوط کرده. شاید بشود گفت که ایرانی ها از پس حمله و سپس شکست قادسیه تمام هم خودشان را صرف تلطیف اسلام این خشونت مجسم کردند و با ادیبان و نویسنده گان و شاعران و فیلسوفان این دین خشن و دین قتل عام و تحمیلگر را تا اندازه ای که توانستند با وانمود کردن اینکه مسلمان هم هستند تا اندازه ای موفق شدند انسانی کنند. تمامی شاعران و فیلسوفان و نویسندگان ایرانی از این مقوله هستند. چرا که اگر تظاهر به اسلام هم کردند و با نام الله اغاز سخن کردند برای نجات سرشان بوده از شمشیر ارتداد و ملحد خوانده شدن. دیروز در اینستاگرم فیلمی پخش شده بود که در آن عطاء الله مهاجرانی فتوای قتل سلمان رشدی را ارج می نهاد چون دیگر کسی جرات نخواهد کرد که تا به ساحت پیامبر اکرمش و قرآن کریمش و…توهین کند. این مرد واقعا حقیر نمی دانست که روزی وسایلی از اندیشهء بشر نازل شود که احدی یارای مقاومت در برابرش را نداشته باشد و نظراتی اینچنینی نوشته شود. من در اینجا میخواهم فورا و به خاطر نداشتن وقت و فرصتی بیش از این سخنم را کوتاه کنم و دو پیشنهاد بکنم. یکی به این سایت که این نظرات مثل سیل در جامعه جاری ست بنا بر این شاید خوب است که در این نظرگاه نیز دیده شود. و هم خوب است که نظرات دیگران نیز موجود باشد. دیگر پیشنهادم به نظر نویسان است. دوستان جنایت و ضدیت بابشر اسلام و این نظام بر کسی پوشیده نیست. کل این نظام و در رآسش روحانیون و مداحان و طلاب با اعمال خود و فتاوی قتل و سر به نیست کردن و وارد سیاست شدن از چنان تنفری برخوردارند که در تاریخ ایران و جهان سابقه نداشته و ندارد. اما حتما واجب است که قلمتان قدری پرده داری کنید و نه اینکه پرده دری و خشونت کلامی را در اوجی باور نکردنی برسانید که ما به نیهلیسم و پوچی مطلق برساند، چنانکه رسانده.
    من در حال درس دادن نیستم اما لازم است ادیبانه و شاعرانه و فیلسوفانه بنویسم. چرا که وقتی به عمق این نظرها نگاه می کنیم نویسندگانش افرادی آگاه و شاید نویسنده، و درس خوانده می نمایند.
    امیدوارم این نظر را هم منتشر کنید!
    با احترام روزنامه نگار با سابقه و خانه نشین از ایران تحت اشغال

  19. نویسندگان یادشان رفته از حرامزاده و آدمکش و بیشرفی که معتاد گًـه بلادیمیر پوتین است نام ببرند. آن شخص که تهران را به گه کشیده کسی نیست مگر حاج سید محمد باقر قلیباف. که ساعتها موس موس کرد اما پوتین توسط یکی از بچه های سابق حرم که حالا در اتاق خواب پوتین کار میکند یک جعبه گه پوتین به قالیباف داد اما عجبا که حتا گه پوتین هم تقلبی بودو چرا که پوتین گه سگ را بجای گه خودش به خورد قالیباف داد و البته در خفا رهبری هم آنرا خورد. اما پوپتین حالا خودش اعلام کرده که آن بسته تقلبی بوده.

  20. رئیس حکومت اسلام ضد بشر در ایران که در اولین روز تهاجم روسیه به اوکراین در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین صریحا گـُه خوری کرده بود و تلویحا از این جنایت پوتین حمایت کرده بود، روز یکشنبه هشتم اسفند گفت حکومت اسلام ضد بشر «مخالف» دموکراسی و موافق با هر نوع سرکوب و قتل است.

    حاج سید دکتر ابراهیم ابن الرجال رئیسی در جلسه هیات دولت گفت:‌ حکومت اسلامی از هرگونه تلاش دیپلماتیک که منجر به قتل و کشتار مسالمت‌آمیز نما در مناقشات در اوکراین شود جماعت می‌کند و آماده است تا گـه خوری نقش‌آفرینی برای هرگونه کمک به بازگشت صلح است. ـ جمله ی معترضه: آخر تو گه سگ را چه کسی قبول دارد که مثل مدفوع سگ که از دهان امام امت بیرون بیفتد تو دخالت می کنی!؟

    او بدون اشاره مستقیم به «حمله روسیه» به اوکراین، اظهار داشت: «حکومت اسلام ضد بشر و اشغالگر ایران بر اساس اصول اساسی قتا و کشتار و تجاوز به سرباتزان آیت الله بلادیمیر پوتین حق هر نوع تجاوز و قتل و غارت را می دهد!

    رئیس‌ حکومت اتسلام ضد بشر و اشغالگر ایران افزود: حکومت اسلامی ضمن درک نگرانی‌های امنیتی نسبت به اشغال خودش بر سرزمین ایران بر حفظ نظام اسلامی از هر قتل و غارت و تخریبی امتناع نخوپاهد کرد. چرا که خفظ نظام ضد بشری از اوجب واجبیات است! این حرامزاده ضد ایرانی و اسلام ضد بشر از ملیت و ملی دم میزند که باید از همه کشورها حمایت کرد دارد! مردک نمی داند که حتا پهن هم نه تنها بار خودش که بار پیامبرش هم نمی کنند. حالا زر و زورت میکند!

    ابراهیم رئیسی گفت قتل و عارت و در خطر انداختن جان و مال شهروندان و غیرنظامیان و نادیده گرفتن حقوق بشر و تجاوز به عنف از اهتمام جدی پیامبر اعظم که با دختر بچه ابوبکر ازدواج کرده و با او لاپائی در کرده می باشد.
    من به عنوان رئیس آبدارخانه بیت راهزن زن ج ن ده اعلام می کنم که حتاا با سگ بادیمیر پوتین هم عقد اخوت بسته ام و از ادرار ایشون برای شب نسینی با پیامبر اعظم که از جهنم مرخصی گرفته و با امام عج و بقیه ی اوتاد و امامان به عنوان شراب استفاده می کنیم.
    العاقبتو للمتقین با روده های آویزون!

  21. ببینید کشورتان در دست چه خائنینی ست! رهبر مومنین جهان که بر ایران اسامزده و ذلیل حکوکت می کند عروسش را می فرستد در انگلیس تا انگلیسی ها آبستنش کنند. ریئیس به اصطلاح جمهورتان دخترانش را می فرستد به بیت آیت الله پوتین تا او و سربازانش در حلقومشان حقنه کنند.ای مردم در خواب مبارکتان باشد.
    رازدار از بیت از تهران

  22. دوست عزیز بسیار درست نوشته ای. و باز هم درست نوشته ای! به نظر من نه اینکه نوشتن این نظرات با این همه ادبیات زننده بد باشد، بلکه وجود چنین ادبیاتی در ذهن بیشمار ایرانیان و حتا غیر ایرانیان بد و منفور است. ببینید ملایان و آیت الله ها با ایران و ایرانی و حتا جهان چه کرده اند که چنین نظراتی از ذهن ایرانیان متصاعد و ترشح شده است. من در یک شهری زندگی میکنم که سابق بر این مقدسش می نامیدند. حالا اگر چه توریستهائی به این شهر می آیند اما واژه «مقدس» برای ساکنین این شهر دیگر توهین آمیز شده. اینک شهر مشهد تبدیل به یک تایلند شیعی و حتا بدتر از آن شده. تا جائی که یکی از دوستان من که پاسدار است میگفت حتا روحانیون در ازی شیعه کردن یک غیر شیعی حالا سنی و یا هر دین دیگر و آنچه به لبنانی ها بر می گردد حتا مسیحی ای که شیعه بشود سکس پرداخت می کنند! یعنی در ازی شیعه شدن دختر های بسیار جوان و حتا ده پانزده ساله و بیشتر و کمتر را در آغوش تازه شیعه شده های حتا پیر می اندازند. امروز تجارت سکس در خراسان چنان ابعاد گسترده ای دارد که در هیچ شهری و کشوری چنین فاجعه ای موجود نیست. من امیدوارم تا به زودی اینترنتی که غربی ها به اوکراینی ها داده اند به ایران نیز بدهند تا بتوان بیش از این ایرانیان را از وضع خراسان ایرانی (ونه خراسان رضوی) آگاه کنیم. در اینجا لازم میدانم بگویم که همان پاسدار نامبرده که واقعا دلش در این رابطه خون است می گفت: حالا تازه رقیب اصلی خراسان قم است. اگر چه در سراسر ایران فحشاء و اعتیاد و فساد بیداد میکند!
    در هر حال من نیز از این سایت میخواهم تا همه ی نظرها را منتشر کند. ولی اگر همه ی نظرات اینچنین است باید به حال ایران و ایرانی واقعا گریست. باید اپوزیسیون داخل و خارج متحد شوند. باید به غیر از تجزیه طلبان و اسلامیون بقیه از جمهوریخواه و مشروطه خواه و چپ و راست همه دست یاری بسوی هم دراز کنند. حمله وحشیانه پوتین به اوکراین باید هشداری باشد برای بیداری ایرانیان. باید ایرانیان برای بیرون راندن اشغالگران روس پناه و چین پناه و تشیع پناه از اوکراین درس بگیرند. ببینید فرق میرحسین موسوی و خاتمی و دیگر اصلاحطلبان با رئیس جمهوری شجاع و با شهامت و درستکار اوکراین ولودیمیر زلانسکی که حتا سیاستکار هم نبود، هنر پیشه کمیک و دلقک بوده بال اپوزیسیون کشور ما! ببینید فرق ولودیمیر زلانسکی با همه ی مدعیان اپوزیسیون کشور ما از رضا پهلوی تا چپی ها و تا راستی ها، از ملی ها تا ملی مذهبی ها من اگر جای آنها بودم واقعا خجالت می کشیدم. اما خواهید دید که آنها هزار نوع توجیه کرده و میکنند و خواهند کرد. ببینید حتا مردم روسیه با همه ی سرکوبها و رفاهی که دارند چگونه به خیابان می آیند. ببینید چگونه سراسر اروپا و آمریکا و کشورهای آزاد به جوش و خروش و تظاهرات آمده اند! میدانید چرا!؟ برای اینکه رهبر اوکراین ولودیمیر زلانسکی با وجود جوانی و هنر پیشگی و ادیب بودن شریف و راستگو و درست کردار است و مردم او را قبول دارند و مقاومت می کنند! به پیروی از او در حال این مقاومت جانانه هستند، برای همین حتا روسها هم با همه هزینه اش بر ضد پوتین به خیابان آمده اند. اما میرحسین موسوی و آخوند کروبی و خاتمی که همشان دستشان تا مرفق در خون بیگناهان است و علی آدمکش مظهر عدالتشان است و در پی اسلام رحمانی هستند از بد حادثه شده بودند رهبران جنبش سبز! و با همین اسلام سر مردم را کلاه گذاشتند! چرا که اصل و بنیاد و مشغله و هدفشان اسلامی نابتر از این اسلام است. همچنانکه آدم احمقی همچون بازرگان و بنی صدر خواهان حکمومتی باز هم اسلامیتر بودن. و بنی صدر با ۷۰ سال زندگی در اروپا از آنها یک جو نیاموخت! من امیدوارم ایرانیان اعم از سران اپوزیسیون و مردم از رهبری و مردم اوکراین درس بگیرند.

    من در پایان از این سایت به خاطر محتویاتش سپاسگزارم و امیدوارم نظر مرا هم منتشر کند.

  23. با آرزی شبی خوش براتان. من نظری را برای شما فرستادم، چون منتشر نکردید یا دیر منتشر خواهید کرد آنزرا برای کیهان لندن هم فرستادم که آنرا با سانسور منتشر کرده. این انتقاد را برای آنها فرستادم. امیدوارم که نظر مرا با این انتقاد منتشر کنید.
    سپاسگزارم

    حیف از آن نام مصباح زاده دوست پدر بزرگ من که بالای کیهان لندن است! چرا که شما نوشته ی مرا سانسور کردید. نمی شود نام رضا پهلوی را بدون وضو آورد! باید ایرانی ها نسبت به وجود این اپوزیسیون درمانده و بی جنم خجالت بکشند. ببینید اوکراین و این رئیس جمهور ولودیمیر زلانسکی که حالا شده رهبر چگونه در برابر قصاب کرملین ایستاده. شما به جای کمک به رضا پهلوی و شجاعت دادن و انتقاد از او، ایشون را در همان درجا زدن کمک می کنید. من حتا با همین ذره نوشتن در این شهر که سلطانش علم الهدا و عمله هایش می توانند سر مرا ببرند با این همه دست بر نمی دارم. اما شماها در غرب جا خوش کرده اید و قدمهاتان یکی به جلو و یکی به عقب و درجا زدن است. از اوکراین و مردمش بیاموزید. به رضا پهلوی بگوید تا از ولودیمیر زلانسکی ۴۴ ساله یاد بگیرد. من از خودم می پرسم که شماها در غرب چه آموخته اید!؟ مگر در انگلیس و اروپای آزاد نیستید!؟ مگر ندیده اید که از ملکه الیزابت و از خانم منکل و آقای ماکرون و…میشود انتقاد سخت و بسیار سخت کرد! مگر نه این است که شاه ایراندوست به خاطر اشتباهاتی کرد از آن مردمآن روز ایران ابلهانه او را از کشور بیرون کردند! شما فقط فکرش را بکنید که جشنهای ۲۵۰۰ ساله را در ۲۵ شهر برگزار کرده بود! پدر بزرگ من همان زمان نوشته بود و با آقای مصباح زاده در این مورد سخن گفته بود. همان مصباح زاده به پدر بزرگ من گفته بود: آقا جون مگه میخای سرت رو به باد بدی! دوستان باور کنید راهتان درست نیست. باور کنید راه و کار رضا پهلوی درست نیست! قدری صداقت داشته باشید. واقعا خجالت آور است درد ناک است که امروز بیش از ۹۰%مردم ایران ضد این حکومت نامرد و ضد ایرانی و ضد بشر هستند اما بدبختانه رهبر ندارند. این درد را باید کجا و نزد که برد! کل اپوزیسیون متفرق باید از این جوان ۴۴ ساله درس بگیرند. ببینید این جوان چگونه رفتار می کند! چگونه در برابر قلدر ترین و بیشرف ترین و آیت الله ترین نظام سرکوبگر ایستاده. واقعا خجالت و شرم بر ما باد!
    با احترام از خراسان

  24. درجائی دیدم که نوشته اند ایران مستعمره ی روسیه است! این درست نیست! ایران مستعمره روسیه نیست! حکومت اسلام ناب پادو و خایـ ه مال و کـ و ن لیس بلادیمیر پوتین و لاوروف و دیگر اولیگارشهای روسیه است. و حیف از جایگاهی که رضا پهلوی دارد و تقریبا بی مصرف است! و هزار حیف که کیهانیان به جای چندش وارد کردن به او و اپوزیسیون نظراتی را که کوچکترین انتقادی از آنها و ایشان درش باشد امتناع میکنید. ببینید با این دارئی عظیم با وراثت سترگ رضا پهلوی چها که میتواند بکند و نمی کند! واقعا شاهزاده رضا پهلوی از نوعی محافظه کاری مزمن و حاد بهره مند است. ننوشتم رنج میبرد، چرا که اگر رنج می برد شاید وضعیت دیگری داشت و ما نیز وضعیت دیگری داشتیم! شاید هم گرفتاریهای دیگری دارد که ما نمی دانیم. در هر حال شماها همگی چه مشروطه خواه و چه جمهوریخواه که در غرب زندگی می کنید می بایست از کشورهای آزاد بسیار آموخته باشید و بیشتر از این آزادگی داشتیه باشید و دموکرات تر از این باشید که هستید و خصوصا مستقل تر… من چند روز پیش براتان نظری را نوشتم اما شما چون انتقادی بود آنرا حذف کرده بودید. شاید هم فرستاده نشده بود. اگر چنین باشد، با همین حذف ها و سانسورها ست که ایران ما با بیش از ۹۰ درصد ضد این رژیم ضد بشر همچنان اسیر این حکومت ملایان اشغالگر ایران مانده است. اینطور نیست! و اما سخن آخر اینکه در جائی دیدم که سناتور آمریکائی پیشنهاد داده تا پوتین بیشرف را نزدیکانش بکشند! خوب است این کار هر چه زودتر انجام شود تا قربانیان کمتری از انسانهای بیگناه و با گناه داشته باشیم. من خصوصا همین پیشنهاد را به محافظان خامنه ای و امامهای جمعه و مداحان و طلاب و کل جمعیت ایران میدهم هر کس در حد توانش باید دست بکار شود و در یک شبیخون این انیرانی ها و ضد ایرانی ها را بدرک واصل کند. البته من اینرا از کس دیگری وام و یاد گرفته ام. امیدوارم نظرم را منتشر کنید!
    مرگ بر حکومت اسلام و مرگ بر خامنه ای و ملایان و مداحان و طلاب همه و همه بدون استثناء ضد ایران.
    زنده باد ایران

  25. دوستان این نظر دوست من است که تا چند روز پیش مشروطه خواه بود. اینرا با تلفنش برای من فرستاده تا برای سایتهای مقیم خارج بفرستم:«با درود من یکی از طرفداران سابق رضا پهلوی هستم. از طرف من به او بگوئید که او آدمی نیست که بشود روی او حساب کرد. او حتا در حد زلسنکی که کمدین هم بوده نیست! واقعا خاک بر سر ما که رضا پهلوی بی جنم و بی بوته شده شاهزاده ی ما! با شرفی باید این پیام را به او برساند. به نظر من خوب است این آدم ضعیف النفس ناکاردان ترسو از شاهزادگیش استعفاء بدهد. مگر آخر تو میخواهی چند سال دیگر زندگی کنی که رفته ای توی سوراخ و جیک نمی زنی! اقلا این دستک دمبک کیهان لندن را هم تعطیل کن! پس چرا خفه شده ای!؟ و یک کلام هم به مردم رخوت زده و بی عمل و مهمل ایران و کل اپوزیسیون واقعا بی رمق و متفرق! همتان دستجمعی استعفاء بدهید. آن مردک تجزیه طلب با آن دستک دمبکش با نام پرطمطراق شورای مدیریت گذار و…بقیه یک شاهی نمی ارزند. من بارها نوشته ام که از چند سال پیش تمامی کشورهای آزاد و دموکراتیک جهان پشتیبان ما مردم هستند. اما در میان این اپوزیسیونهعا حتا یک آدم حسابی و کاردان و باشرف پیدا نشد که نشد.

    همین فقط بر علیه همدیگر حرف زدند. و اما من فکر میکنم که رضا پهلوی مشکل خانوادگی دارد و یا به سرطان روح دچار شده. من واقعا از گذشته ی خودم که عاشق او بودم پشیمان و حتا متنفرم! این آدم واقعا بی جنم و بی درایت است.رضا پهلوی واقعا نشان داده که اینکاره نیست. بنا بر این شرف اقتضا می کند که اعلام کند که از این به بعد من مثل هر ایرانی دیگر که ثروتی بادآورده دارد در حال شاهزادگی در غرب هستم. مثل همه ی آقازاده ها و آخوندزاده ها! آخر این چه رهبر اپوزیسیونیست که ما را تا این حد مایوس کرده. من از طرفدارانش درخواست میکنم تا این مرد را از ذهن خودشان بیرون کنند. او واقعها هیچکماره ای نیست! همین. من امیدوارم دوستم این پیام را هر طور شده با احترام برای او بفرستد. شاید بیدار شود و با این بیداری یا تمام قد وارد میدان شود و یا آب پاکی را بر دستان ما بپاشد!

  26. خواهش میکنم توجه کنید:
    سید محمد خاتمی در پیامی جدید در مورد جنگ روسیه و اوکراین نوشته:
    «آنچه در اوکراین می گذرد سرکوب کردن ملتی است که می خواهد آزاد و غیروابسته زندگی کند. هدف اصلی انقلاب که ایثارگران برای پیروزی و حفظ دستاوردهایش مجاهدت کردند مردم‌سالاری سازگار با ارزشهای دینی و اسلام سازگار با مردم سالاری بوده است.»
    آخر احمق آقا اوکراین چکارش به این مزخرفات « مردم‌سالاری سازگار با ارزشهای دینی و اسلام »

    و مسیح مهاجری نوشته:
    «…در ماجرای جنگ سوریه نیز برخلاف تمام موازین، روس‌ها حتی یک قدم برای جلوگیری از حمله‌های هوائی رژیم صهیونیستی به نیروهای ایرانی مستقر در سوریه برنداشتند. همه می‌دانند که صهیونیست‌ها بدون رضایت روس‌ها این حملات را انجام نمی‌دهند. همین دو روز پیش نیز دو نفر از نیروهای سپاه پاسداران در سوریه در اثر حمله هوائی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. قطعاً روس‌ها می‌توانستند مانع چنین حملاتی شوند ولی نه‌تنها نشدند بلکه درست در همان زمان درصدد تضمین‌خواهی برآمدند و بر سر راه مذاکرات برجامی سنگ‌اندازی کردند. نکته قابل تأمل اینکه این تضمین‌خواهی روسیه همزمان با سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به مسکو و دیدار محرمانه‌اش با پوتین مطرح شده است، واقعه‌ای که بسیار قابل تأمل است.
    به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده که ایران به یک بازبینی جدی و اساسی در روابط خود با شرق و غرب روی آورد. در این بازبینی، می‌توان تجربیات بسیار پندآموز سال‌های اخیر را محور قرار داد و در تصمیم‌گیری‌های اساسی ازجمله موضوع برجام، رویکرد جدیدی اتخاذ کرد که منافع ملی را تأمین کند…»

    جنابان عمامه به سران! زمانتان سر آمده. خود نوشته های شما و کل این نظامِ نحوست و نکبت و البته نخوت شاهد این به سرآمدن زمانتان است از پیش از ۱۳۶۷ تا به امروز. اما شماها از رو نرفته و شاید از رو نروید، مگر به میدان آمدن قهری تمام ملت در سراسر ایران. آن وقت خواهید دید که سید محمد خاتمی را از هتلهای لوکسش و خانه هائی که دوستان غارتگرش او را پنهان کرده اند و مسیح مهاجری همین طور بیرون خواهند کشید و با آنها همان کنند که با قذافیزاسیون رهبر بیشرفشان خامنه ای کرده اند! . مردک احمق و بیسواد و دعا نویسی چون حاج مسیح! از رژیم صهیونیستی دم می زند تا نام اسرائیل را نیاورد. باید به این احمق گفت مردک اصلا استفاده ی از همین واژاه یعنی «رژیم صهیونیستی» به خودی خود مجوز قتل آن دو پاسدار و همه ی دیگر پاسداران و خود تو هم است! اگر تو و ملایان احمق و تلقین خوان اینرا بفهمید شاید یک سانتی متر به انسانیت نزدیک شوید! شمائی که کیلومترها از ابتدائی ترین شناخت شرف و انسانیت بدورید و حتا ضد انسان و ضد ایرانی هستید. مردک سید محمد خاتمی که به سیدیش و بخوانید تجاوززادگیش افتخار میکند، چرا که او خودش را سید، یعنی وارث امام حسین و شهربانو ساسانی میداند. همان امام حسینی که بر طبق قوانین اسلامی شهربانوی شش ساله را غنیمت جنگی میدانست و به او تجاوز کرد و این همه سید، اگر راست باشد که سید هستند همانا فرزندان و نوه و بیره و…و حاصل آن تجاوز ناجوامردانه هستند را پس انداخت. حالا این دو هیولا از مردم سالاری دینی حرف میزنند. من امیدوارم محافظان اینها بیدار شوند و هر یک به نوعی کار اینها را و کار هر آیت الله و ملا و مداح و طلبه را بدون کوچکترین اغماضی و استثنائی بسازند. اما پیش از این من به همه ی ملایان و مداحان و طلاب پیشنهاد میکنم تا دیر نشده ایرانی شوند و این لباس نحس و نکبت و متعفن را از تن در آورند. خودشان از کار کنار روند! تمامی نوشته های خود این بیشرفان حرامزاده اعم از اصولگرا و اصلاحطلب نشان از شکست همه جانبه، فساد همه جانبه، اعتیاد همه جانبه، غارت همه جانبه، تخریب همه جانبه، فحشای همه جانبه، نفوذ همه جانبه و فقر همه جانبه دارد. اما سید محمد خاتمی عاقد آقازاده های غارتگران و مسیح مهاجرانی ضد ایرانی از همین نظام ضد بشر و ضد ایرانی میخواهند تا مردم سالاری دینی برقرار کند! دینی که ضد بشر است! این دین چگونه میتواند مردم سالار باشد. اصلا اگر مردم سار باشد پس این دین کریه دیگر چکاره است. من از پاسداران و درجه داران و ارتشیان و حتا بسیجیان و کل نظامیان و نیروهای انتظامی می پرسم که برای کدام ارزش از این نظام ضد بشر دفاع میکنید. من از خانواده های قربانیان جنگ و قربانیان جنگهای نیابتی میپرسم که آیا شما برای بر پائی و نگهداری چنین حکومت ضد بشری و ضد ایرانی ای فرزندانتان را، شوهرانتان را، برادرانتان را، پدرانتان را، عموهایتان را پسر عموهایتان را و…به قربانگاه فرستاده اید!!!؟؟؟ امروز بر هر ایرانی که محافظ این بیشرفان است واجب است تا برای نجات ایران یک تیر در مغز اینان بنشاند. همان کاری که باید محافظان پیشوای خامنه ای و حامی خامنه ای و آیت الله و مداحان و طلاب، پوتین با او بکنند…

    هر پاسدار هر سرباز هر درجه دار و هر افسری که چه در سپاه و چه در ارتش و چه در نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه دارد تا کار هر کدام از این عمامه به سران و نوحه در دهانها و فرماندهانشان را بسازد. آتش به اختیار خامننه ای حرامزاده و شیطانزاده باید بسوی کل روحانیت کمانه کند. باید امنیت را از کل این نظام، تمامی روحانیت و نزدیکانش زدوده شود.
    زنده باد ایران زنده باد اسرائیل زنده باد غرب آزاد که فرزندان خپود این بیشرفان هم همشان در همانجا هستند و مرگ بر اسلام و سوخته و نیمه سوز باد قرآن.

  27. خانم یا آقالی مهندس. غمگین نباش این خاتمی زری زده تا بگوید که هنوز زنده است. این سید لبنانی که دخترش در انگلیس توسط سارقین مسلح و نزدیکان به این حکومت خرجش هزینه می شود مثل لکه ی از کثافت است. شما درست نوشته ای که چه رابطه ای بین اوکراین و حمله آیت الله پوتین و انقلاب ایران و مردم سالاری دینی دارد! امروز اگر کسی یک ذره وجدان داشته باشد با این نظام همکاری نمی کند. اینان واقعا ایران را نابود کرده اند و نابودتر هم میکنند. ما مردم ایران باید یکپارچه برای پس گرفتن کشورمان به میدان آئیم. امروز این اژذهاک اسلام فقط برای نابودی ایران و حتا انسانیت بیدار شده. نباید ما مرزدم پدر خانه بنشینیم. کسی از از رضا پهلوی حرف زده و از او خواسته که وارد میدان شود و او را با وولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور سابقا کمدین مقایسه کرده! من در ایران کسی را می شناسم که میگفت حتا همسر رضا پهلوی هم از بی عرضگی و به قول نویسنده بی جنمی و نداشتن کوچکترین شجاعتی شاکی بوده بر ای همین هم با لجبازی در جائی از فضای مجازی که مربوط به خودش بوده پرچم کثیف حکومت شیطان که همان الله باشد را نشان داده و از فوتبالیستها مثلا دفاع کرده. و گویا اینک بینشان جنگ شده.در هر حال باید امیدوار بود که در ایران اتفاق مهمی در کمین بوده باشد. و صد البته اپوزیسیون خارج نشین هیچکاره هستند. اینهمه سایت مدعی و خالیبند و پوک. واقعا معلوم نیست در مغز اینهمه فراری از میهن چه میگذرد!؟ امروز تمام ملتهای جهان و حتا دولتها به غیر از روسیه و چین (اربابان امام عج) همه پشتیان ایران بوده و هستند همچنانکه پشتیبان اوکراین هم هستند. اما این مردم ایران واقعا نمونه ای از مردم بی همت جهانند و اپوزیسیون خارج نشین با داشتن امکانات به مراتب بی همت تر و خنثی تر! اگر ذره ای از تبعیدیان ارمنی و یهودی و اسپانیائی های زمان فرانکو و شیلیائی های زمان پینوشه و آزادیخواهان زمان آپارتاید افریقای جنوبی می آموختند، با این جمعیت حیرت آور بیش از ۱۵%، امروز می بایست بیست سالی باشد که این حکومت ضد بشر و اشغالگر ایران به زباله دانی متعفنهای تاریخ رفته باشد. اما بدبختانه ذبون بودن فقط نزد نزدیکان این حکومت نیست ما ایرانیان را اسلام و غرآن و عرب آخته کرده. و گر نه همچنانکه شما نویسنده ی نظر « مهندس ج در جائی از ایران » نوشته اید باید از مردم ایران پرسید برای کدام ارزش این دین تحمیلی هنوز مسلمانید و مردگانتان را با تلقین به خاک می سپارید و نامهای متجاوزین عرب بر فرزندان خود می گذارید. و نام ها و رسمهاتان را ایرانی نمی کنید. بیایید با هم خجالت بکشیم.

    من امیدوارم نظرم منتشر شود. هر گاه فرصت کنم و خسته و درمانده نباشم به سایتتان می آیم. پیش از این آقای دکتر ایجادی مطالب خوبی در مورد اسلام می نوشت که دیگر نمی نویسد! شاید ترسانده باشندش!

  28. آقایان و خانمهای مشروطه خواه! ممکن است بفرمائید این رهبر شما آقای رضا پهلوی کجاست؟! بیمار است، در رنج است!؟ مسکین است، در حال جدائی از همسرش است! بهش خیانت شده ؟! دست از« شجاعتهای» سابقش که درسی بود برای ولودیمیر زلنسکی برداشته! آخه ذره ای جرآت و جنم هم چیز خوبیه! خانواده ی منو بگو که به این آدم واقعا ترسو و بی ابتکار چشم دوخته اند! رهبر بیشرف عنقلاب گًهًفته بود که باید به هیکل مردمی رید که من امام امتش و رهبرش باشم. حالا باید گفت: واقعا باید به حال مردمی گریست که این آدم بی تدبیر، این آدم بی خاصیت این آدم ترسو و بی جنم وارث تخت و تاج و تاریخ و تمدنش بدونه! ایکاش یک جو درایت داشته باشه و مردم ایران را از این همه تردید بدر بیاره و بگه بابا من برای این کار ساخته نشدم! این کار مردان سلحشور و بی باک است و من نیستم مرد این میدان. من واقعا در جنوب تهران میبینم کسانی را که چطور اینها در انتظاری بیهوده زانوی غم به بغل گرفته اند که آخر یک ذره شهامت و کاردانی، یک ذره امیدواری! کو آن شهامت رضا شاهی!؟ کجاست حتا ایراندوستی محمدرضا شاهی!؟ واقعا آقای رضا پهلوی این ناکاردانی شما مایوس کننده است. اگر می آمدید و میگفتی من اینکاره نیستم بسیار سنگین تر بودی! حالا من البته میدانم که نوشته ی من منتشر نمی شود اما نشود. دست کم شما خواننده آنرا میخوانید!

  29. آقای مشروطه خواه سابق! سلام علیکم و زحمت الله! من با تو موافقم. اما دیدی که نظرت منتشر و منفجر شد! اما من اصلا در تعجبم که تو و یا شما چرا از اول متوجه بی جنمی این آقا نشدی! اینرا باید بله همه گفت! مرد میدان ولودیمیر زلنسکی ست که آبرو و حیثیت امام عج پوتین حرامزاده رهبر ِ امام خامنه ای را آتش زد. البته که این امام خج پوتین اصلا ابروئی غیر از خونخواری نداشت. و البته اصوصلا مردم روسیه ای مردمی خشن و عقده ای و حقیر هستند. حقیر نه از این نظر که من تحقیرشان کنم بلکه این مردم خودشان خودشان را تحقیر شده می پندارند! این مشکل روانی آنها ست! برای همین خشونت در روسیه روزمره است. من چندین بار به مسکو و حومه رفته ام در خیابانهای روسیه شما خشونت را مثل هوا اسنشاق میکنید! آیت الله امام جلق ِ خامنه ای پوتین فقط آدمخوار نیست، کلیه سربازانش همانند فرماندهان پاسداران و مدافعان مدفوعات در کربلا و نجف و سوریه و یمن و…آدمخوارند در این ماجرا نباید همکار حاج سعید طوسی بشار اسد را فراموش کرد. بدبختانه ما ایرانی ها از دچار این دین نانجیب و همسایه های نانجیب هستیم. به امید روزی که در جچهرشنبه سوریها قرآن و عمامه و عبا و ریش بسوزانیم. و اما آنچه به رضا پهلوی مربوط میشود بیچاره هرگز جنمی نداشته که حالا بی جنم شده باشد!
    مذهب مردم ایران اگر این اسلام است
    بر چنین مذهب و پیغمبر آن باید رید!
    و یا
    مذهب مردم ایران اگر این دین خدا ست
    بر چنین مذهب بر مسجد آن آتش باد
    و
    کتابش اگر این مصحف آدمکشی ست
    بر ورق بر ورقش بله اذن من باید رید.
    و تو مشروطه چی سابق، بگو از کی تو دست از سر پوک رضا پهلوی برداشتی. اگر تازگی برداشتی باید خیلی بی عقل باشی. البته عبید زاکانی که من اشعارش را کپی کردم میگوید بشر خاطی ست. امیدوارم بدت نیاید!

  30. با نوروز پیروز آغاز کنم! من میخام بگم که این نظرات تئوری هستن. خوب عملیشون کنیم. حرف مفتن باید اجرائیشون کنیم! من امیدوارم صد کسی صد بمب بسیار قوی در مراکز پاسداران، مراکز تجمع فرماندهان با رهبر حرامزاده، در مسجد جمکران، در حو.زه علمیه، در مرکز تجمع مداحان، در مستراب تهران مقصودم همان مصلی ست که مردم بهش میکن مستراب، یک بمب در ریاست آبدارخانه، یک بمب در وزارت افتضاحات، یک بمب در سر قر خمینی، یک بمب در مسجد مهم هر شهر یک بمب در حسینیه های مهم هر شهر و بقیه را در جاهای مهم این حکومت جنایتکار منفجر کنند. باید همه ی این بمبها در ساعتی به دقت حتا یک ثانیه همگی با هم منفجر شوند. چرا که ایران ما در اشغال است و باید آنرا آزاد کرد! پس از این انفجارات نباید گذاشت حتا یک آخوند و ملا و طلبه و مداح و سرسپرده ی این دین نانجیبی قسر در رود. باید همشان را محاکمه کرد.
    آزاد باش ای ایران
    از ما فرزندان خواب
    بیمار باش ای ایران

  31. پاسخ بجناب نظر نویس « این نظرها تئوری هستن از کرمان » اخه عزیز من این نظر تو بسیار احمقانه است! حالا چرا ! اول از همه منو ببخش که به حماقتت اشاره کردم! بعد آخه عزیز من چرا افشاگری میکنی. فکرش بکن که قرار باشه همین امشب این کار انجام بشه! اون وقت تو ببین چطوری تو اون رهبر حرومزاده رو بیدار میکنی! آخوند و مداح طلبه ی جنایتکار رو بیدار میکنی، فرمانده سپاه خونخوار رو تو بیدار میکنی. پس ببین که تو با مثلا نظر احمقانه ات چه خیانتی به ایران و ایرانی و به انسانیت و تاریخ کردی! حالا توی کرمونی کویری به من رشتی بگو کله ماهی خور! تازه معلوم شده کله ماهی از کله گوسفند خیلی بهتره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.