آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

دلایل خشگ کردن آب زاینده رود و کارون در استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری و خوزستان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

امین بیات

سپاه پاسداران یا مافیای آب موجب کمبود آب در استانهای خوزستان و چهار محال بختیاری، اصفهان و همچنین با فروش آب به بصره عراق و کویت، شده اند.
سپاه ، بسیج و لباس شخصیها در کنار آخوندها و… با سرکوب مردم، حساب خود را از مردم ایران مدتهاست که جدا کرده اند، با ادامه ی بحران سیاسی، اجتماعی کشور که گوشه ای از این بحران در استان اصفهان و چهار محال بختیاری وخوزستان دیده میشود، نشان از آینده سیاه و تاریک کلیت نظام جمهوری اسلامی و نیروهای تحت فرمان سیدعلی و پاسداران جنایتکاراو دارد، هدف اصلی مردم باید در مسیر انحلال سپاه و کوتاه کردن دست آنها از مافیای آب، و اقتصاد کشور با اتحادی ملی و سراسری، باشد.
مافیای اقتصادی آب، سپاه پاسداران و در کلیه زمینه های اقتصادی سرگرم تصاحب ثروت مردم و ایجاد خشگستانی درکشور میباشند،عملا بیش ازهفتاد درصد همه اقتصاد ایران در ید قدرت اسلحه و چماق پاسداران قرار گرفته است. سرداران سپاه و آخوندها بخاطر حفظ منابع ثروت و مکنت خود تظاهرات مسالمت آمیز مردم اصفهان و خوزستان، لرستان و چهار محال بختیاری و… را بخاک و خون کشیدند، بخیال باطل خود خواهند توانست سرمایه های اختلاس کرده و پولشوئی را که بدست آورده اند حفظ کنند، با ادامه این روند سرکوب ، مردم چاره راه را پیدا خواهند کرد و روزیکه مسلح شوند دیر نیست، آنوقت پاسدار ، بسیجی و آخوند مزدوران سرمایه و آدم کش هم سرمایه اشان را از دست خواهند داد و هم جانشان را.
از زمانیکه پای پاسداران در معاملات اقتصادی کشور باز شد ، شروع پایان کار این جنایتکاران آغاز گردید، زیرا طبقه کاسبکار ، دلال و مزدور سرمایه پایه گذاری شد، که مسئله انسانیت، شرافت و حقوق مردم برایشان بی معنی شد و این عملکرد سرمایه است، همه سرمایه داران دارای همین هویت غیر انسانی، میباشند.
حال که پاسداران به زور اسلحه اقتصاد کشور را بدست بی کفایت خود دارند و کلیه صنایع کشور ازآب، مخابرات ، معادن، بورس، گمرکات، سد سازی،انحصار صرافیها ، بانکها، داروسازی، ساختمان سازی، جاده سازی ،سیاست خارجی وفروش آب و…این طبقه رانت خوار و مزدور سرمایه خیلی زود در گیر اختلاسهای بزرگ اقتصادی ، درگیر کار قاچاق مواد مخدر، پولشوئی و حساب پس ندادن به کسی و بی قانوی و همین امر باعث نابودی آنها خواهد شد.
پاسداران، در گیر فساد، اختلاس ، سوء مدیریت و سرگوب مردم و بخصوص سرکوب نیروهای متخصص و ایرانی شدند ودرایجاد هرج و مرج و بی قانونی هستند، و تنها بخاطرحفظ منافع خود مزدوران شناخته شده ای مانند پاسدار جعفری، قالیباف، رضائی وامثالهم با برنامه افراد بیسواد و متحجر مذهبی ، لاتها، را برای سرکوب مردم سازماندهی کرده اند ،و حتی مزدوران تروریست و آدم کش از عراق،لبنان و افغانستان اجیر، کرده اند.
بدین ترتیب میتوان به ماهیت مزدوران سپاه پی برد که چرا سپاهیان تبدیل به سکان داران اقتصاد کشور شدند، نه مالیات می پردازند و نه جوابگوی جنایات خود در برابر قا نون میباشند و تنها بهمین دلیل ساده میتوان پی به این مسئله برد که چرا پاسداران مخالف تصویب (اف-آ- ت-اف) بودند.
سپاه پاسداران در پرونده خود جنایت و کودتای سال 88 و سرکوب 96-98 مردم و همچنین مشارکت در پروژه سود آوری وقاچاق در دوران تحریمها را دارد، سپاه تبدیل شده بیک حزب پادگانی سرکوبگر ، دارای دو وزارت اطلاعات و تصاحب هر سه قوه ، اعضاء بالای سپاه همگی بی ریشه، بی هویت و دارای مدارک قلابی ، سپاه مافیای ایران است و در یک کلام تشکیلاتی نظامی و تروریستی است، در ادامه دستگیریها و تیراندازی بطرف مردم مسئولین بیمارستانها از دادن اخبار تلفا ت معذورند و ازبازداشت شده گان خبری دردسترس عموم نیست ، گزارشهای مردمی حکایت از زخمی شدن و کشته شدن تعدادی از تظاهر کننده گان میدهد ، و مردم خشمگین برای تلافی ساختمانهای دولتی را مورد حمله قرار، داده اند.
کمبود آب و فروش آن به بیگانه:
هموطنان معترض اصفهانی در مقابل جو ترور و خفقان و فضای امنیتی با سرکوب خشن و گسترده اما به تجمع و اعتراضات بحق و مشروع خود ادامه میدهند ودرتقاطعی ازخود دفاع کرده و به سرکوبگران با سنگ و چوب حمله نمودند و شعار مرگ بر”دیکتاتور” سر دادند ، در اصفهان عملا حکومت نظامی بر قرار شده است ، ترس و وحشت لرزه بر اندام آخوند های جنایتکار و عوامل سرکوبگر آنها انداخته است،در سراسر ایران با حضور میلیونی مردم در پشتیبانی از مردم اصفهان میرود که میلیونها مردم در برابر پاسداران با وسایل مورد نیاز صف آرائی کنند، و جواب گلوله را با گلوله پاسخ، گویند.
تحصن کشاورزان اصفهان با حضورگسترده مردم اصفهان و حمایت سایر شهرهای ایران روبرو شد و به اوج خود رسید، درشهرکرد ، یزد،استان چهار محال بختیاری، شهرهای حومه اصفهان نیز با کشاورزان همراهی و پشتیبانی کردند، و حتا در مکانهائی لوله های آب را قطع کردند.
دلایل اصلی خشگ کردن زاینده رود و کارون:
از آنجا که سرچشمه رود کارون و زاینده رود در استان چهار محال بختیاری است ، لوله کشی آب توسط مافیای آب ( سپاه پاسداران) که باعث کمبود آب در چهار محال بختیاری و خوزستان و اصفهان شده است، احداث دو لوله کشی زیر زمینی آب بنام های تونل “گلاب 2” و تونل زیر زمینی “بهشت آباد” که آبهای سر چشمه کارون و زاینده رود را به استان اصفهان میبرند،که امرروز مبنی اعتراضات مردم چهار محال بختیاری شده است، و موسسه ارتجاعی و تروریستی “خاتم الانییا” وابسته به سپاه مسئول احداث این دو راه زیر زمینی آب ،میباشد.
در حال حاضر روستاهای اطراف اصفهان و بخشی از مناطق شهری این استان از کمبود آب زجر میبرند و مردم اصفهان ازدیدن رودخانه زاینده رود بی آب شکنجه روحی میشوند، بحران آب دراین مناطق موجب اعتراض گسترده کشاورزان که با سرنوشت و ادامه زندگیشان در ارتباط دارد، شده، که با سرکوب و کشتار مردم توسط سپاه و بسیج و آخوند مواجه شده است.
دلیل خشگ سالی استان چهار محال بختیاری چیست؟
احداث دو تونل زیرزمینی وبردن آب ازچهار محال بختیاری، که موجب کم آبی و خشگاندن زمین شده است بنامهای “گلاب 1″ و ” گلاب 2″ ، آب آشامیدنی استانهای اصفهان ، یزد، کرمان و کاشان و خوزستان و… توسط این لوله های زیز زمینی تامین میگردد ، بعد از انقلاب بطور متوالی توسط لوله های زیر زمینی که ساخته شد ه به نامهای “کوهرنگ” قسمتی از آب آشامیدنی منطقه اصفهان را میدهند و بفیه را توسط لوله های زیر زمین مخفی به خارج از مرزها روان میکنند و میفروشند.
کلیه قناتهای قدیمی که دهات منطقه را آب رسانی میکرد بکلی خشک و نابود شده اند و دهات بوسیله تانکر آب رسانی میشوند و کشاورزی بکلی نابود شده است، و این در حالیست که ظرفیت آب رسانی “گلاب 2 ” تا 22 متر مکعب است و این در حالیست که ظرفیت آب ورودی زاینده رود 12 متر مکعب میباشد ، با این توصیف با انتقال آب از طریق این تونل زیر زمینی آب به زاینده رود جاری نمیشود و هر دو استان چهار محال بختیاری و خوزستان به کم آبی و خشکی زمین دچار شده اند.
چگونه رود کارون خشگ خواهد شد؟
با احداث تونل “بهشت آباد” که از عمق 200 تا 2000 متری زمین احداث میشود ، موجب خشک شدن کلیه قنوات و چشمه های آب در چهار محال بختیاری خواهد شد ، و در نتیجه رود کارون نیز در استان خوزستان سرنوشتی چون زاینده رود خواهد داشت، به این ترتیب کلیه باغات سرسبز و درختان خشک شده و از بین خواهند رفت.
سپاه پاسداران برای اینکه مافیای آبی را بنفع خود ادامه دهد سیاستی پیش گرفته که مردمان این استانها را بخاطر آب بجان هم بیندازد و خود تماشگر معرکه شود، مردم باید آگاهانه به این سیاست تفرقه بینداز وحکومت کن باید بر خورد کنند ، با احداث تونلهای “بهشت آباد” و “کوهرنگ 2” بشدت مخالفت ورزند ، در غیر اینصورت در آینده نه چندان دور مردم در این دو استان تحت تاثیرات مخرب زیان باراین دو پروژه قرار خواهند گرفت و در آینده ما شاهد کویر در خوزستان و چهار محال بختیاری خواهیم بود.
حالا که اهواز و خرمشهر در حال حاضر از آب آشامیدنی محرومند و جوابگوئی نیست چه کنند،مردم یزد با قطع لوله آب کوهرنگ به کجا پناه بیرند و چه کنند، کشاورزان ورشکسته اصفهانی در آینده چطور زندگی کنند، خشگ شدن تالاب شادگان چه ضررهائی بمردم منطقه میزند مسئول اینهمه نابسامانی و خیانت چه کسانی، هستند؟
پاسداران آب را میفروشند،خاک را میفروشند،کمبود برق و بجاش مازوت میسوزونن که باعث خفگی میشه،در طی 43 سال گذشته رژیم آخوندی 80% منابع طبیعی و آبی را بطور سیستماتیک و کامل نابود کرده است اگر این رفتار ضد ایرانی نیست پس چیست؟
آنچه که این روزها در اصفهان اتفاق افتاد با سرکوب بیرحمانه از کلیه ی جوانان ، زنان و مردان از اقشار مختلف جامعه بود و قیام مردم اصفهان عمومیت داشت علیه کلیت سیستم .
اتفاقی که در آینده بوقوع خواهد پیوست،زاینده رود تسخیر خواهد شد و پر آب،و خیابانهای تهران ،اصفهان، مشهد، شیراز، اراک و…توسط جوانان ،زنان و مردان پر و حق و حقوق خود را به زور از سیستم جنایتکار خواهند گرفت و رژیم اسلامی سرنگون خواهد شد.
27.11.2021

Amin.bayat@googlemail.com
https://facebook.com/amin.bayat.9
https://ragin-kaman.net

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.