تجمع اهالی شهرک زیتون در برابر مجلس

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع اهالی شهرک زیتون در برابر مجلس

به گزارش۴اسفندخبرگزاری مجلس،تعدادی از اهالی شهرک زیتون در حوالی تهران در اعتراض به عدم صدور مجوز ساخت و ساز در این منطقه پس از سی سال، پیش از ظهر امروز در برابر مجلس تجمع کردند.

این تجمع منجر به بسته شدن خیابان مقابل درب شمالی مجلس و ایجاد ترافیک سنگین شد.

تعدادی از اهالی شهرک زیتون در حوالی منطقه سرخه حصار تهران در اعتراض به عدم صدور مجوز ساخت و ساز در این شهرک که سی سال از صدور مجوز شرکت تعاونی مسکن زیتون و نیز صدور مجوز غیرقطعی آن که سی سال پیش صادر شده بود، در برابر مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

یکی از تجمع کنندگان در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت ، گفت: صاحبان زمین های مسکونی این منطقه، تمامی مجوزهای مورد نیاز را در تمام این سال ها کسب کرده اند و از لحاظ دریافت مجوزهای لازم از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان مراتع و آبخیزداری، نهاد ریاست جمهوری، وزرات راه و شهرسازی و دیگر مجوزها، هیچ مشکلی ندارند؛ اما دست هایی در کار است تا صاحبان زمین های این شهرک نتوانند در خانه های خود ساکن شوند.

یکی دیگر از تجمع کنندگان نیز ادامه داد: تا به حال عده زیادی از صاحبان این زمین ها پس از طی این سی سال، یا عمر خود را از دست داده اند و یا از کار افتاده شده اند؛ همچنین برخی دیگر نیز به دلیل سرمایه گذاری در این منطقه، از خانه دار شدن در تمام این سی سال محروم شده اند که این مسأله باید از سوی نهاد های مسئول پیگیری شود.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.